Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 11 Mac 2012

JADIKAN BALING KASUT SATU TREND POLITIK



MEMBALING KASUT TREND POLITIK


sistem kehakiman di malaysia ini
telah rosak punah
ini dimulakan oleh madey

bayangkan v. k lingam boleh
melantik siapa jadi hakim

kalaui baling kasut ini hina mahkamah
v. k lingam yang latik hakim itu meletupkan mahkamah

mahkamah dimalaysia ini
tak perlu dihina



SILA HULURKAN BANTUAN




DARI FACEBOOK ZUNAR KARTUNIS:

Pergi ziarah isteri dan keluarga Imam Hoslan di rumah mereka di Pandan petang tadi. Dengar cerita ketabahan seorang isteri. Dengar cerita bagaimana hakim sengaja memprovok Imam Hoslan dengan kata2 kesat. Pendedahan beliau mengenai penyelewengan wang masjid tidak disiasat, sebaliknya beliau dihukum setahun penjara. Sekarang isterinya Pn Norli terpaksa bersendirian menyara perbelanjaan sekolah dan anak2 mereka seramai 7 orang. Pn Norli hanya berpendapatan RM700 sebulan.

Kepada sesiapa yang ingin menyumbang ikhlas, di sini disertakan Akaun CIMB, Nooliza bt Mat Isa 12530022498528


UNTUK MENOBATKAN PRESTIJ MAHKAMAH KITA KE JALAN RAYA




9 ulasan:

opisboi berkata...

kah3...kerajaan kartun macam tu lah sapa repot rasuah @ kes bunuh akan dipenjara! yg buat jenayah rasuah @ bunuh hidop senang lenang...hanya di maleszia

MAHATHIR ADALAH MAMAK berkata...

Ini pertama kali saya tidak setuju dengan Tukar Tiub. Bukannya saya tak setuju dengan konsep baling kasut ke hakim yang tidak adil tetapi kerana saya risau bila Pakatan Rakyat memerintah nanti, ramai Mamak-Mamak Penang yang membuat kacau baru-baru ini akan membaling kasut kat Anwar Ibrahim, Lim Guan Eng dan Nik Aziz.

Lebih lebih lagi kasut sangat mahal. Lebih baik kita baling tahi lembu daripada baling kasut kat Shahrizat.

KAH KAH KAH

Tanpa Nama berkata...

Jom... Kita ke JALANRAYA !

Jom... Kita ke JALANRAYA beramai-ramai !

Jom... Kita ke JALANRAYA beramai-ramai dan berkali-kali !

Hooray..............
Ini baru cool..........
Ini baru coooooool... dari pemuda-pemudi !
.
.

Tanpa Nama berkata...

Jom... Kita ke JALANRAYA !

Jom... Kita ke JALANRAYA beramai-ramai !

Jom... Kita ke JALANRAYA beramai-ramai dan berkali-kali !

Hooray..............
Ini baru cool..........
Ini baru coooooool... dari pemuda-pemudi !
.
.

Tanpa Nama berkata...

aku setuju bro sepatut di ajar di sekolah rendah ala mcm main baling susun tin tu tapi skrg motif tak penting yg penting hakim tu di baling atau tak di baling....weiii bro tt makin pening duk kat 1 malaysia ni

Tanpa Nama berkata...

sedekahlah berapa yang termampu kat akaun bank imam hoslan tu, tak banyak sikit pun jadilah, kalau sorang keluar RM10, ada 1,000 pengikut tegar tukartiub, senang-senang je kita boleh raise RM10,000. come on bros! imam hoslan dah tunjukkan jalan, so we just support and award him from the bravery!! RM10 tak byk mana, insya-Allah tuhan bagi lebih lagi. No akaun 12530022498528 Norliza bt Mat Isa

Just ingat one thing: perjuangan bukannya senang, inilah masanya kita berjuang dgn apa yg yg kita mampu. Jazakallah.

Tanpa Nama berkata...

To mahathir adalah mamak...apo bondo ekau cakap ni? Poninglah kepalo den baco e....ekau ni eeee ko apo

Tanpa Nama berkata...

balinglah-kasut-pada-tempatnya

Tanpa Nama berkata...

Di manakah tempat paling sesuai untuk kita baling kasut atau selipar?
sila bawa selipar lebih semasa bersih 3