Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 22 Mei 2012

MAK TAKUTLAH ADA 20 RIBU JANTAN YANG BERDEMO




SAHEH - INI BUKTINYA





HANYA 22,270 SERTAI BERSIH 3.0 DI IBU NEGARA :RAIS
- meloya

KUALA LUMPUR 21 Mei - Perhimpunan di ibu negara bulan lepas disertai oleh 22,270 orang dan bukan ratusan ribu seperti yang didakwa pembangkang, kata Rais Yatim hari ini.

Beliau berkata rumusan tentang jumlah mereka yang menyertai perhimpunan pada 28 April itu dibuat oleh Pertubuhan Berita Nasional (Bernama) dengan menggunakan sistem blok fotografi.

"Jumlahnya 22,270, tetapi, yang pasti ia jauh daripada (jumlah) yang diumumkan (penasihat PKR dan Ketua Pembangkang) Datuk Seri Anwar Ibrahim ke seluruh dunia.

"Sehubungan itu, kami ingin berkata begini: “Bersikap jujurlah tentang jumlah orang yang menghadiri sebarang majlis.

"Dan idea untuk menjadikannya gah hingga mencapai beratus ribu bukan saja sesuatu yang agak nakal, tetapi juga menyatakan sesuatu yang begitu tidak benar kepada rakyat Malaysia dan kepada seluruh dunia," katanya.


KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit.... MAK TAK SANGKA RAMAI NYA ORANG BERDEMO.... kah kah kah..

kah kah kah...MAK TAK SANGKA ADA 20 RIBU LEBIH....m kah kah kah...

kkah kah kah... MAK INGAT DUA TIGA RATUS AJE.... kah kah kah

kah kah kah ...MAK TAKUT LAAA NYAH.... GERAM MAK...kah kah kah....

kah kah kah...NI LEBIH DARI 20 RIBU.... kah kah kah..

kah kah kah...VERY DE VERY... MAK TAKUT LAAA NYAH.... kah kah kah...

kah kah kah....LAIN KALI MAK NAK KIRA JANTAN JANTAN NI SEMUA... kah kah kah..

kah kah kah...MAK NAK KIRA BERAPA AMAH INDON YANG BERDEMO SAMA?.. kah kah kah..


untuk mengelakkan dari merogol amah sial dengar rabu:






20 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Hebat macamana dia kira 22,270 tu?
kenapa tak 22

sebab itu langsung tak keluar dalam berita ada pon seciput je.. gambar orang alihkan hadangan/kawad..

macamana nak dakwa 22,270 orang ke mahkamah dalam akta perhimpunan aman..

Amuraria berkata...

BILA MULUT BUSUK KAKI AMPU & BODEK MENYALAK !

Tanpa Nama berkata...

"Bersikap jujur?..."

Isap pelor sendiri la oii. Aku peduli apa 20K yg turun. Janji bersih 3.0 memang heppening.

Nota - agak2nya himpunan bukit jamil hari tu umngok kumpul 4 juta seteng kot?

Tanpa Nama berkata...

Menteri Bangang!

Tanpa Nama berkata...

Sial lu perogol amah!!! Babi lahanat! <_<

Tanpa Nama berkata...

hahaha... memang betol hanya 20000 lebey jer... yg lain tu sb, polis trafik, fru, polis utan , dbkl , jpj, etc jer... hahahah....

zeff berkata...

drp berita ni, cuma satu input je yg aku dapat - "sesuatu yang agak nakal"

rais bodoh berkata...

Pukimak Rais ni ingat org lain bodoh mcm dia agaknya.

Dia tak tau ke ni zaman internet.

Kuno betul. Nak lawan guna psikologi pun agak2 laa.. jgn sampai nampak diri tu bodoh.. awak tu perogol!! oops!! silap! awak tu menteri, bagi laa nampak cerdik sikit.

Tanpa Nama berkata...

minah dalam gambar tu sebenar nya ialah polis menyamar...perhatikan kain lilit di tangan.

Tanpa Nama berkata...

perogol amah yang agak nakal....
kah...kah...kah....
nakal...nakal dah pancut juga.....
menteri sial........

mak rendek berkata...

mnjadik2 bapok ko.. hakhakhak

Tanpa Nama berkata...

BANYAK NYER... 22,270 tu? ATAU SALAH MASUK ANGKA.

BARANGKALI 222,270 ORANG SAHAJA.
Rais kecut batu.

-Hang Ludah

Tanpa Nama berkata...

PhD Law talking math! And technology some more! Kah..kah..kah..

Pakcik Lan

Tanpa Nama berkata...

Kahkahkah, kerja menteri ni kerja mengira je ke

Tanpa Nama berkata...

wakil rakyat yg telah bakar jambatan....

2x5 dgn brahim katak....

piiiiraaaahhhhhh !!!!

ilmu loyar dia byk telah di follow oleh zul kulup....

bodek nya....mak oiiiiii!!!!

udah2 ler tu....

Tanpa Nama berkata...

Rais anak yatim tu kan 'joker' UMNO....buat comedy selalu...marilah kita semua kah..kah...kah.... !!

underBear berkata...

ada 70 tu yang tak leh tahan.nanti depa kira jutaan belia dapat 2,050,137 orang.

Tanpa Nama berkata...

Yang dia nampak cuma 22,000 sahaja. Selebihnya ada kat sebelah sana. Mereka tak boleh menyeberang jambatan sebab jambatan tu dah dibakar. kah...kah...kah...

Tanpa Nama berkata...

kira macam ni lah.. http://www.youtube.com/watch?v=FmbmNp1RDCE

Arjuna berkata...

Bengong pny menteri..aku taula psai aku pn p sama masa bersih tu..bodoh and haram jadah pny menteri amah nie..