Isnin, 19 Mac 2012

KOMENTAR TUKAR TIUB





INI DIA WASIAT ANAK DARA SUNTI





KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

woit... DEBAT DENGAN RAJA PETRA?.... kah kah kah..

kah kah kah... LEBIH BAIK DEBAT DENGAN UMMI HUFILL DA.... kah kah kah..

kah kah kah... ADA JUGA YANG BOLEH DI DENGAR.... kah kah kah


KENYATAAN MEDIA
19 MAC 2012

Isu Wikileaks: Penjelasan Dari Pejabat Dato' Seri Anwar Ibrahim

Pertamanya kami mahu menjelaskan bahawa permohonan yang diajukan oleh Wikileaks kepada Pejabat Anwar Ibrahim adalah satu wawancara antara Julian Assange dengan Anwar Ibrahim. Kemudiannya barulah pihak kami diberitahu Raja Petra mahu menumpang dalam wawancara tersebut.

Makanya Anwar Ibrahim menegaskan bahawa beliau hanya menyatakan persetujuan untuk permintaan yang asal iaitu wawancara antara beliau dengan Julian Assange. Oleh itu Quick Roll Productions, pihak produksi yang terlibat dengan wawancara ini telah membuat keputusan editorial untuk meneruskan format wawancara antara Julian Assange dengan Anwar Ibrahim tanpa melibatkan penumpang lainnya. Keputusan editorial tersebut semata-mata dibuat oleh Quick Roll Productions dan tidak dipaksakan oleh Pejabat Dato' Seri Anwar Ibrahim ke atas mereka.

Keduanya, kami merasa terpanggil apabila Najib Razak menggunakan isu ini sebagai pelantar untuk mentohmah Anwar Ibrahim kononnya takut berdebat dengan Raja Petra. Kami kesal kerana Najib Razak bercakap tidak berdasarkan fakta yang sebenar kerana tidak timbul soal debat sedangkan yang dipersetujui antara Anwar Ibrahim dengan Julian Assange adalah wawancara satu sama satu.

Akan tetapi oleh kerana YAB Perdana Menteri beriya-iya bercakap soal debat, kami berpendirian adalah sangat baik untuk rakyat dan negara ini sekiranya Najib Razak bersetuju untuk berdebat dengan YB Ketua Pembangkang, Anwar Ibrahim. Perdebatan antara YB Ketua Pembangkang dengan YAB Perdana Menteri berkaitan isu nasional pastinya memberi manfaat yang banyak kepada rakyat dan negara Malaysia. Justeru keengganan Najib Razak untuk berdebat dengan Anwar Ibrahim memunculkan tanda tanya di kalangan rakyat terbanyak, sama ada YAB Perdana Menteri takut ataupun tidak punya komitmen untuk menyuburkan amalan Demokrasi di negara ini.

Ibrahim Yaacob
Ketua Staf
Pejabat Dato' Seri Anwar Ibrahim



MUHYIDDI ANGGAP ANWAR PENAKUT - berita hairan

KUALA LUMPUR: Muhyiddin Yassin menyifatkan tindakan Ketua Pembangkang, Anwar Ibrahim, yang menggugurkan Raja Petra Kamarudin daripada senarai ahli panel forum perbincangan senario politik global, dibuat seorang penakut yang cuba berselindung daripada perkara yang berpotensi menjejaskan imejnya.



10 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

WTF nak debat dgn ummi??
ummi hafilda tu sesuai di F**K je.

wonder why berkata...

Menteri2 UMporNO, semuanya BODOH dan BANGANG.Siasat dahulu apa sebenar wawancara DSAI dengan Wilkelink? Ini ambil bulat2 daripada PELARIAN RPK, yang tidak sepatutnya memberi sedikit ruang untuk dibaca. Bodoh punya menteri macam budak tadika KEMAS.

pakcik lan berkata...

Bukan Taraf AI RPK ni pun, mcm MY sama lah. NR buleh gagah nk debat sbb plg tggi Dlm gerombolan. Had lain, uhh...

Tanpa Nama berkata...

Ayuh Najib!!! satu Malaysia dah tahu Anwar ajak berdebat...mari kita lihat siapa ANAK JANTAN???

Tanpa Nama berkata...

Kah kah kah... ummi who fill da hole?

rakyatbiasa berkata...

alasan menolak banyak boleh cari,alasan terima pon berlambak..yg anwar takmau behadapan dgn rpk tu awat? takyah lah nak taksub sangat..anwar ke najib ke lim kitsiang ke saper ker ..potitician keparat belaka....

MARHAENIS berkata...

Fuck Najibisme fuck Anwarism,fuckd'motherfuckerfuckin' politician,
Tibai lunyai bantai jual gadaikan,bangang-membangangkan sesat-menyesatkan,
Fuck SPR fuck P.D.R.M,fuckedmotherfuckerfuckin' D.R.M,
Hina rakyat negri,anjing kerajaan,
Bilis kau garang yang jerung kau macam pondan..

Hahahahaha....

Tanpa Nama berkata...

Najib ni terlalu ungul maka disuruhnya RPK (pelarian) saja yang berdebat ngan Anwar.. sebab ketua pembakang pada pandangan Najib sama tarafnya dengan pelarian.. :D

p/s: memang lebih comel debat ngan umi dari RPk hahaha..

Tanpa Nama berkata...

PETRA SILA JGN JD PENUMPANG...KLU BRANI DEBAT NGAN TT....

Tanpa Nama berkata...

MUHYIDDI ANGGAP ANWAR PENAKUT - berita hairan

KUALA LUMPUR: Muhyiddin Yassin menyifatkan tindakan PM Najib Razak yang masih mendiamkan diri daripada undangan anwar ibrahim untuk berdebat dilihat sebagai penakut yang cuba berselindung daripada perkara yang berpotensi menjejaskan imejnya.