Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 12 Mei 2012

BERITA SEDIH DARI FACE BOOK



SEDIH CUKUP SEDIH LAGI SAYU




DARI FACEBOOK PEMUDA PAS BTR

Sebentar tadi admin sempat singgah ke ceramah anjuran TIBAI di Kg Malaysia. Tersangat "RAMAI" manusia yang hadir. Sila lihat bukti bergambar ini.



layari sekarang:


http://www.radiobangsarutama.blogspot.com/

http://www.radiobangsarutama.blogspot.com/



6 ulasan:

Cob Nobbler berkata...

mungkin semua pergi perhimpunan UMNO bukit jalil hahahahaha!

sana ada neelofa

Tanpa Nama berkata...

lagi sedih tengok ahli kelab tibai ni...dah mengundurkan ke belakang dah nampaknya...siapa punya idea ni tubuhkan kelab tibai...nampak macam kumpulan berfantasi dan tak berpijak dibunmi nyata...matlamat ada tapi objektifnya kabur ,revenue entah apa-apa....tak matang ...nampak sangat manusia sanggup buat apa saja walaupun kelihatan bodoh, demi kepentingan peribadi....berilah mereka rahmatmu ya allah,,agar mereka kembali ke pangkal jalan...

Solid Planet berkata...

kah kah kah wah ramainya yang pergi

Solid Planet berkata...

wah ramainya yang datang kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Roslan kassim tu ahli tibai? Dia tu dari dulu lagi aku tengok bodo dan kaki bodek. Macamana la dulu boleh anwar percaya org mcm tu. Sekarang ni nmpk lagi bodo!

Tanpa Nama berkata...

tibai adalah cibai....
ahli2 lancau cibai.....
kah,...kah...kah....