Ahad, 8 April 2012

PADAN MUKA KAH KAH KAH













KELUHAN PENIAGA FESTIVAL PENGANTIN - meloya

KUALA LUMPUR 7 April - Bayaran sudah dibuat tetapi tidak dibenarkan masuk untuk berniaga.

Begitulah situasi yang dialami lebih 80 peniaga Festival Pengantin Malaysia ke-11 yang kecewa apabila tidak dibenarkan masuk ke Dewan Tun Razak 2, Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC) di sini dipercayai kerana kegagalan pihak penganjur festival menjelaskan bayaran kepada pengurusan PWTC.

Kesemua peniaga hanya dibenarkan masuk kira-kira pukul 12.30 tengah hari, sedangkan festival itu dijadualkan berlangsung dari pukul 10 pagi hingga 10 malam selama tiga hari bermula semalam.

Difahamkan, penganjur festival itu gagal melunaskan bayaran sewa yang dikenakan untuk tiga hari pameran sebanyak RM130,000 kepada pengurusan PWTC, menyebabkan pintu dewan itu tidak dibuka pada waktu yang ditetapkan.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit....
PADAN MUKA.... kah kah kah..

kah kah kah..TENGOKLAAA DI MAN FESTIVAL DIADAKAN...kan kan

kah kah kah..TAK KAN TAHU TAHU INI SARANG LANUN... kah kah kah...

kah kah kah... TAK KAN TAK SEDAR INI TEMPAT MENIPU .... kah kah kah...

kah kah kah..TAK KAN TAK TAHU INI SARANG SKIM CEPAT KAYA....kah kah ka..

woit...PADAN MUKA!.... kah kah kah...


PELAJAR MAHASISWA TURUN BERDEMO









500 RIBU KITA TURUN KE DATARAN MERDEKA





2 ulasan:

FMZam berkata...

Itu kan sarang UMNO, bak kata seorang blogger, bohong & tipu itu adalah second nature UMNO. Tapi kalau bohong dan tipu itu second nature UMNO, lalu apa pula first nature UMNO? Tak mungkin rasuah kerana rasuah berkembang biak di zaman Mahathir, jadi rasuah adalah nature UMNO yang ke satu setengah dan kronisme yang berlaku selepas rasuah adalah nature UMNO yang ke satu tiga suku. Jadi apa dia first nature UMNO ni? UMNO itu bohong, tipu, rasuah, kronisme, nepotisme, ego, sombong, bongkak, durjana, dajal, rasis, tapi itu semua bukan nature UMNO nomor wahid. Jadi apa dia first nature UMNO dan dalam satu perkataan? Jawapannya tidak ada satu pun perkatan lain didunia ini yang paling sesuai untuk menggambarkan sifat UMNO yang paling utama dan unik, selain dari perkataan UMNO!

Cetusan berkata...

Tak elok gelakkan orang@@@@
Qah qahhhhhh qah