Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 23 Julai 2011

SUAMI NAJIB LUBUK PAKATAN




SUAMI NAJIB LUBUK PAKATAN





NAJIB GEMPUR LUBUK PAKATAN - mkini

Selepas lebih seminggu di luar negara, Najib Razak terus turun padang sekitar Subang - antara parlimen yang dikuasai Pakatan Rakyat dalam pilihan raya umum lalu.

Mengelak menyentuh 'tekanan' yang dihadapi kerajaan - antaranya, kritikan terhadap layanan polis dalam perhimpunan BERSIH dan laporan siasatan kes kematian Teoh Beng Hock - Najib sebaliknya mengambil peluang mengkritik pentadbiran Pakatan Rakyat.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit…HANYA SATU BERITA SAJE…. kah kah kah..

woit…SSATU BERITA INI ... NAJIB ILANG TELOOO…kah kah kah


kah kah kah
kah kah kah
kah kah kah



RAKYAT GEMPUR LUBUK ROSMAH


IMELDA ROSMAH MASIH BERDIAM

Sudah hampir dua minggu pendedahan mengenai wujud satu kemasukan belian bernilai RM24.45 j terkait nama Imelda Rosmah. Sejak itu dia diam dan membisu cuma 'pengampu-pengampu' dia yang sibuk bertungkus lumus menjawab. Mulanya pengampu Imelda mengatakan bunti tersebut palsu dan kini sudah tidak boleh menyangkal setelah SPRM mengesahkan dokumen tersebut maka muncul pula borang kastam kedua kononya belian tiu dibawa keluar 4 hari selepas itu. Kononya belian itu untuk satu pameran belian yang diadakan secara sulit, di tempat yang sulit dengan tetamu-tetamu yang sulit. Semua yang sulit itu sedang diusahakan dan disusun skripnya.

Klik bahan - bahan di bawah untuk membaca mengenainya.

• Pendedahan antara bukti yang diperolehi "gambar screen komputer kastam" yang mengandungi maklumat kemasukan belian bernilai RM24.45 j. Nilai ini saya sebut dari awal dalam RM bukan USD cuma mungkin ada blogger terkeliru dan menukarnya dalam USD. klik http://chegubard.blogspot.com/2011/07/imelda-rosmah-dan-cincin-nilai-rm244.html sebaik sahaja bukti ini disiarkan pengampu - pengampu Imelda terus mengatakan ia gambar photoshop palsu

• Tidak kuarng juga yang konon cabar kalau berani che'GuBard tampil buat laporan SPRM. maka pada 13 Jul. che'GuBard bersama tem,an-teman SAMM Pulau Pinang bersama juga wakil Dewan Pemuda PAS dan AMK P.Pinang hadir ke SPRM P.Pinang untuk membuat laporan SPRM dengan menyerahkan juga bberapa bukti yang masih belum disiarkan. klikhttp://chegubard.blogspot.com/2011/07/samm-tampil-buat-laporan-sprm-isu.html

• Ketika membuat carian mengenai barang-barang kemas Imelda Rosmah terjumpa pula gambar Rosmah Mansor yang sedang menggayakan gelang tangan yang sememangnya dari Jacob & co yang merupakan syarikat pengeluar belian RM24.45j tersebut. klikhttp://chegubard.blogspot.com/2011/07/imelda-rosmah-memang-penggemar-jacob-co.html ini menguatkan hujah bahawa Imelda Rosmah memang peminat barangan Jacob & co.

• Pengampu makin hilang punca dan menyerang yang kononya tidak masuk akal belian bernilai RM24.45 j wujud. Posting ini hanya untuk buktikan bahawa belian lebih mahal juga wujud dalam dunia yang mana manusia rakus mengejar kemewahan ini. klikhttp://chegubard.blogspot.com/2011/07/masuk-akal-atau-tidak-cincin-bernilai.html

• SPRm tidak boleh berdolak dalih perlu tampil untuk nyatakan pendirian mengenai kewujudan belian ini. Klikhttp://chegubard.blogspot.com/2011/07/sprm-kena-muncul-menyatakan-pendirian.html posting ini membuktikan bahawa sememangnya beberapa hari sebelum belian ini masuk ke Malaysia, Rosmah dan suaminya Najib baru sahaja pulang dari New York untuk lawatan ke sana.



• Sah bukan dipalsukan bukti tersebut kerana SPRM telah menyerbu KLIA dan A.Krishnan (yang tidak bersalah) diambil dari petang hingga subuh. Siasatan SPRM pula tumpu kepada bagaimana cukai boleh kosong. nampak sangat SPRM tidak buat kerja rumah. Najib pada belanjawan yang lepas sememangnya telah menghapuskan cukai perbagai perkara seperti pakaian, perhiasan dan seumpamanya. Kini baru rakyat sedar bahawa pemasuhan cukai itu mungkin ada kena mengena dengan perangai Imelda Rosmah yang akan bawa masuk perbagai barang hiasan mewah. Sistem kastam juga telah 'diganggu' selama tiga jam. http://chegubard.blogspot.com/2011/07/sistem-kastam-down-3-jam-semalam-dan.html dalam posting ini juga dinyatakan rupanya gelang Rosmah yang dibeli dari Jacob & co itu bernilai RM1.6 juta (paling murah) berdasarkan respon email Jacob & co sendiri

• Pengampu panik bukti tersebut bukan palsu dan ternyata benar belian RM24.45 j masuk dan ada terkait Rosmah di dalam dokumen tersebut maka mereka masuk fasa baru dalam mengampu berkenaan isu ini. maka muncul borang kedua kononya belian itu dibawa keluar dari Malaysia ke Singapura pula selepas 4 hari di Malaysia. Konon belian itu untuk pameran di tempat rumah VVIP rahsia dengan tetamuVVIP rahsia. Semua sedang bertungkus lumus menyiapkan skrip. Namun borang kastam kedua itu banyak kelemahan klikhttp://chegubard.blogspot.com/2011/07/usaha-terdesak-untuk-lindungi-imelda.html

• Tiba - tiba jumlah pelayar blog ini meningkat mendadak, jumlah komen juga meningkat. Hampir semua komen diluluskan kecuali yang mencarut dan lucah melampau. ternyata pengampu Umno terpaksa bertungkus lumus menjawab. kebanyakan komen dari IP yang sama termasuk yang mencarut kemudian hantar pula hadis nabi. Ini pula posting yang menyatakan komen seorang orang lama dalam Kastam mengenai kewujudan pembelaan kononya barang tersebut untuk pameran

klikhttp://chegubard.blogspot.com/2011/07/maklumat-dari-orang-kastam-edyess.html
Persoalanya mula - mula tuduh pendedahan palsu, kemudian tuduh pula untuk pameran... tetapi Imelda Rosmah tetap diam.

Rosmah yang samalah yang selama ini membazir bukan sedikit wang rakyat.

• http://chegubard.blogspot.com/2011/06/ketika-rakyat-susah-jom-tengok-beg.html

• http://chegubard.blogspot.com/2011/01/najib-terus-dipersenda-kerana-rosmah.html

Ada pula geng pengampu Imelda yang tuduh kononya komplot serangan ini ada kaitan dengan Khairy Jamaluddin jawapanya ialah ia tidak ada kena mengena. Kalau mereka ada masalah antara mereka pun che'GuBard tak minat campur.

klik http://chegubard.blogspot.com/2011/04/khairy-mengelabah-konon-orang-nak.html

10 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

TT,
Ada petua untuk bagaimana caranya menegakkan barang basah.Minta pengampu2 tu celup dalam air larutan Viagra.

kah kah kah
-Haji Salah

gengjahat berkata...

77 dalil umngok nak mampos. kah kah kah kah

http://networkedblogs.com/kLhTM

azmie berkata...

sapa yg mau itu busuk punya lubuk. muntah ooiiii

Tanpa Nama berkata...

Ramai yang miss the point untuk bantai balik.....

APA KEJADAHNYA BERLIAN TU MASUK MALAYSIA DULU BARU NAK GI SINGAPORE? BERLIAN TERINGIN NAK NAIK KERETA KE? APA, AIRPORT SINGAPORE BANYAK PENYANGAK KE SAMPAI KENA MELALUI MALAYSIA DULU...INI ALASAN BAHLOL.! FUCK ROSMAH MANSOR.

cicit ngah layor berkata...

Untuk mengelakkan kakak ipor kener titik tiap2 haghi,Hishamudin akan keluorkan amaran.Penulis blog atau pengomen diharamkan menggunerkan perkataan 'cincin berlian' dlm penulisan atau komen.Kalau tulih juger,akan diambik tindakan mcm 'bersih 02'.

kahkahkah.......Ini ler ghopernyer negeghi kiter....kater2 menteghi jadi undang2.Kater2 polih pon jadi undang2 walau pon tak tertulih dlm maner2 undang2 pon.Menteghi yg tak tau undang2 pon bulih tahan org dlm jel bertahun-tahun hanyer dgn sekali sain jer.

Tanpa Nama berkata...

Non,Je ne regrette rien - Bik Mama....hau hau hau hau...nanti mail rongak tangkap TT!

Tanpa Nama berkata...

Sham, betul ke sham ni seorang Atheist dan tak percaya wujudnya tuhan yg mengawal seluruh alam ni. Maaf saya hanya dengar pasal ni dari ex-classmate sham kat UM dulu. Harap sham dapat beri penjelasan. Terima kasih.

Tanpa Nama berkata...

TT buat artikel 10 cara untuk mengenalpasti penyokong UMNO totok.

serenity9260 berkata...

wakakakakaka,najib nak gempur pakai apa??letak rosmah dalam tong lepas tu lempar macam bowling nak buat strike??wakakakaka,wat cmtu konfem tergolek la pakatan

1.Taman Tema Warcraft(Video)
2.Kereta Terlalu Panas Sehingga Boleh Buat Kuih!(Video)
3.2 Bullet Train Berlanggar!!(Video)

Tanpa Nama berkata...

kenapa dekat web forbes.com cincin berlian tu ditulis sebagai retail at 20 million usd???