Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 15 Disember 2011

BERITA UNTUK KETUA AMK - SILA SUSUN DAN BAWA ANAK MUDA KE JALAN RAYA



NOTA:

berita ini sebenarunay ditujukan khas
untuk shamsul iskandar ketua amk

berita in secara resmi mencabar
apakah shamsul iskandar ada keupayan
untuk menyusun anak anak muda
pada 9 januari nanti untuk turun berdemo


NOTA:
kalau tak ada demo
poyolaaaa amk
dan yang tinngal hanya
mat keropok lekor
kah kah kah






NASIB ANWAR DIKETAHUI 9 JANUARI – mkini


Perbicaraan kes liwat yang membabitkan Anwar Ibrahim akan berpanjangan sehingga 2012 apabila keputusan ditetapkan untuk disampaikan pada 9 Januari.

"Saya akan sampaikan penghakiman pada 9 Januari," kata hakim Mohamad Abidin Mohd Diah hari ini selepas penggulungan penghujahan kedua-dia pihak di Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur.

Perbicaraan itu ditutup selepas 87 hari pendengaran bulan lalu, selepas bermula hampir dua tahun lalu.

Anwar didakwa meliwat pembantunya Mohd Saiful Bukhari Azlan di Kondominium Desa Damansara pada 26 Jun 2008.

TUGAS SEJARAH UNTUK AMK


NOTA:
kalau tak turun ke jalan raya
nampak sangat amk ini
perjuangan keropok lekor
kah kah kah

NOTA:
apa dia perjuangan keropok lekor?
tunngu dan nanti
akan disurahkan
tidak lama lagi
kah kah kah

6 ulasan:

ahlee berkata...

akta HASUTAN boleh digunakan ni...tungguuu

Pro_Pembaharuan berkata...

PEGI MAMPUS SAMA AKTA HASUTAN!
PEGI MAMPUS SAMA UMNO KO AHLEE!
PEGI MAMPUS SAMA OTAK DAN PEMIKIRAN KO!

Ya... Yang Ini Gua Tunggu... !!!

Ya......... REFORMASI 98!!!!!!!!!!!!

Tanpa Nama berkata...

perjuangan keropok lekor bermaksud perjuangan untuk menguntungkan anu dalam seluar

Non-Governmental Individual berkata...

ketua amak harus berjoging

Cap Ayam berkata...

ketua amk ni kalau gua sepak bontot dia pastu gua lari mesti dia tak dapat kejar kahkahkah

Si Celik berkata...

adoyai lu bikin wa suspense la bro itu cerita sam dan keropok. tapi sam mana boleh kumpul org turun.standard dia bwk 10 org je pergi repot kat balai dang wangi.kahkah...masa kat ipoh dulu tersengeh2 mintak org undi amk sekrg dh menang lupa daratan....dahlah tak ucap terima kasih pada aku yg undi dia dulu tanpa usul periksa aku pulak dia nak buat musuh. apa punya lahanat ni??? dulu aku dgr pas melaka ckp belum dpt mesyuarat bagi kerusi sebab sam masih dluar negeri. tengah jolly le tu....kalau tak mana dia dpt duit nak keluar negara.urusan dlm negara tak buat dia sibuk buang masa dluar negara. reformasi kepala bana.jgn mimpi le pkr nak menang walau 1 kerusi kat melaka kalau letak kaninabu ni jd pengerusi negeri.dia tak buat apa apa pun.