Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 1 Mei 2012

NAMA BOLEH SAMA - KEUPAAYAN BERFIKIR MASING MASING






KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit...INI LAH MENTERI PALING BANGANG DALAM DUNIA...kah kah kah..

kah kah kah...SUDAH LAHA BANGANG BODOH PULAK.... kah kah kah...

kah kah kah... MACAM MANA SI BANGANG INI JADI MENTERI.... kah kah kah..

kah kah kah...MACAM MANA SI BODOH INI JADI MENTERI.... kah kah kah..

woit...PALING CILAK IALAH... NAMA SAMA PULAK....kah kah kah


RAMAI CHINA MASUK PKR



MENTERI: POLIS RAMPAS KAMERA WARTWAN IKUT SOP - mkini

Menteri Dalam Negeri Hishammuddin Hussein berkata tindakan polis merampas kamera dan kad memori wartawan yang membuat liputan perhimpunan adalah mengikut garis panduan operasi polis (SOP).

Bercakap ketika ditemui di Hospital Kuala Lumpur hari ini, Hishammuddin berkata beliau bagaimanapun tidak mempunyai maklumat lanjut berhubung dakwaan tindakan ke atas wartawan itu.

"Saya tidak tahu. Ini garis panduan operasi polis," katanya lagi yang menambah, perkara itu akan dijelaskan Ketua Polis Negara Ismail Omar dalam satu sidang media esok.



IGP : RAMPAS KAMERA WARTAWAN BUKAN SOP
- mkini

Ketua Polis Negara Ismail Omar hari ini menjelaskan bahawa tindakan polis merampas kamera dan rakaman wartawan yang membuat liputan perhimpunan BERSIH 3.0 Sabtu lalu bukan sebahagian daripada garis panduan operasi polis (SOP).
Beliau berkata demkian ketika mengulas kenyataan Menteri Dalam Negeri Hishammuddin Hussein semalam yang menyatakan sebaliknya.

"Saya tak tahu. Saya nak terangkan, kita tidak ada SOP sedemikian. Kita bertindak berdasarkan undang-undang dan saya ingin katakan bahawa polis bertindak secara profesional dalam tangani masalah yang berlaku.








RABU – RADIO BANGSAR UTAMA

rabu ialah stesen radio internet
rabu ialah stesen radio melawan
rabu ialah stesen radio melanggar
rabu ialah stesen radio cool
rabu ialah stesen radio chic
rabu ialah stesen radio radikal

layari sekarang:

www.radiobangsarutama.blogspot.com

www.radiobangsarutama.com


pada minggu ini
setiap malam dari jam 9.00 malam
siaran terus menerus

dari rabu akan dapat didengari:
berita bersih
berita menghasut
berita terkini

dari rabu akan berkumnadang:
lagu punk rock
lagu rock klasik
lagu rock kapak
lagu metal
lagu perjuangan
lagu melawan
lagu sosialis
lagu komunis
lagu lagu perjuangan dari seluruh dunia

sesekali lagu mat bunga
sesekali lagu mat jiwang

jadi cool jadi kawan rabu
BE COOL – BE DARE



12 ulasan:

Ass-Mean Are-Ly berkata...

Kahkahkahkah.... lu cakap gegar bumi. Itu x betul ini x betul. Yg betul hanya bideo Ass-Mean Are-Ly. Kahkahkahkahkah....

mek berkata...

TT, bab nama sama tu aku paling kesian kat kau.

kah kah kah

zianajib berkata...

betol la tu. mmg ada dlm sop pulis ..... israel

Tanpa Nama berkata...

Alamak sama Nama pulak. Tapi bezanya pusk sana tadak tolo, bangang lak tu. Menteri polis boleh tak tau SOP polis. Buwekkkkkk muntah kat Hishamudin bangang

Tanpa Nama berkata...

layarilah laman portal web berita terkini DAN PERCUMA Freemalaysiakini2

Tanpa Nama berkata...

Wow... Heading paling gempak tahun ini... Mujur nama TT tak sama dengan mamak kutty dari kepala... Sial tujuh keturunan

Tanpa Nama berkata...

kawad sulit dari kementerian dalam negeri dan kepada ketua2 polis negeri telah bocor: arahan supaya "wujud peristiwa seperti 13Mei jika BN tumbang".. Sb dan MIO sedang bergerak menyusup mencari kawasan 'panas' untuk ditiup api... berhati-hatilah sahabat2 ku... SALAM REFORMASI

Tanpa Nama berkata...

Dear TT,

U POOR THING!

Waris berkata...

SOP Ekor Lembu kot? Kau tukat namalah bro. Nanti kau jadi bangang sama dengan dia pulak.

Boleh berjangkit bangang kalau ikut kajian saintifik. Nanti aku ajukan pada mythbuster untuk buat experiment samada bangang ni boleh berjangkit atau tak.

Anti Keganasan Polis berkata...

selepas tahun 2000, selepas mahathir step down, baka baru pemimpin UMNO mmg bangang xbole pakai....bnyk dok harap org lain buat kajian....upah lebih dari seorang yg bantu buat keputusan....upah APCO untuk rebranding UMNO dan tentukan hala tuju UMNO & BN & Malaysia....kalau Mahathir nampak dr luar mcm dia plan sendiri bila ditanya pandai cakap belit2 paria eee mamak menyakinkan pendengar.... tp bila Dolah, Najis dan bangal UMNO lain terutamanya Hishamuddin anak Hussein ONN mmg bodoh....ketua polis jgk macho ....bongok tongong punya menteri dalam negeri...lain kali study dulu sebelum buat kenyataan rasmi....anak samseng pukul security guard bwk kereta sport juta2..arak tonggang jgk tp kepala hotak bodoh piang....

Tanpa Nama berkata...

Wakakakakakakakakakakakakakakakakakaka

najib hensem berkata...

ha ha ha ha hishamudin rais yatim kah kah kah