Ahad, 15 April 2012

BILA NAK S TUBUH SURUHANJAYA DIRAJA - KES RAJA GOPAL PUKUL ANAK MUDA?






TURUN BERSAMA KE DATARAN MERDEKA






KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit...BILA NAK TUBUH SURUHAN JAYA DIRAJA KES PUKUL INI?... kah kah kah

kah kah kah....KENA PUKUL SAMPAI PENGSAN.... kah kah kah...

kah kah kah... KENA PUKUL SAMPAI BERDARAH.... kah kah kah...

kah kah kah...PASAL APA TAK DITUBUHKAN SURUHAN JAYA DI RAJA?.... kah kah kah...

kah kah kah...DULU ADA KES RAJA GOPAL BUNUH CADDY?.... kah kah kah..

klah kah kah...PASAL APA BUAT SENYAP.... kah kah kah..

kah kah kah...TAK HEBOH NAK BUAT SURUHANJAYA DI RAJA?..... kah kah kah...

woit.... RAJA GOPAL INI FREELOADER LAAAA...POOORAH..... kah kah kah




PENYANYI DIPUKUL KERABAT DIRAJA - mkini

Seorang pemuzik cedera di bahagian kepala dan muka selepas mendakwa dipukul seorang kerabat diraja di hadapan sebuah pusat beli-belah di Kuala Lumpur semalam, lapor akhbar Berita Harian.

Menurut laporan tersebut hari ini, Mikael Adam Mohd Rafee Michel, 23, menerima rawatan selepas didakwa pengsan selepas diserang dalam kejadian awal pagi itu.

Sementara itu Bernama melaporkan, Mikael Adam didatangi suspek ketika beliau dan dua rakan perempuannya baru memasuki kereta yang kemudian bertindak menariknya keluar dari kereta dan memukulnya dalam kejadian awal pagi itu.





TUBUH SURUHANJAYA SIASAT ISU PERSENDA RAJA - berita hairan

BAGAN DATOH 14 April - Suruhanjaya Diraja perlu ditubuhkan bagi menyiasat dan mengheret beberapa pemimpin pembangkang yang didakwa menghina serta mengejek raja-raja Melayu semasa majlis pertabalan Yang di-Pertuan Agong di Istana Negara, Rabu lalu.

Naib Presiden UMNO, Ahmad Zahid Hamidi berkata, suruhanjaya itu perlu bagi melengkapkan siasatan pihak berkuasa, walaupun enakmen sudah ada kerana pihak bertanggungjawab wajar diberi pengajaran secara tegas.

Sambil memberi amaran institusi diraja bakal mengalami penghinaan lebih dahsyat jika pembangkang diberi kuasa untuk memerintah negara pada pilihan raya umum akan datang, beliau berkata, perbuatan beberapa pemimpin pembangkang itu tidak boleh dimaafkan.

"Saya sendiri hadir pada majlis pertabalan tersebut dan saya dimaklumkan mengenai kejadian ejekan sebaik sahaja majlis tamat. Ini soal prinsip asas dalam Perlembagaan, raja-raja serta Yang di-Pertuan Agong adalah ketua negara yang wajib dihormati dan bukan untuk dihina dan diejek sesuka hati.









NOTA:
500 ribu kita turun
ke dataran merdeka
adalah amaran kita
kepada pemerintah yang zalim!

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Memang mlayu hutan je yang still pertahankan raja gopal ni. memang bodo punye melayu

norman berkata...

hapuskan sistem beraja itulah jawapannya..REPUBLIC of MALAYA...aku dah bosan dengan raja2 dan sultan2 ni..curi balak, belasah org awam, rogol sana sini,mabuk todi, habiskan duit negara..semua free..income tax x ader, makan tanggung..berak cangkung.. kerabat dapat elaun..simpan jer sistem beraja kat muzium...abis cerita

HENTIKAN SISTEM BERAJA!!! berkata...

PTPTN tak nak dihapuskan. Rejim UMNO lebih rela membazir wang menyara hidup keturunan lanun-lanun daripada menggunakan wang itu untuk menampung kos pelajaran pelajar miskin.

Duit yang sepatutnya diperuntukkan untuk semua pelajar Malaysia tak kira bangsa dan agama habis dibazirkan untuk memelihara gaya hidup mewah 9 orang Setan-Setan yang malas bekerja yang suka makan free dan berak cangkung.

Kalau anak Setan Johor boleh pukul belasah anak Iblis Negeri Sembilan sampai nak mampus tanpa ditangkap, you ingat bolehkah Mikael Adam Mohd Rafee Michel mendapat pengadilan?

Anak Iblis Negeri Sembilan melaporkan kepada polis dan polis tidak ambil port sebab yang belasah Anak Iblis Negeri Sembilan ialah anak Setan Johor yang juga seorang cucu kepada Setan yang membunuh caddy semasa bermain golf. Jadi you ingat polis akan siasat kes ini? Polis sudah tentu akan tutup kes ini dan bila ditanya mereka akan kata tidak ada kes.

CELAKA POLIS! KITA YANG BAYAR GAJI POLIS! FREE LOADERS INI TAK BAYAR CUKAI! JADI BUAT APA POLIS NAK LINDUNGI ANAK-ANAK SETAN FREE LOADERS? KITA YANG BAYAR CUKAI, JADI SEPATUTNYA POLIS MENJAGA KESELAMATAN KITA ORANG. BUAT APA POLIS NAK JAGA KESELAMATAN FREE LOADERS YANG TAK NAK BAYAR CUKAI KERANA DARAH MEREKA KONONNYA BERWARNA BIRU?

ADAT ISTIADAT LANUN YANG BANGANG INI PATUT DIBUANG KEDALAM LUBANG JAMBAN OLEH SEMUA ORANG MELAYU YANG CERDIK.

SETAN-SETAN INI BIARLAH ORANG GILA MACAM HASSAN ALI & IBRAHIM ALI YANG SEMBAH & JUNJUNG.