Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 24 Februari 2012

TAK PERLU GUNA DARTUK SERI ATAU DATU PAKAI NAMA ASAL - RAKYAT DAH BOSAN




AHAD INI KITA DEMO DI KUANTAN






ANWAR IBRAHIM DAN SEMUA PIMPINAN UTAMA KEADILAN AKAN HADIR HIMPUNAN HIJAU 2.0 DI KUANTAN


Parti Keadilan Rakyat memberikan sokongan penuh kepada Himpunan Hijau 2.0 yang akan diadakan di Kuantan pada 26 Februari 2012 ini.

Sebelum ini Naib Presiden KEADILAN dan Ahli Parlimen Kuantan, YB Fuziah Salleh bersama-sama pimpinan Pakatan Rakyat, NGO dan masyarakat setempat telah bersama-sama menentang projek radiaoktif Lynas di Gebeng, Pahang.

Malah, Temurapat Pimpinan KEADILAN pada 24-26 Februari ini yang pada awalnya dijadualkan di Lumut, Perak telah dipindahkan ke Kuantan, Pahang bagi membolehkan semua pimpinan parti diketuai oleh Anwar Ibrahim untuk menghadiri Himpunan Hijau 2.0.

Saya juga telah mengeluarkan arahan kepada semua anggota KEADILAN di Pahang khususnya dan di seluruh Malaysia umumnya untuk turut sama menyokong Himpunan Hijau 2.0 dan kempen Hentikan Lynas.

SAIFUDDIN NASUTION
SETIAUSAHA AGUNG
PARTI KEADILAN RAKYAT



NOTA:
tukar tiub tak ambil pot
dengan penggunaan nama derajah
yang diberi oleh raja gopal
semua raja gopal tipu

mengikut ajaran mazhab tukar tiub
sesiap yang merasa bangga
akan derajah kebesaran ini
dan mengendongnya ke hulu ke hilir
mereka juga bersubahat menipu
kah kah kah


5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

pergi mampossssss la dengan darjah2 pukimak ini.. semua manusia tak perlu taruk darjah2 pukimak ini...

hanya babi-babi saja yang layak diberi gelaran2 pukimak ini.. sila guna nama asal.. gelaran2 ini untuk membodohkan orang ramai saja..

Tanpa Nama berkata...

rakyat malaysia memang bodddoh.. memang patut kene radiasi pun suatu hari nanti...

Tanpa Nama berkata...

malaysia saja pakai
tun
tan sri
datuk
dato'
entah apa2 binatang lagi.
di luar negara pakai
obama
cameron
hujintao
bambang
manmohan
yoshihiko
aje.

Tanpa Nama berkata...

betol betol
mati tak bawak derajah pun
derajah akan tingal kat tong sampah
malaikat pun tak takut derajah korang pakai
lagi besar derajah, lagi kuat malaikat balun

Hamidi Fizie Bin Ahmad berkata...

kat luar negara xde sebut datok2 ni diorang sebut senator,prime minister,mr,mrs xde prime minister dato' obama barrack..xde de..semua pakai nama pangkat dalam jawatan,malaysia je pakai gelaran feudal yang dah tak relevan tu..shah rukh khan pun gelak je dapat gelaran dato'..gelaran tun,dato dalam malaysia ni sekadar suaka politik je..asal ade orang bergelar tun diorang ni x boleh disentuh macam ayahanda..der...dalam dunia antarabangsa diorang tak iktiraf dato..kalau dapat iktiraf "sir" dari queen elizabeth baru macho kata mereka..baru cool dan x poyo hahahahaha