Sabtu, 2 Jun 2012

BERITA KHUSUS UNTUK MAHATHIR DAN NAJIB




INI HANYA PERMULAAN - TUNGGU



ANAK MAHATHIR TIBA DI MAHKAMAH - ajensi

KUALA LUMPUR: Dua anak lelaki Mahathir , tiba di mahkamah untuk mendengar keputusan perbicaraan bersama mereka, menurut agensi berita TIEWNAMA.

Mahahthir dijangka tiba dalam tempoh sejam lagi untuk mendengar penghakiman sama ada beliau bersalah di atas pertuduhan membunuh orang dalam tahanan polis, memenjarakan tanpa bicara, menembak gas pemedih mata, menembak air kimia semasa kebangkitan Reformasi rakyat pada tahun 1998 dahulu..

Bekas Menteri Dalam Negeri, Hishamuddin Hessein, dan tiga bekas ketua polis negara juga tiba di Mahmakah Jalan Duta di mana perbicaraan itu dilangsungkan.

Mahathir , anaknya Mokhzani dan Mukriz serta rakan perniagaan, Vincent Tan , yang melarikan diri ke bangkok, turut dibicarakan atas pertuduhan rasuah.

Bekas Perdana Menteri Malaysia itu juga dituduh menjual minyak sawit ke Israel pada harga lebih rendah berbanding pasaran.




ANAK MUBARAK TIBA DI MAHKAMAH - ajensi

2012/06/02

KAHERAH: Dua anak lelaki presiden Mesir yang digulingkan, Hosni Mubarak, tiba di mahkamah untuk mendengar keputusan perbicaraan bersama mereka, menurut agensi berita MENA.

Mubarak dijangka tiba dalam tempoh sejam lagi untuk mendengar penghakiman sama ada beliau bersalah di atas pertuduhan membunuh penunjuk perasaan semasa kebangkitan rakyat yang menggulingkan beliau.

Bekas Menteri Dalam Negeri, Habib al-Adly, dan enam ketua keselamatan juga tiba di Akademi Polis di sini di mana perbicaraan itu dilangsungkan.

Mubarak, anaknya Alaa dan Gamal serta rakan perniagaan, Hussein Salem, yang melarikan diri ke Spanyol, turut dibicarakan atas pertuduhan rasuah.

Bekas Presiden Mesir itu juga dituduh menjual gas asli ke Israel pada harga lebih rendah berbanding pasaran. - AFP

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH AKH AKH


woit...INI LAH BERITA GUMBIRA UNTUK RAKYAT MESIR.... kah kah kah..

kah kah kah...INI LAH BERITA GUMBIRA UNTUK RAKYAT DUNIA.... kah kah kah...

kah kah kah...INI LAH BERITA YANG AMAT AMAT DI TAKUT OLEH PEMIMPIN ZALIM...kah jkah akh

kah kah kah...INILAH BERITA YANG DITAKUTI OLEH MADEY DAN NAJIB... kah kah kah..

kah kah kah....INILAH BERITA YANG DI TUNGGU TUNGGU DI MALAYSIA...kah jkah kah


radio melapor berita terkini:







3 ulasan:

wan berkata...

KAH KAH KAH KAH SAUDARA KEMBAR H MUBARAK ADA DI MALAYSIA.. HAHAHA ATAS TUDUHAN MEROMPAK KHAZANAH RAKYAT DAN PEMBUNUHAN KEJAM...

Tanpa Nama berkata...

nanti Mahathir akan berpura2 sakit. naik kerusi rodalah, buat publisiti pembedahan jantung lah. auta dia dah dapat dibaca.dah lama dahh ( sambil berlakon menagis )

Tanpa Nama berkata...

terbaek......
persamaan ketara.....