Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 23 April 2012

SATU LANGKAH BIJAK DAN TEPAT




KOMENTAR TUKAR TIUB


ini adalah langkah bijak
ini adalah strateji tepat

mat mongol ajak main guli
kita jangan main guli

mat mongol ajak main bola
kita jangan main bola

mat mongol ajak main teng teng
kia ajal berdemo di dataran merdeka

bila selangor adakan pilihan raya yang berasingan
kita panggil seluruh negara
kita perhatkan muka mat indon
kita perhatikan muka mat bangla

kalau mereka pendatang haram
kalau mereka pengundi haram
kalau mereka ada kad pengenalan
kita tanya rumah dimana
kita tanya dulu sekolah dimana
kita tanya dulu bersunat di mana

kalau tak dapat jawab
kita sunatkan sekali lagi
kah kah kah

NOTA:
mereka datang cari makan
mereka datang bekerjai
bukan satu yang salah
kita tidak halang
kita tidak ganggu

kita ucap selamat datang
kita ucap ah lan wahsahlan

yang menjadikan kita marah
yang menjadikan rakyat malaysia naik minyak
ialah apabila mereka buat kerja jahat
campur politik negara kita

yang ini patut kena belangkong!



JANGAN CAMPUR POLITIK MALAYSIA!



NOTA:
mereka yang jahat macam ini
yang direkrut gerombolan

ini telah dilakukan di sabah
sehingga kini warga sabah asal
jadi minoriti




PRU: SELANGOR TAK IKUT PRU13 JIKA SPR GAGAL BERSIHKAN DAFTAR PEMILIH
- keadilan daily

SHAH ALAM: Kerajaan Selangor tidak akan menyertai Kerajaan Pusat pada Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU 13) selagi Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) tidak membersihkan senarai daftar pemilih yang meragukan di negeri itu.

Setiausaha Politik Menteri Besar, Faekah Husin berkata dalam kenyataan medianya, isu pilihan raya berasingan tidak akan timbul sekiranya SPR bersungguh-sungguh membersihkan senarai daftar pemilih yang meningkat mendadak.

“Walaupun telah banyak bukti yang dikemukakan, namun SPR masih gagal bertindak sewajarnya, sebaliknya memberikan alasan pelik dan tidak munasabah.

“Hak mengadakan PRU bersama-sama atau berasingan terletak sepenuhnya pada kerajaan negeri. SPR tidak boleh menggunakan alasan belanja RM30 juta untuk menyekat hak tersebut.

“Mereka harus sedar tindakan mengadakan pilihan raya berasingan adalah akibat dari kegagalan SPR membersihkan dan mengambil langkah berkesan sebagaimana unjuran Bersih 2.0,” katanya.




MALAM INI JAM 9.00 SIARAN LANGSUNG RADIO BANGSAR UTAMA

berita bersih
berita melawan
berita dataran
program melawan disana sini


http://www.radiobangsarutama.blogspot.com/

http://www.radiobangsarutama.blogspot.com/




8 ulasan:

pakcik lan berkata...

Best! Kita tanya sekolah di mana, Lahir hospital mana, mampuih depa x leh jawab. Kita tengok sijil lahir Dan sijil berhenti sekolah. Cepat bn pi cetak dokumen2 tu, satgi mat Bangladesh Dan indon terkecing dalam seluar! Jadi lagu mana sunat kali ke-2 ni..

kampong lad berkata...

memang kena lagu tu. bila dibuat berasingan, tenaga kerja pr boleh ditumpukan kat selangor utk 'menjaring' pengundi2 haram jadah (mat bangla, mat indon, mat burma, mat pakistan & mungkin jugak pak2 itam - masa 'temuduga' suruh depa menyanyi lagu negaraku). ini salah satu cara nak melawan spr. buat jgn tak buat. kalau najib kata akan tawan selangor dgn apa cara sekalipun, kita pertahankan selangor dgn cara halal.

Tanpa Nama berkata...

depa boleh jwb, lahir dan sekolah di yangon ke, karachi ke, dhaka ke, sbb dulu bapak keje hicom sana.

Tanpa Nama berkata...

Pengerusi SPR kata yang dia tak nak bazir wang rakyat kalau undi berasingan. Bila pula dia sudah tunjuk bagus, kalau macam tu suruh dia pegi mintak kat mat monggol balik komisyen kapal selam rm550 juta tu.Rm 30 juta untuk pengudian tu rakyat tak kisah sebab ciput saja. tak cukup mintak kat pompuan madras yang curi duit lembu tu.RM250 juta,banyak tu! Kalu tak cukup pegi mintak sama penyamun Tajudin Ramli tu.Kerajaan bagi duit free saja sama dia RM500 juta.

Tanpa Nama berkata...

senang je nk settle. masa tempoh berkempen, PR buat announcement, sape2 yg dh dpt IC dgn cara tak betul , suruh duduk diam2 kat rumah, simpan elok2 IC kamu. kalau kami jumpa, alamak balai cerita. time tu, IC hilang, lu kena balik negara asal. bagi mereka, yg penting dpt IC, psl politik bukan dia org ambil pot pun.

Ging2 berkata...

Suruh nyanyi lagu negaraku jek..n tengok ic mana, suruh nyanyi lagu negeri

Tanpa Nama berkata...

Gua ada pengalaman dengan mamat Paki yang dapat IC undi masa kerja kat Janamanjung Perak tahun 2000.Ada 7 orang nak jadi electrician.Lahir kat Sabah,bila minta sijil lektrik,semua tunjuk sijil Pakistan technical college.Bila desak,semua ngaku dapat IC undi.

Tanpa Nama berkata...

Selangor je? Kedah, PP, Kelantan macamana? Sepatutnya 4 negeri PR sebulat suara cakap macam tu, baru boleh buat Wan Ahmad tak tidur malam...