Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 30 Mac 2012

KALAU BODOH JANGAN BERI TAHU ORANG RAMAI - DUDUK DIAM DIAM





KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit..TERGOLEK DOG BACA BERITA INI..kah kah kah..

kah kah kah...NEGARA TERBAIK DAKWA RAMAI AHLI POLITIK....kah kah kah..

kah kah kah...GILA PUNYA PEGAWAI... TAK TAHU CAKAP APA?... kah kah kah..

kah kah kah...INI MACAM MALAYSIA BANGGA BANYAK PEROGOL DI TANGKAP... kah kah kah..

kah kah kah..INI MACAM MALAYSIA BANGGA BANYAK PENCURI DALAM PENJARA... kah kah kah....

woit...BANGANG... PATUTLAH TEO BENG HOCK MATI DIBUNUH.... kah kah kah..

kah kah kah...BODOH ..INI SEBAB SARBANI DI BUNUH.... kah kah kah

woit... KALAU BANYAK AHLI POLITIK DI DAKWA ERTINY POLITIKUS DI MALAYSIA INI KAKI RASUAH.... kah kah kah



NOTA:
pegawai ini akan bangga
dan mendabik dada menuntut
guiness book of records
menerima malaysia
sebagai pembuat microchip
yang terbesar dalam dunia
kah kah kah



KALAU JATUH MACAM MANA SELUAR KOYAK?





RASUAH: MALAYSIA ANTARA TERBAIK DAKWA AHLI POLITIK
- mkini

Malaysia antara negara yang paling banyak mengambil tindakan terhadap ahli politik dalam isu rasuah berbanding Singapura dan Hong Kong, kata Timbalan Pesuruhjaya (Operasi) Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) Datuk Mohd Shukri Abdull.

"Sejarah menunjukkan kita antara yang terbaik mendakwa ahli politik dalam rasuah.

"Undang-undang tak ikut sesiapa, tak lihat siapa dia, hakim atau ahli politik. Rasuah jenayah individu dan bukan lihat pada politik dia," katanya pada wacana Sinar Harian bertajuk "Rasuah Politik: Persepsi atau realiti" di Shah Alam hari ini.


BERSEDIA UNTUK PENGUMUMAN



NOTA:
sentiasa layari tukar tiub
untuk mendapat tahu
maklumat terkini



11 ulasan:

Bigfish berkata...

bangga betul aku dengan negara malaysia tercinta. banyak betul rekod dunia yang tercipta oleh ramai warga malaysia.

buatlah rekod banyak2 lagi, nanti boleh masuk dalam rekod guinness..

Tanpa Nama berkata...

betol222

banyak ahli politik yg didakwa
tapi kebanyakannya bebas semula setelah ke mahkamah rayuan

Tanpa Nama berkata...

Uih ni kira masuk bakul angkat sendiri :)

Tanpa Nama berkata...

tt,

takde breaking news peneroka demo kat putrajaya ka?

qayyum karbani

Tanpa Nama berkata...

Dalam satu taklimat oleh Pegawai Kanan SPRM pada tahun 2009, aku telah bertanya antara lain soalannya berbunyi: Sebelum seseorang individu itu ditangkap oleh Pegawai SPRM, SPRM telah mengendap, mengekori, mengumpan, menyediakan, dan baru menangkap setelah semua perkara-perkara yang dinyatakan di atas telah dilaksanakan. Sebab SPRM tidak menangkap seseorang itu secara sembrono... so, kenapa apabila seseorang individu itu ditangkap, disiasat, dikurung, tup-tup kes telah dirujuk kepada Peguam Negara. Dengan penuh HEBAT nya pejabat Peguam Negara kata tiada bukti atau tiada kes??? Betul ke??

Tanpa Nama berkata...

sambung... jadi, aku tanya lagi... macammana, setelah individu yang telah ditahan oleh SPRM itu tadi, boleh dikatakan semua anak beranak keturunannya telah dimalukan setelah media cetak dan elektronik memaparkan kes beliau.. tapi tup-tup bila tiada kes, kenapa SPRM tidak MENCUCI semula kes penangkapan atau penahanan beliau sebelum ini tu...

Tanpa Nama berkata...

sambung... jadi, aku tanya lagi... macammana, setelah individu yang telah ditahan oleh SPRM itu tadi, boleh dikatakan semua anak beranak keturunannya telah dimalukan setelah media cetak dan elektronik memaparkan kes beliau.. tapi tup-tup bila tiada kes, kenapa SPRM tidak MENCUCI semula kes penangkapan atau penahanan beliau sebelum ini tu...

average joe berkata...

kahkahkahkah!
aku nak ketawa 2X,
kahkahkahkah!

no.1 sebab memang jelasnyata pernyataan paling dungubangang datang dari orang yg bangga perasan diri dia sangat bijak dgn jawatan tinggi dia tapi taksedar pernyataan dia tu sebenarnya makan tuan!

no.2 sebab bro tt buat pernyataan lawak: bangga cipta microchip terbesar, sampai panggil guiness book nak masukkan sebagai rekod kebanggaan, tapi yg dapat pelempang bodo je sebab kebangangan tak reti kalau dah besar bukanlah micro namanya, tapi mega!

kahkahkahkah terbaekkk punye bangang tahap lembu UMNgOk-BoNgok!

abu!

-average joe-
klakka-la.blogspot: BINATANG PELIHARAAN SAYA 5

average joe berkata...

kahkahkahkah!!! gelak 3X pulak!
baru je habis hantar komen tadi, sekali kat tv mangkuk ni keluar iklan susu utk budak2... makbudak tu dgn bangga umumkan ke 1malaysia yg anak dia bijak... sebab: anak dia yg pegi ambikkan halia (atau bawang?) kat dapur walaupun sebenarnya dia suruh pembanturumah yg pegi ambik. maka dgn itu... jeng jeng jeng... sekarang ni makbudak tak perlu lagi gaji pembanturumah!
kahkahkahkah anak dia mungkin bijak, tapi makbudak tu yg bangang sangat selama ni pegi gaji pembanturumah 600ringgit semata2 utk ambikkan halia kat dapur tu apakehal??? kahkahkah korang kena tengok sendiri camne iklan tu baru paham maksud aku hahaha siapalah penulis skrip dia...

-average joe-
klakka-la.blogspot: BINATANG PELIHARAAN SAYA 5

Tanpa Nama berkata...

Boleh masuk dlm guiness stout jak la...kah3x!

Tanpa Nama berkata...

cuba check seluar sarbani ... mesti koyak sikit ...pasei jatuh rendah ...
teoh beng hock jatuh tinggi koyak banyak ...
kalu sama banyak koyak nye ... nanti pelik pulak ... jatuh tinggi dan jatuh rendah sama banyak koyak nye ...