Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 23 April 2012

TER NOW - TUKAR TIUB PEMECAH BERITA




JAWAPAN RUMAH PASONG DANG WANGI





SURAT POLIS KEPADA BERSIH


pihak polis telah menolak hak
rakyat duduk bantah di dataran merdeka
pada sabtu 28 april ini

surat ini baru diterima


SURAT DARI RUMAH PASONG DANG WANGI










8 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ermm.. bagi ke, tak bagi ke apa aku kesah?

A.B.U

underBear berkata...

tak lulus pulak...
tukar tajuk surat pemohonan tu,isi2 dalam tu betolkan ayat.
selalunya surat2 untuk KDN ni ayat dia lurus sikit.
surat antar ke IPD kepada IPK pastu ke Bukit Aman baru ke KDN.ini langkah2 termaktub kerajaan.sila hormat.

Stupid University berkata...

Mengapa tandangan tu serupa dengan mamak kerala punya? Kah! Kah! Kah! kah! Arahan mamak kerala ke? Kah! Kah! Kah! Kah! Duduk dan bantah pun suami rosmah dah kecut! Kalau mahkamah perancis panggil macam mana pula? kah! kah! Kah! Nak bohong apa pulak? kah! kah! kah!

Tanpa Nama berkata...

aku dok fikir2 signature macam sapa???

hahahahaha....

rupa2 dah ada org bg tau...hahaha

Tanpa Nama berkata...

ala...kita dok lepak2 je...duduk bukannye nak jatuhkan kerajaan....duduk je....budak2 dok lepak malam2 buleh je....nie kitaorang nak lepak siang2.....tak la seramai program bn, ada la kami lepak dalam 500k je...kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

arghhhh aku tak kira....
beg dah siap pack....
duit cukup utk lepak dataran je....
jgn memandai nak alih2 tempat....
dataran tu bukan abah kau punyo....
tok nenek moyang den pun dulu ado yo jaso kek negara....
apahal aku dan kawan2 tak boleh lepak dataran?
pundek la wei...lombu ekau rembat, kapal solam ekau rembat, sumo bondo kau nak rembat....
kami mintak dataran je, bukan nak rembat tapi nak duduk jo....
kang aku ajak reramai lepak putrajaya baru tahu, kau takut tak dapek nak tido pulak kek ghumah bosa tu....
bangang punyo orang....

Tanpa Nama berkata...

tandatangan tiru madet daaa...obvious sgt bang...

Tanpa Nama berkata...

"Tegas, Adil dan Berhemah"----Pukimak hang!