Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 15 Julai 2012

BERI TA TERKINi - TERNOW!




KAH KAH KAH - KAH KAH KAH




NOTA:
kah kah kah
kah kah kah
kah kah kah
satu lagi projek tipu rakyta

kah kah kah
kah kah kah


mari teka siapakah kontrektor ini?
indian?
kadazan?
china?
bumiputera?
kah kah kah





7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Saya nak cuba jawab...KRONO (KROni umNO) betul tak....Kat UMNO tu akhlak pun dah runtuh...

Tanpa Nama berkata...

Najib dh umum nak buat radio IM4U...nak lawan radio RUU ke TT

Amuraria berkata...

kahkahkah runtuh boleh ! ABU !

Tanpa Nama berkata...

Oiit TT, itu ceo syabas macam teroris la, dia mau catu air nak susahkan kerajaan PR. Sekarang sedang buat sandiwara air tak cukup di Selangor, kalau tak cukup air masakan ceo boleh bergaji ratusan ribu?Banyak cilako!

underBear berkata...

berita terkini-ternow!
tiada pikcher perhimpunan Oren di TT.
bro,mana pikcher Oren???aku dok kedah ni sangap tau dak.

Aku bukan keling berkata...

Kontraktor bumiputera class A....matilah rakyat macam ni hanya melayu nak buat duit!

Tanpa Nama berkata...

banyak modal pilihanraya pakatan kat terengganu..tinggal nak pandai main je..kompom Terengganu dapat balik, melainkan gerombolang maing belakang