Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 4 Disember 2011

INI PENGAKUAN SEBENAR




CERITA KELUAR PARTI


cerita keluar parti ini
akan selalu lagi kita dengar
lago dekat nak pilihanraya
lagi banyak beriat ini

lihat klip ini
dan baca surat di bawah



INI KERJA DUA JANTAN INDIA



SURAT PENGAKUAN DARI PEMBACA

tuan tt. saya nak buat pengakuan. sebenarnya masa program tersebut diadakan, kami telah dihasut oleh reezal merican. rezal bawa kami jumpa syaik fadil dekat kedai minum. depa blanja makan..kemudian offer kami ngaku pemuda pas. sebenarnya kami mmg bukan pemuda pas pun. aku tak tau apa pun pasal parti2 ni..ikot kawan2 jaaa..
By ali on AHLI PAS MENINGGALKAN PARTI - KAH KAH KAH on 12/3/11

Tuan TT, di luar dia memang meeeelayu....tapi bila dia masuk rumah...dia sudah cakap tamil sama emak dan bapanya.....nasi dia pun bukan nasi biasa...mesti nasi pulut...eeeeeeeeee....tak malu ke?Berbanggalah wahai Mamak Mamak sekalian...adakah anda semua telah hilang jati diri???
By Anonymous on RAKYAT MALAYSIA DIMINTA JUJUR at 5:55 PM

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Bro TT, aku nak update statistik yg ada dalam simpanan aku dari tahun 2007 hingga kini ahli PKR yang keluar parti mengikut negeri:

Perlis: 12,933 (34 masih dilema)
P.Pinang: (Dipercayai tiada ahli PKR sebab semua dah keluar parti)
Kedah: 145,767 (9 orang keluar tadi)
Perak: 121,085
Selangor: 311,801 (3 dipercayai saudara rapat noh omar)
N.Sembilan: 89,412
Melaka: 49,229 (tinggal sorang je ahli PKR!)
Johor: 135,006 (17 masih dlm dilema)
Pahang: 129,611 (27,997 warga felda)
Trengganu: 89,007 (311 baru tadi isi borang)
Kelantan: 114,679 (dipercayai ahli PKR yg tinggal cuma 306 org shj)

Macam biasa, dari sumber unit risik ketenteraan yg boleh dipercayai dipercayai ahli PKR yg ada di Sabah cuma 16 orang dan di Sarawak cuma 23 orang.

Jumlah semua ahli PKR yg telah keluar parti berjumlah 1,198,530 org.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

KOMPOM!!!! pukimak BN MONANG BOSAR
KAH KAH KAH.

Yong berkata...

Mamak mengaku Melayu. Soilek hina Islam. Apa lagi yang umno nak banggakan?

Tanpa Nama berkata...

Kat Sarawak nie, 2 parti sekelambu dgn Umno gadoh sama sendiri...SUPP, SPDP ada masalah dalaman...heran jugak...takde digembar gemburkan, semua ok...ahli tipu pakatan kuar parti seorg dua tu pun dah heboh...memang dah dasar EEEE tu EEE jugak, EEEe kalu cakap sama sendiri memang kecoh hahaha...

Tanpa Nama berkata...

Kat Sarawak nie, 2 parti sekelambu dgn Umno gadoh sama sendiri...SUPP, SPDP ada masalah dalaman...heran jugak...takde digembar gemburkan, semua ok...ahli tipu pakatan kuar parti seorg dua tu pun dah heboh...memang dah dasar EEEE tu EEE jugak, EEEe kalu cakap sama sendiri memang kecoh hahaha...

Tanpa Nama berkata...

Cis...buruk punya orang..mana ada dua jantan lndia..yang ada dua jantan KELING dehhhhh