Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 15 Disember 2011

NASARUDDIN BUAT ONAR LAGI




KITA LAWAN



ISU CALON : PAS PELIK SEKARANG, BIDAS NASHRUDDIN MAT ISA
– minsider

KUALA LUMPUR, 15 Dis — Bekas timbalan presiden Nasharudin Mat Isa membidas golongan tertentu dalam PAS, yang menurutnya “pelik” dan mendahului presiden dalam menentukan calon pilihan raya umum ke-13.

Nasharudin yang turut dinamakan sebagai antara calon yang akan digugurkan berkata, beliau hairan dengan perkembangan terkini dalam PAS.

Exco Kerajaan Selangor Datuk Dr Hasan Ali juga disebut-sebut akan digugurkan tetapi dinafikan oleh Presiden i Abdul Hadi Awang Ahad lalu atas alasan pemilihan calon belum dimuktamadkan.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit..PELIK?... APA PULAK PELIK...kah kah kah...

kah kah kah....TAK PELIK LANGSUNG.... kah kah kah...

kah kah kah...SATU HABUK TAK PELIK... kah kah kah

FAKTA:
hasan ali
dan malaon ini berunding
nak bawa pas masuk dalam barisan nasional
penyokong pas takm setuju
ituy pasal mereka pukimak kan malaon dua ekor ini

tak apa ada yang pelik
yang pelik ialah membohong atas nama islam
yang pelik ialah menipu atas nama agama
yang pelik ialah cakap lain buat lain

paling pelik bila ialah bila kerja jahat diketahui umum
malaon ini berselinding dibalik nama allah

woit....TAK PAYAH LAAA REKRUT TUHAN..... kah kah ka..

kah kah kah...JANGAN LAAA JUAL AGAMA.... kah kah kah..

woit.... ORANG RAMAI MAHUKAN ABU.... kah kah kah

kah kah kah...BERTANDINGLAAA ATAS NAMA GEROMBOLAN... BARU BEST.... kah kah kah

LAWAN!


4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Maloan ni pelik sebab dia tak dipilih

Jebon berkata...

kah-kah-kah

Dalam berita hairan muka depan hari ini pun ada tajuk ini
berita2 yg menghairankan seperti ini sy suka baca...
Perbezaan keimanan dengan sistem politik
...

Peasant berkata...

Bongok punya Nasa. Saari Sungib buat tindakan omputih kata pre-emptive strike la bongok haha...padan muka kau....dah kenyang kau makan free sekrg mana nak letak muka? yg Hadi pun nak bela malaon ni buat apa? sebelum apa apa dewan ulama dewan pemuda pas perlu belajar patuh kpd keputusan 3 muktamar yg tentang yugi. Kalau mukamar pun tak dipatuhi tu khianat pada ahli namanya.Susah sangat ke nak faham? Alim amende?

Tanpa Nama berkata...

Chewah Tantawi pun cepat je sokong Nasa gigi senget ni. Hoi Tantawi al Talibani ingat org tak tau ke mu makan rasuah??? ingat org tak tau ke AJK Pemuda PAS ramai makan rasuah dari BN???Jgn temberang la....