Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 26 Mac 2012

BERSEDIA KEMBALI - KE JALAN RAYA




JAWAPAN UNTUK ANAK MUDA







3 ulasan:

rohaniah noor berkata...

mmg jadi ke bersih 3.0 ni? siapakah ketua penganjurnya?

bigfish berkata...

yelah..aku pun tak sabar nak turun nih..ke memang dah takde sapa nak najur? Kalau macam tu, apa kata TT je jadi chairman?

Pak Lang Juaseh berkata...

pada telekan aku sebagai seorang bomoh terkenal nih....

1. PRU13 akan jatuh pada hari ahad, 3 JUN 2012

2. BN akan tumbang kecuali di tiga buah negeri

3. PR akan menang tetapi DSA bukan perdana menteri

....kalau korang percaya la...