Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 1 Mei 2012

KANTOI LAGI - KAH KAH KAH - KANTOI MANTOI - KAH KAH KAH





BBC SELAR SIARAN LIPUTAN BERSIH 3.0 DITAPIS
- minsider

KUALA LUMPUR, May 1 — British Broadcasting Corporation (BBC) menyelar tindakan penapisan Malaysia berhubung liputan mereka sewaktu Bersih 3.0 Sabtu lalu apabila liputan mereka dikeluarkan daripada laporan Astro.

“Ketika minggu Hari Keamanan Media Dunia, adalah bagus sekiranya kebebasan dan berita yang tidak berat sebelah dipaparkan.

“Kami menyelar terhadap sebarang tindakan menghalang berita yang dipercayai yang kami siarkan seluruh dunia termasuk rakan penyiaran,” kata wakil BBC melalui emel kepada The Malaysian Insider.

Syarikat penyiaran British itu menambah, mereka membuat “permohonan segera”

NOTA

sila lihat klip dibawah ini
lihat apa yang telah dipadam

kenapa 300 ribu warga turun ke jalan raya
tidak diberi tahu kepada dunia
kenapa polis tembak tidak kepada dunia
kenapa polis mengganas cuba disorokkan dari deketahui dunia

semua kantoi
semua mantoi




NOTA:
inilah hikmahnya demo
inilah bagusnya politik jalan raya

dulu menteri bangang zainuddin maidin kantoi
sekali ini kerismuddin pulak kantoi

semua terperangkap
inilah hikmahnya
bila kita diajak main bola
kita jangan main bola
kita main konda kondi

bila kita ajak pilihan raya
kita ajak ke jalan raya
kah kah kah



LAYARI SEKARANG

http://www.radiobangsarutama.blogspot.com/

http://www.radiobangsarutama.blogspot.com/




5 ulasan:

Anti Keganasan Polis berkata...

mana penyokong die hard UMNO dan BN dulu kini selamanya???....mana pekerja Unit Media Umno???....

sudahla....sia-sia ko dok sokong parti & pemerintah zalim, putar belit fakta dan penipu...

tanya dalam diri ko....adakah korang benar2 beriman kepada Allah???...adakah memutar belitkan dan menyembunyikan fakta dan kebenaran diajar Nabi Muhammed SAW dan para sahabat???

xpayahla sokong pemerintah rejim zalim....marila bersama2 rakyat tuntut pilihanraya yg bebas, telus, adil, aman dan bersih daripada penipuan....sokongla tuntutan BERSIH

Tanpa Nama berkata...

woii bangang,
ekau ada selangor TV, PAS tv, yg birah sangat nak pi astro buel apo?
bersih kan parti ekau dan diri ekau. lepas tu bersih kan yg lain.
ehhh.. dah bersih benor ko?

puas ambiga buat aman,bersih, datang MC gay gay. abih semuo, tau! cino pun lari!!

Amuraria berkata...

DI MATA DUNIA MALAYSIA DIPERINTAH OLEH PARTI HAPRAK SANG KELENTONG & PENYELEWENG!

jibam berkata...

lembu 7:18pm. kami ada segala2nya kecuali kebenaran. apakah sebab ada tvselangor, tak boleh tengok astro??? walaupon kamu lembu tapi jangan la tunjuk bodoh, nanti org tau. Erkkk.... kamu paham ke bahasa manusia??

Tanpa Nama berkata...

brapa ribu duit ko dpt sokng umno. Kalau ko mampus ko x kasian anak cucu ko kne tipu je dgn bn.. Bongok py pembaca. . Oi tt ko jgn le edit pembaca yg bangang2. Mcm kangkung belacan py otak. Err.bodoh dulu kini selamany