Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 15 Mei 2012

SALUT UNTUK NIZAR - SOSOK BERKUALITI MENTERI





NOTA

nizar jamaluddin
adalah watak cekal
adalah watak intelektul
adalah watak intelektual awam
adalah ilmuan rakyat

ketrampilan sosok yang memiliki
sifat kepimpinan yang tinggi
ketrampilan sosok yang berkualiti menteri
ketrampilan sosok yang berkualiti perdana menteri

KLIP INI
sila lihat klip klasik ini
sila senyum
sila ketawa
sila kah kah kah

NOTA:
anak anak muda pas
sila jaga sosok ini
pastikan sosok ini tidak boroi

jangan jadi boroi

pemimpian pas banyak boroi dan obese
dari segi semiotik pemimpin yang boroi dan obese
tidak jatuh ke tangga yang tinggi dalam ingatan oarng ramai


NIZAR CALON BEEKUALITI MENTEERI UNTUK TUKAR TIUB





NOTA:
radio bangsar utama akan cuba menemu bual nizar
ini bukan satu amaran - ini satu janji










8 ulasan:

underBear berkata...

Ini bukan pnakut.ini bukan nak spin.ini bukan tak terima kenyataan.ini bukan tak terima piala lepas tu cakap lagi 100 tahun baru boleh rekod.
Ini pasal berani.ini sebab benar.ini kerana pemimpin bertanggungjawab.

Tanpa Nama berkata...

Salut untuk Nizar macam ni la berani pi ceramah BN duduk depan pulak tuh.. relaks je.. :D Dah orangnya ada kat situ apasal tak tanya je depan2 atau ajak debat.. mula berapi2 mengata lepas tu larik pulak tuan rumah ni.. huhu..

Patut la banyak pemimpin BN ni kecut ajak debat.. lagi depan TV.. hantar wakil debat pon berbuih mengarut yang bukan-bukan.. kah kah kah..

Tanpa Nama berkata...

ALLAHUAKBAR,ALLAHUAKBAR,ALLAHUAKBAR!!!UMporNO hanya berani mengganggu n menghuruharakan majlis2 dan himpunan PR,BERDEBAT SECARA ILMIAH tak BeRaniii.INSHAALLAH barisan nasional akan tumbang d PRU13!!!.

SL Chan berkata...

Salute kepada YB Nizar...
Tindakan yang tepat dan betul..

Tanpa Nama berkata...

Salute!! Salute!! Salute!! DS Nizar...
Gua ingat Bro Hisham the next Che Guera..
Rupenya orng lain plak..wakakakakkakakakkka
Bro Hisham bile nak jd mcm tu....bro..
Ni bru real politik yg brani...tak pyh pi kuliah politik...
Compom Phd...mintak tolong geng Umngok tiru
Mcm DS Nizar tngk...ade telor ke dlm seluar..wakakakakkakakakaka

Non-Governmental Individual berkata...

dah lama aku nak cakap ttg benda ni... Dato Sheri memang mantap!

the neutralist berkata...

Aku cadangkan semua pemimpin Pakatan rakyat buat macam mana Nizar buat, tengok Umno ni berani ke tidak nak kutuk, fitnah dan maki secara berdepan. Setakat kat belakang buat apa, biar face to face apa umno nak buat.

Tanpa Nama berkata...

umno kecut haha. depan2 penyokong sendiri pn buleh kecut.