Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 12 Februari 2012

MASIH ADA DUA HARI UNTUK MENG AYAT




NOTA:

masih ada dua hari untuk
mencari minah dan balak
jangan putus asa
jangan jdi looseer

sila masuk fb
sila masuk chat line
sila pukul talipon dengan rambang
jadikan miscal yang romantik
jadikan salah panggil yang memberahikan
mana tahu terkena minah cun
mana tahu tekena mamat jambu

jika gagal sila hubungi tukartiub
untuk merayakan loooser day


ADA MASA LAGI JANGAN PUTUS ASA


NOTA:
kalau gagal jangan gantung diri
gantungkan kan seluar dalam
dan sila mandi bunga
kah kah kah


SURAT COOL TAHUN INI DARI PEMBACA

Loosers adalah semua anggota JAIS yang gagal memikat wanita semasa mereka muda dulu. Sebab itu mereka ini amat membenci Hari Valentine. Mereka ini iri hati terhadap orang-orang yang cool yang dapat memikat wanita cantik & berdating semasa Hari Valentine. Sebab itu mereka ini cuba sedaya upaya mereka untuk menghalang orang-orang yang cool yang dapat keluar makan bersama kekasih mereka pada Hari Kekasih.

JAIS yang tak cool yang tak ada kerja lain selain mengintai tepi kain orang lain akan pergi mengintai apa orang lain buat semasa Hari Kekasih. Mengapa ahli JAIS pada zaman muda dahulu tak ada kekasih? Sebab mereka ini sibuk nak pergi berperang di Afghanistan & suka mengutuk orang lain.

Mereka pakai songkok tinggi dan berserban macam orang Arab sedangkan mereka ini orang Melayu. Wanita cantik mana yang nak kekasih macam tu? Ynag paling cool ialah orang yang tak ada kekasih tetapi tetap berusaha & tidak iri hati terhadap orang lain tidak macam loosers yang bekerja kepada JAIS. Sebaliknya mereka memberi perangsang kepada orang lain supaya berusaha mencari seorang kekasih sebelum Hari Kekasih. Semoga Allah SWT mengurniakan Abang Hisham seorang kekasih idaman pada Hari Kekasih ini.
By SHAH REEZAL LEMBU on PROGRAM DI SANA SINI on 2/12/12

HANYA MEMBERI INGATAN



13 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

nahh...
sekarang melayu sudah siap untuk meninggalkan islam.
syabas tuKar tiub krn berjaya memecah kan taboo antara melayu dan islam.

murtadlah melayu... jadilah muslim yg sebenarnya..

Tanpa Nama berkata...

aku tak tau apa subibifmakna velentain dei tu
aku cuma bagi sekuntum bunga kat awek aku
lepas bagi bunga aku terus balik tido

dosa ke aku?

Tanpa Nama berkata...

murtad...jangan tak murtad....murtad jangan tak murtad....

sheikhalfarisi berkata...

salam, kpd loosers yg mcm tt yg sedang cari kekasih, carilah bila2 masa pun boleh. tp bila dah jumpa nikahlah ikut hukum-hakam islam,sbb apa kena ikut islam? sbb kita org islam kalau org kapiaq x perlu ikut islam depa ada cara depa sendiri..x kan nak ikut cara org kapiaq kuuut...

kpd yg nak bg bunga pd sang kekasih, bg lah x da masaalah nak bg jamban pun boleh tp x semestinya 14 feb. hr lain pun boleh. kalau kita bg pd 14 feb seolah2 hangpa sambut hari tu sama2 dgn hr saint velentino dpt bunga sbb dia berjaya memurtadkan 1 juta org islam.
saint velentino ni mati lama dah, tp x kan hangpa nak jd murtad juga kot.

itu kondom yg x habis jual mlm tahun baru itu hr ka..buatlah perkara yg baik walau sebesar zarah.takut2 kita mati mengejut..tengok whitney houston umur br 48th dah mati

WALLAHUALAM.

imalaysiapost berkata...

Valentine D perkara baru walaupun dah bertahun dibuat diluar negeri. Jgn terima sambutan itu bulat3. Org timur dan islam ada budaya sendiri. Tapi kalau nak juga sambut, ikutlah nasihat Nadarudin Tantawi, ketua pemuda Pas. Ikutlah etika yg baik. Jgn main redah je. Rosak anak org dibuatnya. Pangagan TT tentang VD tak sesuai utk org melayu, cina atau india yg kuat mempertahankan nilai islam atau ketimuran

Tanpa Nama berkata...

tt masih tercari2 kekasih???

aku masih menunggu cerita kekasih tt di eropah dulu....hahahaha

ada berani tt???

brp anak dah dpt dgn kekasih dulu????...hahahahha

kekasih yg kekal hanya satu....

kalo cool...tt akan ckp ALLAH SWT.

kalo poyo...tt akan cakap merapu....hahahahah

Tanpa Nama berkata...

kalau gagal jangan gantung diri
gantungkan kan seluar dalam
dan sila mandi bunga
kah kah kah

kerah perut ambe suke...

kampong lad berkata...

nak bagi bunga ka, nak ambik hati orang tua kita ka, tak payah tunggu hari valentine, tak perlu tunggu hari ibu, hari bapak takut 'tak sempat' samada kita atau depa. buah2 kayu ada musim la & juga haiwan spt burung gagak, musim mengentot adalah musim hujan. juga bila nak mintak maaf & ampun tak perlu nanti hari raya.

koko berkata...

hari kekasih ni mari kita merayakan kekasih kita dengan minum brandy dan makan babi.

Tanpa Nama berkata...

lu tanya TT....soalan CEPUMAH:
" LU CAYA TAK PADA AGAMA???
KAH...KAH...KAH...
GUA TUNGGU JAWAPAN LU TT!!!! KALAU COOL JAWAB!!!
KAH...KAH..KAH...

opisboi berkata...

kesian anak cik selaemah dah jadi lembu rupernya..asik membureeet betina cino jer kerjenya

Tanpa Nama berkata...

yah.. balun jangan tak balun.. masa merembat, kita merembat.. masa membalun, kita balun la..

jangan lupa pakai kondom.. main dengan bini la.. nak main dengan bukan bini, gua tak leh nak tolong la.. gua pun akan sama kene azab pasal lu punyer kerja.. allah taala akan azabkan gua juga walaupun lu yang dapat balun..

Tanpa Nama berkata...

orang yang tdk percaya pembalasan hari akhirat akan sentiasa mencari kepuasan nafsu didunia. looser bukan kerana gagal menakluk wanita tapi dengan kata lain menghindarkan diri drp kemurkaan pencipta kita, Allah swt. Orang islam kena bangga dengan agamanya, melaksanakan agama. Klau hubungan kita dengan Allah itu longgar dan ilmu agama kurang, tak perlu la kita cuba menegakkan benang yg basah.