Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 1 Julai 2012

MADEY MARAH SUDAH MULA BUNTANGKAN MATA!





KOMENTAR TUKAR TIUB


sila baca betul betul
sila fahami berita ini

najib nak lambatkan pilihanraya
madey nak buat sekarang

najib tak berani buat
madey naik angin

madey mahu sekarang
kalau pru13 buat sekarang
pasti najib kantoi

bila najib kantoi
madey ada alasan
akan ramai mahu najib undur
dulu pak zzz kena tendang
kerana banyak kalah

bila najib kantoi
madey naikan muhyiddin


TIM MADEY SUDAH LAMA SEDIA




GUNA TEMPOH MANDAT UNTUK YAKINKAN RAKYAT : MADEY
- minsider

Najib Razak perlu menggunakan tempoh mandat yang ada untuk memberi keyakinan kepada rakyat mengenai kebolehan serta keprihatinan kerajaan Barisan Nasional (BN) pimpinannya terhadap rakyat.

Mahathir Mohamad berkata keputusan Najib yang menghormati mandat lima tahun diberi rakyat untuk mentadbir negara sebelum mengadakan pilihan raya umum adalah sesuatu yang lebih baik.

“Tetapi ada kemungkinan pula, jika kerajaan beri masa yang panjang (sebelum mengadakan pilihan raya umum), desakan dan tuntutan yang bukan-bukan terhadap kerajaan akan bertambah dan mereka akan mengugut kerajaan, jika tidak bagi ini, mereka tidak akan sokong,” katanya.


MADEY SUDAH MARAH



KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

woit ...MADEY SUDAH BUNTANGKAN MATA.... kah kah kah..

kah kah kah..MADEY SUDAH MARAH.... kah kah kah...

kah kah kah...INI LAH HIKMAH KERAJAAN LEMAH... kah kah kah

kah kah kah...BILA LEMAH ... RAKYAT BOLEH MINTA MACAM MACAM.... kah kah kah....




NOTA:
kalau pada 14 julai ini
ada 10 ribu turun ke jalan raya
untuk membantah tanah felda dijual
pasti najib akan gelabah lagi





5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

penjawat awam mintak bonus 2 bulan
tak dapat 2 bulan, mintak mahaf laa
setengah bulan kalu, mintak mahaf
setengah bulan apa barang bro...
PR pun bole bagi 2 bulan laa
cikgu bole dapat 500 lagi sebulan

PA dari dulu mintak bonus 2 bulan
tak pernah nak dapat
orang lain tak payah mintak pon dapat rm500
orang teksi tak pernah mintak pon bple dapat tayar free
budak sekolah tak mintak pon dapat 100
PA mintak 2 bulan ada berani ke???
tak berani kalu,
mintak mahaf laaa
gua lari lain kem laaa

ahmad mas lancau berkata...

Demo tanah felda 14hb Julai?? Target 10k? 10k mungkin takde, tapi 100k mungkin ada. Ramai anak felda kat kl ni bro. Isu tanah felda adalah isu besar, gua bukan org felda pon nak turun.

Tanpa Nama berkata...

mamak kutty pundek madey,hang ni sedang Mabok San miguel beer buatan anak hang tu yang berada dinegara jiran, hang sedar ka segala makan minum dirumah anak hang hasil dari keuntungan arak san maguel yang hang tumpang sekaki kerana keturunan hang jadi tokey arak san maguel,

hang pandai pekena orang Melayu
yang bodoh sahaja yang berada dalam ahli UMNO tapi kepada orang Melayu yang cerdik hang takut.

Melayu bodoh kerana UMNO.

Tanpa Nama berkata...

mamakhatheer tengah kempen sabotaj haji najibabun.
ayat pertama dia cakap lebih baik ikut mandat cukupkan tempoh memerintah 5tahun barulah bubar dan buat pru13 - maksud mamak-lidah-berbelit ni ialah haji najib sangat lemah, dah berbuih2 airliur ditabur canang bermacam2 propaganda dan beraneka slogan tapi masih tak cukup kuat untuk menang mudah macam sepanyol menang mudah atas itali, maka lebih baik je lah najib tunggu sampai saat akhir, dapat la merasa jadi pm lama sikit.
ayat kedua mamak ni, tapi kalau lagi lambat bubar kerajaan, lagi banyak pulak kerajaan terpaksa tunaikan berbagai jenis pintakpinta dari bermacam2 persatuan. maksud mamak ni, haji najib memang amatsangat lembik, segala bentuk orang akan ambik kesempatan menekan najib dengan pelbagai permintaan, dan akibat kelemahan najib, semua permintaan2 ni terpaksa kerajaan setujui - masalah besar kat sini ialah, lagi banyak fulus kena bagi utk projek2/bantuan2/bonus2 1001 persatuan ni, lagi kurang la fulus utk bahagian memasing! (bahagian kroni la)
itu pasal mamakhatheer amatsangat bengang dgn haji najibabun.
oh, tapi yg mamak ni paling bengang ialah, sebab najib terlalu lemah, bn boleh kalah, pakatan boleh perintah, segala salahlaku mamak bakal terserlah, dan hukuman besar menunggu di mahkamah!

-average joe-
klakka-la.blogspot

Tanpa Nama berkata...

betul2. hantam kasi 2 bulan mari,,,ahahaha