Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 12 Julai 2012

LAWAK SUWEY NAJIB





KOMENTAR TUKAR TIUB

dikalangan media telah heboh
berita bagaimana malam tadi
di pejabat tv - macai macai media najib
telah cuba membetulkan imej najib

masalah besar najib selain dari
perangai suaminya ialah perangai madey
kini sedang diatur strateji
bagaimana nak goreng madey yang
sedang serang najib tapi serang juga anwar

mengikut para wartawan perangai mat zzz
telah sampai kepada najib
najib semakin kureeeng bersuara
najib takut untuk buat sidang akhbar
najib hanya buat pengumuman dari tweeter

inilah tanda tanda
hari hari akhir saekor najib


NOTA:
taste najib ini kira okay
cun slim langsing dan seksi
rambut panjang kiut miut
leher jenjang
tapi apa kan daya
terpaksa memelok anak badak

ini terseksanya saekor najib
banyak yang cun bwerkeliaran
tapi anak badan dalam pangkuan


YANG INI NAJIB ENTOT LARI




MAHU JADI PM MESTI BERSIH DARIPADA MASALAH MORAL : NAJIB - meloya

Najib Razak menegaskan, mana-mana pemimpin yang bercita-cita mahu menjadi Perdana Menteri mesti bebas daripada masalah moral dan bukan dihambat dengan pelbagai skandal yang belum terjawab.

Kata Najib, pemimpin yang tiada kekuatan moral tidak layak memimpin Malaysia kerana individu seperti itu hanya pandai menuduh orang lain sedangkan beliau sendiri tidak sunyi daripada pelbagai skandal. - UTUSAN MELOYA


MIMPI BERAHI NAJIB


KAH AKH AKH
KAH AKH AKH
KAH KAH AKH


woit...TERGOLEk DOG KETAWA.... kah kah kah..

kah kah akh... KOYAK SELUAR DALAM KETAWA.... kah kah kah..

kah kah kah...MAT MONGOL BUAT LAWAK SERAM.... kah kah kah..

kah kah kah.... MAT MONGOL BUAT LAWAT SUWEY... kah kah kah

woit...BILA NAJIB CAKAP HAL MORAL... SAMALAH MACAM ROSMAH MENGAKU MASIH ANAK DARA...kah kah kah..


SABTU INI KITA DEMO





PETANG SABTU KITA ROCK


berkumpul jam 2 petang di masjid jalan duta
berarak ke istana negara

selesai demo ada pesta lagu
jalanan untuk merayakan
budaya berdemo






5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Nak ingatkan diri sendiri kot?


orang dah tak kisah anwar gay ka apa tak kisah nak beli

Adi berkata...

Hisham.
Apa hubongan Najib dengan Zaina Zain.Kau jangan buat Fitna,Awak orang Negori,Nanti Mak Chik Rosmah naik berang dia hantar C3 Ka umah you.

Udin Rais Pengecut Cabut Lari berkata...

hanya tahu fitnah pemimpin negara, ni je standard si hishamudin rais sosialis taik babi ni

Tanpa Nama berkata...

kahkahkahkahkaaaaaah what is this maaaang i can't brain this, najib2 (sambil geleng kepala)

Hamidi Fizie Bin Ahmad berkata...

terkini..ternow...

sebahagian petikan dari Agenda Daily tentang mamat samurai tu

"Kamal yang berasal dari Kampung Lindungan Jaya PJS Selangor semalam dikebumikan di Tanah Perkuburan UPM Serdang selepas selesai bedah siasat di Hospital Kuala Lumpur.

Difahamkan, tiada saudara mara yang menghadiri pengkebumian tersebut, kerana dilarang oleh isterinya. Motif larangan tidak pulak diketahui kenapa. Jadinya, jenazah beliau disempurnakan oleh pihak polis dengan bantuan kakitangan UPM."

apa maknanya ini?ini bermakna sesuatu telah dirancang,saudara mara bahkan orang kampung tak dibenarkan menghadiri pengebumian mamat samurai ini,hanya isterinya dan pihak polis serta kakitangan UPM...apa maknanya ini?ini bermakna,kejadian itu telah dirancang,ini bermakna mamat itu masih hidup..mungkin mamat itu sedang berada diluar negara? petanda besar ini adalah untuk mengolah persetujuan orang ramai untuk membuat satu akta baru mungkin akta internet dan komunikasi,atau akta jangan menentang atau nak jatuhkan atau gulingkan kerajaan?..siasat..jangan tak siasat