Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 30 Mac 2012

TUKAR TIUB MINTA MAAF SEKALI LAGI




TT MINTA MAAF




NOTA:
tt minta maaf
kerana mengeluarkan
sekali lagi gambar ini
tt sedar ramai pembaca
akan hilang selera makan
apabila melihat gambar ini

tt tidak ada pilihan kerana
berita ini ialah tentang gambar ini
kah kah kah



SAMANLAH SAYA, KETUA PEMUDA UMNO P.PINANG CABAR LIM - mkini

Pemuda Umno Pulau Pinang meningkatkan asakannya terhadap Ketua Menteri Lim Guan Eng, dengan mencabar beliau menyaman pergerakan itu yang mempersoalkan penjualan tanah Bayan Mutiara.

Ketuanya, Shaik Hussein Mydin , berkata memandang Lim telah
mengugut untuk menyamannya kerana didakwa membuat "hasutan berkaitan agama" kerana mempersoalkan penjualan tanah tersebut, maka tegasnya, lebih baiklah ketua menteri itu mengambil tindakan undang-undang berhubung dakwaan- dakwaan yang lain juga.

Ini termasuk dakwaan mengenai kemungkin berlaku "pecah amanah dan rasuah" dalam penjualan 41.6 hektar tanah di selatan Jambatan Pulau Pinang, kata pemimpin Umno.


KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

woit... INI KES KLASIK.... kah kah kah..

kah kah kah...LIM GUAN ENG PASTI MENANG.... kah kah kah..

kah kah kah...TAK BANYAK SOAL JAWAB.... kah kah kah...

woit...HANYA SATU SOALAN BILA KES MULA.... kah kah kah...

kah kah kah...SOALAN ITU IALAH.... kah kah kah...

1 - bagaimana tuan menjadi ketua pemuda pulau pinang?

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


BERSEDIA UNTUK PENGUMUMAN



NOTA:
sentiasa layari tukar tiub
untuk mendapat tahu
maklumat terkini



18 ulasan:

average joe berkata...

dapat ke nak saman sekor ni?
takut nanti hakim hukum buang kes je,
sebab lge saman salah orang,
maklumlah dia ni identiti sebenar lain tapi menyamar jadi lain!

-average joe-
klakka-la.blogspot: BINATANG PELIHARAAN SAYA 5

Tanpa Nama berkata...

alamak, baru hendak nak pigi makan lunch, tapi lepas tengok muka hitam metalik mat mamak nih terus hilang selera aku.

bang tt, lain kali tolong post lepas waktu lunch, bleh?

MELAYU LIBERAL berkata...

Mamak selalu guna nama berikut:

(1) SHEIKH (untuk tipu kaum Melayu yang mudah percaya bahawa semua gelaran Sheikh itu adalah keturunan Nabi)

(2) SHAH - contoh SHARIZAT

(3) MYDEEN - contoh kedai MYDIN

(4) MEERICAN - contoh Naina Merican

(5) REEZAL - contoh Reezal Naina Merica & SHAHrizat

(6) KADEER - contoh Kadir Sheikh Fadzir

(7) AZEEZ = contoh Datuk Abdul Azeez Somalia

DAN banyak lagi contoh yang boleh saya bagi.

KalbunUMNO berkata...

kah kah kah!
tt,
Kes ini bukan kerana tanah masjid, kes dipanaskan kerena lelaki asap keretapi ini mahu kelihatan seperti melayu, setelah orang melayu pulau pinang tinggal seluar dalam ditipu keling keretapi ini, maka cubaan untuk melucutkan seluar dalam orang mesti diteruskan.
tt.

Monyet bergajut di dahan kayu,
terjatuh dalam rumpun keladi,
siang hari kerja menipu melayu,
malam hari pening mabuk todi.

Tanpa Nama berkata...

Saya berharap sangat Guan Eng tak tersalah saman plak. Pastikan betul2 Pemuda MIC ke Umno. Check betul2 jgn salah org.... kah kah kah kah kah kah kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Woi TT,

hang boleh tak putihkan sikit gambaq mamat nie.
Tadi masa tunggu wife mandi, ingat nak mengentot, alih2x muka padukang nie jugak yg keluaq. Terus hilang selera nak membalun.

Hang fail la TT. rasa nak saman je hang hari nie kerna menghilangkan rasa shawat di hari jumaat yg mulia ini.

Nota - membalun hari jumaat pahala lebih sikit.

Tanpa Nama berkata...

arghhhhhh..orang minyak!!! tulunn

Tanpa Nama berkata...

pasal pa semalam kat dalam tv3 dia ni putih sikit....dah kautim ngan tv3 ka....atau pakai bedak sejuk tetiap malam

Tanpa Nama berkata...

berapa kali aku dah bagi tau kau TT
jangan keluar lagi gambar mamat ni

oleh kerana kau degil, aku akan hantar saman sama kau dengan alasan menghilangkan selera makan aku hari ini dan menjejaskan keinginanku untuk mengentot pada hari jumaat yang mulia ini.

Tanpa Nama berkata...

Nie muka kalor original hitam mati mmg kalor x leh tukar... kalau kena saman cfrm lagi hitam nie... Bro TT tolong lah buang gmbr hitam nie spek dgn kulit dah x jauh beza tu...

Tanpa Nama berkata...

Dia ni sebenarnya ada masuk lagi satu persatuan , Persatuan Untuk Kaum India Mamak  ( PUKIMAK )

Tanpa Nama berkata...

Lpas u bantai dia mandi pun tak pakai sabun dah tp fair & lovely

Tanpa Nama berkata...

huh, abang isham suka sangat mamat ni!

Boleh bg statistik berapa kali dah gambar idola tukar tiub tuh dinaikkan dlm blog ni? Hehehehe!

Tanpa Nama berkata...

eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeebangsat muka bengis itam... fucklah mammak kimmak ni.

Tanpa Nama berkata...

cittttt....poooorah!!!

pantai malabar mari...

Melayu Tulen Di Hong Kong berkata...

Di Hong Kong, ada ramai pelacur-pelacur Korea yang cun menyamar menjadi wanita Jepun kerana harga pelacur Jepun jauh lebih mahal daripada Korea. Pelanggan-pelanggan Hong Kong yang berbangsa Cina mudah kena tipu kerana amat susah nak bezakan muka Jepun daripada muka Korea. Tetapi kena tipu pun tak apa sebab muka orang Cina, Jepun, dan Korea memang serupa. Lagipun ramai tak kisah kerana asalkan wanita itu cun putih melepak sudah cukup untuk memuaskan hawa nafsu. Yang peliknya tak ada pelacur Eendia yang nak menyamar jadi wanita Jepun untuk menipu orang Cina Hong Kong.

Di Malaysia pula, muka orang Melayu memang tak sama dengan muka orang India. Warna kulit pun tak serupa. Orang Melayu kulitnya berwarna sawo matang manakala orang India berwarna hitam metalik.

Yang peliknya, bagaimanakah & mengapakah kaum Melayu begitu mudah kena tipu oleh kaum EEndia?

Saya rasa kalaulah kulit orang Melayu putih melepak macam wanita cun Korea yang kita selalu tengok dalam drama Korea pun, kaum Melayu akan masih kena tipu oleh kaum EEndia.

Tetapi jika kaum EEndia ini pergi ke Hong Kong untuk menyamar menjadi pelacur Jepun, tidak ada seorang pun yang akan kena tipu oleh kaum Eendia.

Jadi adakah kaum Melayu begitu bodoh jika dibandingkan dengan kaum lain? Mengapakah kaum kita selalu kena tipu oleh kaum Eendia?

average joe berkata...

ada pulak la yg mula kumpul duit ni karang sebab nak pergi hongkong!

*baca: ada la gerombolan Kera UMNgOk mula berebut claim elaun dan subsidi perjalanan sebab nak pergi rasa lendir korean dolls kat hongkong - mungkin boleh pergi berkumpulan sebagai lawatan sambil belajar untuk ilmu pertanian ala2 taiwan 2008 (pertanian aka cucuktanam di ladang2 subur)! boleh la lantik chua sok sek jadi tour guide sebab dia pakar, kan kat hongkong kena cakap bahasa cina...

-average joe-
klakka-la.blogspot: BINATANG PELIHARAAN SAYA 5

Tanpa Nama berkata...

tt, please never to bring this mamak's face anymore. Ianya telah membuat saya mual dan nak muntah melihat. u spoil my day men !!!