Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 11 Jun 2012

SILA TEKA - SIAPA BAYAR DUIT SEWA RUMAH MUHYIDDIN?




INI SI PEMBAYAR SEWA?




NOTA:
siapa orang ini?
dari mana orang ini dapat duit?
apa hubungan orang ini dengan muhyisddin?



ANWAR : SIAPA BAYAR SEWA RUMAH MUHYIDDIN - harakah daily

KAJANG: Ketua Pembangkang Anwar Ibrahim mencabar Muhyiddin Yassin menjelaskan kepada rakyat siapakah yang membayar sewa rumahnya ketika dia mula-mula menjadi menteri di Kuala Lumpur.

"Saya nak tanya siapa bayar sewa rumah dia tatkala dia jadi menteri di Kuala Lumpur.

"Saya tahu sebab masa itu saya bos dia , saya timbalan perdana menteri.

"Jawab la...nak lawan sangat," katanya dalam nada mencabar.

Beliau berkata demikian sewaktu menyampaikan ceramah Merdeka Rakyat di Stadium Kajang di sini malam tadi.

Menurut Anwar, selepas menjadi menteri besar Johor, Muhyiddin dilantik menjadi menteri dan ketika itulah sewa rumahnya dibayar oleh orang lain.

Beliau membuat cabaran itu bagi menjawab gesaan Muhyiddin semalam yang mahu Anwar menjelaskan dakwaan yang dihadapinya 13 tahun lalu kononnya mempunyai aset dan wang tunai bernilai RM3 bilion.

Anwar turut mengulangi kesediaanya untuk sedia mendedahkan akaun banknya dengan syarat Muhyiddin yang juga timbalan perdana menteri sedia berbuat perkara sama.

"Muhyiddin Yasin, kamu nak siasat saya tiada masalah.

"Ok, cek akaun kamu, dan cek akaun saya," katanya.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH AKH

woit... BOCORKAN LAGI.... kah kah kah..

kah kah kah... BOGEL KAN LAGI.... kah kah kah...

kah kah kah.... TELANJANG KAN LAGI..... kah kah kah...

kah kah kah... JANGAN BAGI CHAN.... kah kah kah...

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


SIAPAKAH YANG BAYAR?

1 - muhyiddin duduk rumah panjang di pantai dalam - free
2 - muhyiddin duduk flet ktm bangsar utama - free
3 - muhyiddin tumpang tidoo di masjid india - free
4 - muhyiddin tidoo dalam kereta - free
5 - muhyiddin tidoo di ruang tamu parlimen - free

ATAU RUMAH MUHYIDDFIN DI BAYAR OLEH:

1 - george soros - beres
2 - lim goh ting - beres
3 - lebai vincent tan - beres
4 - syed mokhtar - beres
5 - shahrizat jalil - beres


malam ini rafizi ramli jam 9.00 di rabu:








4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Ini suda macam sammy vellu saja.. :) Sammy vellu dulu juga hot masuk TV gertak sikit esok semua senyap.. kecut.. :)

Persoalan adakah Anwar ni bersih?

Mari kita buka semua bank akaun..
tengok pemimpin2 BN/PR kita juga SPRM dapat hasil dari mana.. :) hehehe

Tanpa Nama berkata...

aisey! anwar ni bongkar kesahsilam hal rumahbujang masa2 mudabelia pulak, kasi malu moohidin je. ini moohidin tau, moohidin ni timbalan pm, org no.2 dalam 1malaysia!
eh, mungkin bukan no.2 la... mungkin no.4 selepas flom, mamakhateer dan haji najib... atau mungkin bawah lagi dari tu, sebab ada gak agong, ada gak lim goh tong, ada gak lebai winsen tan dan lain2 cukong, ada gak mukhriz kesayangan daddy yg takkan nak biar melopong...

-average joe-
klakka-la.blogspot: DON'T HAVE A COW = TAKDE LEMBU?

Tanpa Nama berkata...

inilah dia citer porak peranda pemimpin melayu yg lotong dek kuasa dan harta. dari freeloader sampai kpd abg sekinchan- semua nya lotong kah kah kah.
dulu mat sondol kata kalu dia dpt jadi menteri dia akan ikut cara TGNA, duit rumah pun tak mau apalagi duit elaun. ye ke?

nuar was an umno boy so it's storm in a coffee cup la!!! its die or never, u must win to hold your words.

Tanpa Nama berkata...

Kah kah kah.....senyap sunyi sepi terus..dia x melawan langsung selepas di jerkah x boss nya..semuanya ada dalam poket, kau bising bising nak tunjuk kuat..rahsia keluar..kah kah kah..