Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 4 Jun 2012

ANTARA DUA DERAJAT




YA AMPOOON YA DATUK






DARI FACEBOOK RAZALI ABD GHAFAR
gempar....pemuda umno johor mohon dr asri tidak dibenarkan masuk johor kerana mendedahkan gambar perbezaan sultan johor dan sultan kelantan... — .








DI BERI TAHU UNTUK SEMUA



NOTA:
apa terjadi dengan kes pukul lari ini
apakah mata mata telah menjalankan siasatan
apakah orang ramai ingat lagi kes ini?

kes:
anak muda dalam gambar ini telah dibelasah
oleh kerabat di bukit bintang - pada siang hari
hinnga ke hari ini tidak ada khabar berita



rabu - hanya berita berani langgar






13 ulasan:

dinpalat arau berkata...

Hmmmm......
Memang tak salah selama ini aku cakap yang orang Johor paling fanatik kenegerian.
Kita dah ditune kan oleh propaganda mainstream zaman MAPLEY lwn YM KULI supaya yakin Kelantanese tu fanatik.
Hakikat sebenarnya umat Johorean la yg terrrrrFANATIK.

Tanpa Nama berkata...

Tindakan bangang umngok joho, macamana la corak pemikiran spesis2 umngok joho ni ya... sungguh memalukan! Dalam abad sekarang ni ada lagi golongan2 baghal

mohd raduan ibrahim berkata...

Umno sudah meroyan doh...
Tp bagus ke x bagus ke sultan gua tetap mahu m'sia jd republik Islam

JAKA berkata...

datuk dia hantar jadi askar kt india, bila balik negeri dgn kemewahan dan cara hidup istana telah merosakkan dia.

susah nk cari raja beriman.

kalau ada seorg dua kita kena sokong habis2an.

Tanpa Nama berkata...

anak johor nak saman xmenteri besar perak , kenapa tak saman RAJA PETRA kerana RAJA PETRA kata SULTAN JOHOR BODOH, lebeh teruk katax ne dr x menteri besar perak.

Tanpa Nama berkata...

mangkuk hayun penjajah british. lanun jd rajagopal.

wira berkata...

antara Dr Asri dan Raja Johor, aku pilih Dr Asri :)

Tanpa Nama berkata...

raja yang beriman tak pilih artis dedah dada dedah peha sbg calon permaisuri...

Tanpa Nama berkata...

dikatakan tak mengambil duit elaun...tapi 'mengambil maruah rakyat'...

Tanpa Nama berkata...

pak mentua aku pun aku kritik
sebab dia bukan Tuhan

Tanpa Nama berkata...

apa punya teruk keturunan raja lanun ni.nak pakai kasut pun tak pandai macamana nak perintah negeri@ negara.

Tanpa Nama berkata...

omak omputih anak jadi rajagopal melayu. wakaka ni rajagopal melayu ke rajagopal omputih? mufti santa subahat ke? omak dia dah masuk islam atau belum??? wakakaka....mufti santa kata asalkan gaji masuk hujung bulan kira ok la.

pak kulop berkata...

memang baghal sebab tu umno ditubuh di istana johor. sebab dah kautim dgn penjajah. sebab tu rajagopal tak pernah ke mekah sejak nenek.moyang dia lagi. org johor pun ngok. taat ketua yg minum brandy dan tak ke mekah. mufti santa boleh ampunkan kot???? wakaka....hoi mufti daripada ko dok serang kristian lebih baik suruh rajagopal ko ke mekah tunai haji. dah lebih 5 keturunan tak pernah ke mekah apa cerita mufti oi???? in mufti subahat yg gila harta dan pangkat utk diri sendiri dan ahli keluarga. lepas ni adik dia pulak jd mufti yg skrg ni jaga pejabat agama kota tinggi. wah betul betul kaw punya rembat guna modal agama.