Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 19 Mac 2012

SIAPA UPAH SIRUL DAN SIAPA UPAH AZILAH



KOMENTAR

ini kes paling baik
untuk rakyat malaysia

sebelum pilihanraya
rakyat malaysia akan tahu
siapa sebenarnya najib razak ini

semua pembaca tukar tiub
akan gumbiraaaa kah kah kah
untuk sekian lama siapa bunuh altantuya ditutup
kini kes ini terbongeng di kota paris

NOTA:
patutlah razak baginda tak keluar negara lagi
patutlaha najib razak hanya beranai jumpa doktor di perth
kah kah kah


SIAPA DIA JANTAN KETIGA?




KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit...AKHIRNYA TERBONGGENG.... kah kah kah..

kah kah kah..SEMUA AKAN DI KETAHUI... kah kah kah..

kah kah kah... SIAPA JANTAN KE TIGA YANG TERBANG BERSAMA ALTANTUYA.... kah kah kah

KOMENTAR
akhirnya undang undang negara kapir
yang membantu negara islam

akhirnya hakim yang makan babi
yang buka kan kes pembunuhan ini

akhirnya hakim yang minum arak
yang buka kan kes rasuah ini

hakim di negara islam
hanya tunggng tunggit
sampai hitam dahi gaha ke simim
tapi tak berani sissat kes bunuh dan rasuah


SUARAM AKAN DIBERI AKSES KERTAS SIASATN SCORPENE - mkini

Kumpulan hak asasi manusia Suaram, yang memfailkan saman sivil terhadap firma gergasi pertahanan tentera laut Perancis DCNS kerana didakwa membayar komisen kepada pemimpin di Malaysia, akan diberi akses kepada kertas siasatan pendakwaraya dalam dua minggu lagi.

Pengarah Suaram Cynthia Gabriel berkata meskipun NGO itu tidak menaruh banyak harapan, namun akhirnya selepas "menunggu dengan penuh debaran" selama dua tahun sistem kehakiman di Perancis akan mendengar kes itu.

"Kami saksikan dengan tidak percaya, bagaimana pejabat pendakwa mula membongkar maklumat lanjut mengenai komisen yang dibayar itu, invois perjalanan dan bayaran lain yang dibuat," katanya pada sidang akhbar semalam.







7 ulasan:

Saiful berkata...

betui ka ni..mamat french fries ni saja nak sapu duit kut..genpaq la dulu..lepas tu tangguh..lepas dapat duit u help me i help u..poodah..gua pun pernah merantau paham sgt mamat penjajah ni..poodah tak percaya langsung..duit dahulu altanntuyo keudian..jgn harap sgt..

Tanpa Nama berkata...

International News:Defense Industry Daily On Malaysian Submarine Murder

http://malaysian-spirit.blogspot.com/2012/03/international-newsdefense-industry.html

Tanpa Nama berkata...

Sepandei..pandei...Tupai menopat...

akhirnya jatoh tanah jugo...


gua amat berharap perumpamaan ini akan jadi realiti....

ABU...ABU...ABU...ah bungkoslah kau najiss.....

rakyatbiasa76 berkata...

Tidak dinafikan di sudut demokrasi dan kebebasan bersuara, rakyat di Barat ini lebih menikmatinya dibandingkan sebahagian besar manusia lain di atas bumi ini termasuk yang berada di kebanyakan negara muslim. Di sudut ketelusan pengurusan harta rakyat, Barat juga kelihatan mendahului dunia lain. Demikian juga di sudut pembangunan teknologi dan kemudahan yang lain. Hakikatnya bukan sedikit budaya dan nilai tamadun yang positif ada di Barat.

Namun, mengandaikan Barat itu sempurna di sudut kebebasan dan tiada unsur penindasan agama dan kaum adalah tidak benar sama sekali. Malangnya, anggapan yang seperti itu wujud dalam pemikiran segelintir rakyat dunia lain termasuk negara kita, dengan menganggap Barat adalah kiblat bagi keadilan sejagat. Sehingga apa sahaja nilai keadilan, mereka akan merujuk kepada amalan di Barat. Seakan Barat itu begitu sempurna dalam soal tersebut. Hal ini perlu diperbetulkan.

Tanpa Nama berkata...

hahahahhah

aku peduli apa.

siapa bakal jadi pm lepas najib berambus.

aku cuma ghairah mahu tahu,

siapa upah sirul
dan
siapa upah azilah

hahahahahhahaha. this is a million times better than the star wars saga!!

hahahahha

kampong lad berkata...

too early to tell.

Tanpa Nama berkata...

Jangan suka sangat jang, belum apa2 lagi, kau pun tahu duit boleh buat apa saja di dunia.