Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 26 Mac 2012

RAKYAT NAK TANYA NAJIB BEBERAPA SOALAN SAHAJA



SIAPA UPAH SIRUL DAN AZILAH






PM MAHU RAKYAT TOLAK KERAJAAN PEMBANGKANG – berita hairan

HULU LANGAT: Najib Razak mahu rakyat Selangor menolak kerajaan negeri yang sehingga kini tidak mampu mengotakan janji yang ditabur ketika mereka mahu menawan negeri ini pada Pilihan Raya Umum Ke-12 (PRU-12).

Najib i berkata, sudah cukup rakyat ditipu dengan pelbagai janji manis palsu kerajaan pimpinan pembangkang dan mereka tidak sepatutnya membiarkan perkara itu berulang semula pada PRU kali ini.

Antara janji tidak ditunaikan, katanya, termasuk usaha untuk menurunkan cukai pintu sebanyak 20 peratus dan cukai premis perniagaan 20 peratus, perkhidmatan kesihatan percuma untuk warga emas, bantuan ibu tunggal RM600, pelajar melanjutkan pengajian di institut pengajian tinggi RM1,000 dan bantuan prasekolah RM50.

“Semua itu belum (ditunaikan) lagi. Sebab itu, hari ini rakyat lebih yakin kepada Barisan Nasional (BN), kita dah kena tipu sekali cukup, kita tak mahu ditipu sekali lagi.

“Kita tolak mereka, pilihan kita adalah BN untuk perintah negara dan Selangor, tidak lama lagi ada peluang (PRU),” kata pada majlis Penyampaian Bantuan Mangsa Banjir Parlimen Hulu Langat dan Ampang di Institut Kemahiran Belia Negara (IKBN) Dusun Tua di sini, semalam.




RAKYAT HANYA NAK TANYA:

1 – siapa upah sirul untuk bunuh altantuya?
2 – siapa upah azilah untuk bunuh altantuya?

hanya dengan dua soalan ini
sudah cukup untuk najib di dakwa
ini belum lagi soalan seperti:

1 – apa itu port dickson?
2 – album ziana zain yang mana yang amat di minati?

malah belum juga ada soalan pribadi saperti:

1 - kemana perginya isteri pertama?
2 - kenapa tak dengar khabar berita tentang isteri pertama?
3 - kenapa tak suka nasi kerabu?
4 - kalau tak suka nasi kerabu - suka nasi apa?

atau soalan cepu emas?

1 – berapa kali rosmah menjanda?
2 – berapa kilo berat rosmah
3 - kah kah kah



8 ulasan:

port kleng berkata...

port = pelabuhan aka ayat dak2 skang tempat

dick = buto

son = anak

port dickson = tempat beranakkan buto..

hehehe

komunis berkata...

TT– apa itu port dickson?
NAJIB- dah nama pun port. Sendiri fahamlah kawan keh keh keh

TT– album ziana zain yang mana yang amat di minati?
NAJIB- madah berhelah setiaku disini puncak kasih

soalan pribadi

TT - kemana perginya isteri pertama?
NAJIB – aku ada isteri pertamakah? Anak raja? Rosmah cintaku pertama dan terakhir kahkahkah

TT- kenapa tak dengar khabar berita tentang isteri pertama?
NAJIB- takkan tak dengar hari2 keluar berita apa kehkehkeh

TT- kenapa tak suka nasi kerabu?
NAJIB- masin, takut kena darah tinggi
TT- kalau tak suka nasi kerabu - suka nasi apa?
NAJIB- nasi kangkong

soalan cepu emas?

TT – berapa kali rosmah menjanda?
NAJIB- banyak kali ke? Mana ada. Masa kami kawin dia anak dara la. Sekarang pun masih ada dara lagi

TT– berapa kilo berat rosmah
NAJIB- macam tiga orang ziana zain. Sebab tu aku kawin rosmah, macam aku kawin dengan 3 orang ziana 

TT- kah kah kah
NAJIB- keh keh keh

average joe berkata...

atau soalan cepu emas?
1 – berapa kali rosmah menjanda?
2 – berapa kilo berat rosmah


1lagi soklan cepumas yg bro tt tertinggal:

3- berapa saiz rasmi coli suami haji najibabun (yg membuatkan 1malaysia gagal mendapat tempat no.1 lantaran wakil negara gagal mencipta rekod dunia sebagai pemilik buahdada asli terbesar peringkat global mahupun glokal)?

rakyat mahu tahu!
(supaya tahun hadapan 1malaysia lebih bersedia untuk meningkat maju membesar ke tahap yg diperlukan, seimbang dgn tahap economic fundamental yg kukuh)

-average joe-
klakka-la.blogspot: BINATANG PELIHARAAN SAYA 5

NoManNoCry berkata...

...siapa upah sirul & azilah ?

...TAKDE SIAPA UPAH/ARAH...SAJE DUA MALAON NI "MAIN BUNUH2" macam kita jugak masa kecik2 dulu "MAIN MASAK2 KE" , "MAIN PONDOK2 KE" , "MAIN IKAN LAGA KE" , "MAIN KONDANG-KUNDI KE" DLL.
...SAMPAI BILA NAJIB OOI , KAU NAK MENIPU/BODOHKAN RAKYAT !!!

Tanpa Nama berkata...

Oh dia ingat kite orang Sgor nie kawan baik dia ? poraah...

Najib berkata...

Haram tak kelakar kau punya komen ni.

Najib berkata...

Selagi ada orang yang komen konon2 kelakar macam bangang ni.

Bajet kelakar sangat la tu.

Najib berkata...

Babi lah, mana sense of humor kau ni?

TT nak tulis kelakar2, kau pun nak komen yang bajet kelakar macam ni?

Serius bang, sumpah tak kelakar.