Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 11 Jun 2012

MENTERI IKAN MASIN DAN TELOO BERSABDA




KOMENTAR TUKAR TIUB


kenapa menteri ini cakap macam ini?
apakah telah ada kesedaran hakiki?
apakah gerombolan telah taubat?

jawabnya tidak
kalau tidak apa maknannya


1 - maknanya sokong terhadap gerombolan kureng
2 - menteri ini sedar dia akan kalah
3 - menteri ini tak masuk dalam senarai rosmah
4 - menteri ini tahu fail telah bergerak ke sprm
5 - menteri ini ambil insuran untuk bersama pakatan rakyat



KENAPA SEMUA HITAM DAN LEGAM




PEMIMPIN UMNO JANGAN PERJUANG KRONI
- meloya

BERA : Ismail Sabri Yaakob mengingatkan pemimpin Umno di semua peringkat supaya tidak memperjuangkan kelompok tertentu atau kroni mereka sahaja sebaliknya semua rakyat.

Beliau berkata perjuangan Umno adalah perjuangan tulen untuk semua rakyat tanpa mengira status, kaum atau agama.

"Maka bagi mencapai matlamat itu semua pihak dan pemimpin serta anggota parti perlulah turun padang dan berkorban masa demi menggalas tanggungjawab tersebut," katanya pada perjumpaan dengan lebih 35 pemimpin Umno Bahagian Bera di dewan Umno Bera di sini Sabtu malam.

Menteri Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi dan Kepenggunaan itu berkata rakyat perlu diberikan penjelasan mengenai dasar dan maklumat kerajaan agar mereka dapat mengetahui peranan serta usaha yang dilakukan kerajaan Barisan Nasional (BN) dalam membangunkan negara dan rakyat.

"Kita tidak mahu rakyat hanya mendengar hasutan serta pembohongan pembangkang yang menafikan usaha dilakukan kerajaan, sebaliknya biar rakyat tahu bahawa kerajaan BN serius membangunkan negara dan membela nasib mereka," katanya.


HITAM BIN LEGAM - MELAYU KE?




KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

KAH KAH KAH

woit.... KALAU GEROMBOLAN TAK ADA KRONI ...ABIS MAMPOOOSLAH...kah kah kah..

kah kah kah... GEROMBOLAN TAMPA KRONI MACAM LIM GOH TONG TANPA JUDI... kah kah kah..

jkah kah kah.... GEROMBOLAN TANPA KRONI MACAM MAT PET TANPA SEPAM....kah jkah ka

woit...NAK TANYA KENAPA GEROMBOLAN JADIN HITAM BIN LEGAM... kah kah kah..

kah kah kah..CAKAP KETUANAN MELAYU..... kah kah kah

sila layari sekarang:






4 ulasan:

Amuraria berkata...

GENG MAMAK BERMHARAJAGILA DIMALAYSIA LAMA DAAH !

Tanpa Nama berkata...

awat gambar shaik hussin lagi?
hilang selera...
kah....kah...kah....

Tanpa Nama berkata...

eh, betul ke, atau perasaan aku je, seolah2 sejak awal tahun ni kot, kebanyakan menteri2 Kera termasuklah menteri kangkung dan telormasin ni, malah nazri, apatah lagi menteri jalanberlobang dan jambatanretak, semuanya jarang enter frame...
kecuali ada isu yg spesifik berkaitan pokok depa (Kera pun territorial gak, ada pokok kawalseliaan memasing yg Kera lain tak boleh ceroboh) contohnya menteri bangunkan keluarga sendiri sebelum ni, yg hanya kecoh dan banyakkali muka terpampang (nasibbaik berhenti takat terpampang muka je, tak terselak bahagian lain yg tak sepatutnya) bila ada kes spesifik bab lembu yg tercucuk atas batanghidung dia sendiri, ataupun menteri tak berpelajaran tinggi, yg hanya muncul bila bab ptptptptpitipiti-pitih-n meletup...
kalau tidak depa ni kan selalu menghiasi lensa tv, mukakulit dan mukatembok...

ooo... ataupun... sebab aku dah amatjarang tengok tv/akhbar depa kahkahkahkah

-average joe-
klakka-la.blogspot: DON'T HAVE A COW = TAKDE LEMBU?

Tanpa Nama berkata...

siyeeeii malam ni, roll punya roll baik punya...kena jugak...last warning tt...wooiiii gamba ni dah diharamkan dalam internet...