Ahad, 25 Mac 2012

BERITA LAWAK PAGI INI - KAH KAH KAH




BAKAL BERTARAF DUNIA



KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

woit...INI BELUM LAGI BERTARAF DUNIA.... kah kah kah..

kah kah kah..AGAKNYA KALAU BERTARAF DUNIA MACAM MANA?.... kah jkah kah..

kah kah kah...KALAU BERTARAF DUNIA BERAPA PULUH PELURU KENA AMINULRASHID...kah kah kah ..

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH



INI BAKAL BERTARAF DUNIA




BALING HELMET: ANGGOTA LANGGAR SOP , AKUI IGP
- mkini

Pihak polis mengakui anggotanya yang terlibat dalam insiden membaling topi keledar ke jalan raya sehingga menyebabkannya penunggang motosikal terjatuh dan cedera serius di George Town telah melanggar prosedur operasi standard (SOP).

"Kita mendapat pengaduan bahwa ada kumpulan mat rempit yang mengganggu masyarakat. Jadi polis pun respons, dua orang (anggota) sahaja yang sampai.

"Jadi budak yang bertugas itu saja tidak mengikut SOP," kata Ketua Polis Negara Ismail Omar dalam sidang media di Bukit Aman semalam.


KOMITED CAPAI POLIS TARAF DUNIA - berita haira

KUALA LUMPUR: Polis Diraja Malaysia (PDRM) komited bagi mencapai taraf Kepolisian Bertaraf Dunia selepas merangka pelbagai strategi termasuk menghantar pegawai tertingginya ke Amerika Syarikat, Eropah dan Asia bagi menjalankan kajian agensi kepolisan negara terbabit untuk diguna pakai negara ini.

Hasil kajian dan perkongsian idea serta maklumat itu membolehkan PDRM mencontohi pasukan polis negara maju dalam memberikan perkhidmatan yang lebih profesional dan cekap.


2 ulasan:

MARHAENIS berkata...

salam...polis malaysia=
anjing kerajaan,tangkap pencuri nescafe,tangkap mat pit felda,pau indon n bangla,dera mat motor,berlagak tak bertempat,tembak org penyamun berparang dan lain2 lagi kes2 tungau bleh la harap!.ngan samseng besar,tokey ayam n vcd pirate,tokang besar n kongsi gelap tak berani nak buat apa2,takut hampas,makan duit,drama dalam 999 jer lebih..fuckmotherfuckerfuckinP.D.R.M

kampong lad berkata...

''Polis Diraja Malaysia (PDRM) komited bagi mencapai taraf Kepolisian Bertaraf Dunia''

oi, butoh pak hang, puki mak hang