Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 6 Disember 2011

DARI KONDO PINDAH KE BANGLO



KESAH NYA PULAK



perhimpunan agong lembu lembu baru sahaja selesai
dalam perhimpunan tahunan ini banyak lembu telah
melembukan sesama sendiri

sorang lembu dari kondo le botique bangsar telah bosan
dengan apa yang telah berlaku diperhimpunan tersebut
lalu membuat bantahan

lembu ini membantah perangai lembu yang lain
akhirnya untuk membuktikan bantahan nya
lembu ini telah meninggal kondo kediamannya di bangsar
dan berpindah kesebuah banglo yang juga tidak jauh dari bangsar

rumah kediaman baru ini amat dekat
dengan pucuk pucuk kayu
yang boleh di capai dari tepi tingkap
untuk terberak juga amat senang
kerana apabila hujan turun
beraka lembu ini akan dibasuh hujan
dan terus mengalir diatap!

NOTA:
ini bukan lembu shahrizat


SAORANG LEMBU MEMBUAT BANTAHAN












INI LEMBU AMAT BAHAYA





6 ulasan:

Pokeh Busu berkata...

Ini lombu bukan sebarabg lombu, lombu susu tak ada bulu, walau dari kondo pindah ke banglo, lombu tetap lombu, bodo tetap bodo

Tanpa Nama berkata...

Yang tulis entry ni pun lagilah lembu

Tanpa Nama berkata...

lembu yg bersidang baru ni berselendang merah, bertepuk-tepukan, bersorak-sorakan,berak bertaburan. so confirm lembu yang kat atas bumbung banglo tu bukan sembarangan lembu. itu adalah mangkuk...kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

kalau dah tau lembu yang tulis buat apa baca, adakah yang baca tu pun lembu sebab hanya lembu yang bole baca tulisan lembu. jadi lembu takpe sebab halal dimakan, jgn jadi vavi,sampaikan anak sendiri pun malu nak mengaku dia anak vavi, jalan pun tunduk je..haha

average joe berkata...

lembu + kondo = kelentong

jom bagi bersih semua kekotoran dan korupsi politik negara, jom humban KERA UMNgOk-BoNgok jauh2 ke laut!

-average joe-
klakka-la.blogspot: BINATANG PELIHARAAN SAYA 3

sapi punya susu berkata...

hahahahahahaha. adus.gelinya pankreas aku.hahahahahaha.ini punya mcm,kerbau dan kambing pn ble join.hahahaha