Sabtu, 31 Mac 2012

PROGRAM MELAWAN DAN PROGRAM MENGHASUT DISANA SINI



TEMERLOH 4 APRIL





SAMM JELAJAH MALAYSIA SUSUN KOMRAD MUDA SEBELUM PILIHANRAYA


Solidariti Anak Muda Malaysia (SAMM) seperti yang anda kenali adalah sebuah gerakan radikal anak muda yang mendapat sambutan besar dari golongan muda dan juga yang berjiwa muda. Sedia maklum, SAMM bukanlah front kepada mana-mana parti politik tetapi menjadi front kepada rakyat terbanyak. Itulah resam anak muda, pertahan rakyat dan lindungi tanahair dari dijahanamkan oleh regim tidak bertanggungjawab.

Sejak sekian lama tanahair kita telah dikhianati dan perubahan total diperlukan untuk mengubah sistem korup. Perubahan hanya boleh dilakukan selepas regim pewaris penjajah ini dijatuhkan. Jesteru itu sedaya upaya usaha menjatuhkan regim menjadi tumpuan utama SAMM buat masa ini.

Ketika ini, ribuan anak muda kini sudah berjuang dalam kerangka SAMM samada secara terang di medan lapangan mahupun bersolidar melalui rangkaian media sosial. Dari jumlah ribuan itu, ratusan operator terlatih SAMM sedang bergerak hebat di seluruh negara dalam pelbagai aksi yang disusun rapi. Antara program yang dilaksanakan oleh komrad operator SAMM termasuklah menganjurkan program rakyat seperti bantuan kepada rakyat susah, program ceramah penerangan, pengedaran maklumat secara konprehensif dan juga program-program anak muda seperti konsert dan aktiviti konvoi rakyat.

Dalam aspek menumbangkan sebuah regim, SAMM terlibat dalam mengedarkan 100ribu DVD kesedaran beserta dengan risalah kesedaran seperti Risalah Cincin Puaka. Pelbagai risalah di peringkat negeri dan nasional telah diterbitkan SAMM demi menumbangkan regim. SAMM juga telah menerbitkan beberapa judul buku yang mendedahkan konspirasi melibatkan kepimpinan tertinggi negara. SAMM juga telah acap kali menggegar parlimen dengan pendedahan yang mencelikkan minda rakyat.

SAMM juga terlibat secara langsung mengaktifkan semula slogan Asalkan Bukan Umno yang menjadi senjata penting menghadapi PRU-13. Roadshow ABU fasa pertama telah berjaya dilancarkan di 18 venue seluruh negara walaupun beberapa venue diganggu oleh regim yang terdesak.

Pada 17 - 18 Mac yang lepas telah diadakan Rapat Kebangsaan kali ke 3 SAMM yang mengumpulkan penggerak SAMM dari seluruh negara. Beberapa keputusan telah dicapai. SAMM telah bersepakat mengenai peranan yang harus dilakukan sebelum, ketika dan selepas pilihanraya. SAMM juga bersedia untuk mobilisasi besar rakyat khususnya dalam menangani pencabulan demokrasi dan penipuan pilihanraya. Untuk mempeturunkan 'pedoman' dari rapat tersebut maka satu siri jelajah akan diadakan ke seluruh negara. Siri jelajah akan diadakan dalam bentuk aktiviti pertemuan dalaman dan ceramah umum.

Pertemuan-pertemuan (seperti dalam jadual di bawah) ini sangat penting dan wajib dihadiri oleh semua komrad berdaftar. Perbincangan serius peranan SAMM Pra-PRU13 dan juga Pasca-PRU13, iaitu detik paling kritikal yang menyaksikan bagaimana kerajaan berusia 55 tahun tumbang. Pertemuan dalam Jelajah Anak Muda SAMM Juga akan turut membincangkan aksi dan strategi SAMM dalam demo terbesar tanahair iaitu BERSIH 3.0.

Berikut adalah jadual Jelajah Anak Muda SAMM, dan komrad sekalian diwajibkan untuk luang masa dalam pertemuan tertutup seperti yang diatur;

10 April (5.30 ptg) JOHOR
12 April (5.30 ptg) KEDAH & PERLIS
13 April (5.30 ptg) P.PINANG
15 April : (5.30 ptg) WPKL & SELANGOR
16 April : (6.00 ptg) MELAKA
19 April : (6.00 ptg) PERAK
21 April (9.30 pg) N.SEMBILAN
3 Mei (6.00 ptg) TERENGGANU & PAHANG
5 Mei (3.00 ptg) KELANTAN


Maklumat mengenai lokasi pertemuan akan dimaklum melalui hebahan email dan sms. Kepada yang belum berdaftar keanggotaan sila daftar segera, inilah wadah untuk berjuang tanpa kongkongan dan limitasi kepartian. Kita anak muda, buat cara anak muda!

Sekarang tiba masanya untuk SAMM jelajah pusing ke seluruh negara untuk pertemuan secara tertutup dengan komrad-komrad baru yang telah mendaftar keanggotaan di alamat portal http://www.anakmudamalaysia.com/borang-keanggotaan/ .

Penyelaras-penyelaras negeri akan berhubung dengan semua komrad untuk menjayakan Jelajah Anak Muda SAMM kali ini. InsyaAllah kita akan menjurus ke fasa seterusnya iaitu fasa latihan komprehensif menjadi pejuang rakyat yang berkualiti.

Pada tarikh tersebut juga akan diadakan ceramah umum bagi menerangkan kepada rakyat untuk bersedia menyertai mobilisasi terbesar rakyat berdepan dengan pencabulan demokrasi.

"Perjuangan Adalah Perlaksanaan Kata-Kata"

EDYES
Pengarah Propaganda SAMM
www.anakmudamalaysia.com
edyesdotcom@gmail.com

AMPANG 7 APRIL











--------------------------------------------------------


JAMUAN MAKAN MALAM DI SHAH ALAM



Untuk memesan tiket sila hubungi :

Puan Shamsiah- 019-620- 40-06
Puan Azizan Jamaluddin - 019-388-90-05

NOTA:
stand up comic
tim teater lembu
akan membuat persembahan


3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

yang bekas2 ni semua lancau. dah tiada kepentingan, mula lah nak tunjuk baik. yang bekas UMNO , Bekas keadilan ke, pas ke, Yang pencen kerajaan korang memang tidak boleh pakai.

Tanpa Nama berkata...

bekas lagi...emm

hargailah yg sanggup susah bersama.

Tanpa Nama berkata...

DEAR TT,

DSAI LOOK HANDSOME & COOL!