Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 24 Julai 2012

SUKAN OLIMPIK IALAH MENYEMBAH DEWA OLYMPUS - INI PROJEK NAK MURTADKAN MELAYU




HBISLAH MELAYU MURTAD




MUFTI SETUJU ATLIT OLIMPIK TANGGUH PUASA - mkini
Juanda Jaya bersetuju dengan pandangan Harussani dan Mohd Asri Zainul Abidin supaya atlit Muslim yang mewakili Malaysia di temasya Sukan Olimpik, menangguhkan ibadah puasa.

"Setuju sebab mereka (atlit) musafir dan mereka berhak ambil rukhsah dan keringanan yang diperkenankan oleh syarak," kata Dr Juanda melalui kiriman SMS kepada Malaysiakini.

KAH AKH AKH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit... PASAL APA TAK BOIKOT OLIMPIK... kah kah kah..

kah kah kah...OLIMPIK SENGAJA DIADAKAN PADA BULAN PUASA...kah kah kah..

kah kah kah... SELALUNYA BULAN LIMA ATAU ENAM...INI SABOTAJ ORANG ISLAM... kah kah kah..

kah kah kah....MANA DIA ZUL NORDIN.. PENJIHAD ISLAM.... kah kah ah...

OBOR OLIMPIK MENYEMBAH DEWA



kah kah kah...MANA DIA HASAN ALI ... PEJUANG ISLAM... kah kah kah..

woit... ... INI RANCANGAN KRISTIAN UNTUK MURTADKAN ORANG MELAYU...kah kah kah..

kah kah kah...SENGAJA BUAT OLIMPIK PADA MUSIM PANAS... KERANA NAK PAKAI KITAB INJIL DENGAN SOLAR POWER.... kah kah kah

kah kah kah.. BAKAR OBOR OLIMPIK ADALAH TANDA SEMBAYHANG PADA DEWA OLYMPUS... kah kah kah....

kah kah kah...OBOR OLIMPIK ITU TANDA MENYEMBAH DEWA OLYMPUS... kah kayh kah..

kah kah kah...MANA DIA JAKIM... MANA DIA JAIS.... kah kah ka..

kah kah kah...MANA DIA MAJLIS FUK WA KEBANGSAAAN.... kah klah kla..

woit... KENAPA OLIMPIK INI TAK HARAM.... PADA HAL OLIMPIK INI ILAH DEMONSTRASI KEPADA DEWA OLYMPUS.... kah kah kah..

woit...POOOORAAAH.... DALAM NEGARA BERANI KELUAR FAK WA.... DI LUAR NEGARA... TERKENCING KENCING..... kah kah ka


radio bangsar boikot olimpik kerana tak buat di hulu selangor:



13 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ramai yang tak sedar,orang dipengaruhi pekerjaannya.banyak juga yang tak sedar,orang itu dibahagi-bahagikan oleh tingkat pendapatannya,dan cara ia berbelanja.paling bagus,ramai yang tak sedar,orang yang membahagi-bahagi orang ikut pendapatan itu membuka ruang untuk orang lain menggunakan maklumat itu bagi kesenangannya.orang yang terakhir itu adalah capitalist and politician yang kedua.

agamawan boleh didorong,tanpa pengikut siapa mau tengok rancangan tv-nya?

maukah tuan menonton alkuliyyah jika tuan penganut jagger?maukah tuan memakai kopiah dan bersarban jika tuan penganut karoot komedia?

tokey supermarkat boleh didorong,tanpa pengikut,siapa mau ke supermarketnya?raya,deepavali,krismas,tahun baru cina-masih supermarkaet yang sama.yang sama juga menentang murtad berakidah,yang sama juga berhudud dan berdondang sayang.

buruh boleh didorong,iklan panadol,redbull,tongkat ali orangkampung dan mcm2 ubat kuat yang tak kuat hanya untuk buruh lelah bekerja.maukah tuan jaga air selangor memakan ubat2 kuat dan air hikmat ini?

dari budak kecil tak kenal dunia sampai tua bangka,adalah pasaran yang amat luas.tora,dindang,superring apa kaitan di tayang seiring kartun?sampai termengigau iklan superring sebelum berbuka.maka beli-lah kanak2 ini.

mcdonal iklankan gelas olimpik,agar dikenang dan diingat2 olimpik ini.walaupun askar2 zeus diolimpia tak jamah pun mcdonal tpi kambing bakar,buah zaitun,jagung,gandum dan wain merah yang amat sedap dan mengenyangkan.

proletariat boleh didorong,juga,kutu berahak juga boleh didorong.

#jika cinta,cinta-lah sepenuh hati,jika benci,bencilah sepenuh hati

Tanpa Nama berkata...

mana ibrahim ali??? mana perkasa??? mana geng silat???? turun london la pi buat la demo besar-besaran di majlis pembukaan olimpik nanti kah kah kah

towkay beras jati berkata...

hehehe caya laa bro. atas nama negara semua boleh. errr.. dapat pingat, dapat masuk syurga hehehe.

nak bersukan, bersukan je laa. apa kena mengena dgn puasa pulak? kalau sebab puasa badan lemah, masuk laa kristian. muhammad s.a.w siap berperang masa puasa, takde hal pun.

aku nak tunggu apa kata hassan ali :)

Panglima Comel berkata...

umat islam dibuli dek tentera salib di bulan Ramadhan 1433H

Tanpa Nama berkata...

ko nih mengarut la summer Olympic lepas 1928 tak penah lagi buat lewat dari bulan july...selalunye bulan july&august.

Tanpa Nama berkata...

Salam,

lepas nie kalau balik kpg dari kl ker muo, leh bebuka awal pasal kawan pun musafir gak....he3

Tanpa Nama berkata...

kami cari makan banggg... selagi Allah Taala sendiri tak sergah dengan memaki2 kami, kami apa pedulik!!! kahkahkah... lu rakyat, lu bodoh.. lu tak mengaji ugama.. lihat sini..kami mengaji ugama, kami ada sijil, ada testimoni sultan apa allanchow, ada pengiktirafan raja, ada gelaran datuk apa lanchow, ada gelaran tan sri apa lanchow.. nabi muhammad??? dia buta hurup, tak ada sijil, tak pandai menulis, tak pandai melukis, tak belajar sampai berjaya dapat degree, apatah lagi master ngan phd.. islam dia tak advance.. dia tak ada TAULIH..KAHKAHKAH.. tak ada tauliah, jangan la ikut..kahkahkah..

biar nabi tak mengaku umat, asalkan sultan mengaku rakyat... kahkahkah..

bolompik ini sama macam beribadah kepada negara.. inilah yang Allah Taala suruh sejak dulu2 lagi.. bagi menunjukkan ketaatan kepada negara, kita kena masuk bolompik.. bukan kata puasa saja boleh tangguh, malah semayang, zakat, haji, bersyahadat, berjimak, ber-er-er apa lanchow lagi, sumer boleh la..

buah kurmak betul la mufti2 sekarang!!! kami carimakan bangg..

Stupid University berkata...

Tuhan UMNO adalah patung dewa Olympus! Kah! Kah! Kah! Pasal itu puasa pun ditangguhkan! Kah! Kah! Kah! Judi, arak dihalalkan dengan lesen. Kah! Kah! Kah! Haram jadah! Kah! Kah! Kah! Kah!

Pro_Pembaharuan berkata...

tanpa nama yg pertama punya tulisan itu adalah yg menarik untuk difahami...

betul ke kalo aku kata, dari tulisan tanpa nama yang pertama, agamawan ini adalah digunakan sebagai pendorong dalam melakukan sesuatu dan dalam masa sama, dia juga didorong sesuatu?

ini setakat yang aku cuba faham dari tulisan tanpa nama yang pertama itu lah...


p/s: zeus di olympia ada askar ke? bukan ke greek yg ada askar?

Tanpa Nama berkata...

aku sukan tonton sukan olimpik kat TV.
Sukan kegemaran aku...Beach volleyball wanita , renang wanita, track and field wanita. Gymnastic wanita dan yang paling best tenis wanita..hahahahahaha terjuling mata aku...ooops ramadan ya kareeem

Non-Governmental Individual berkata...

kah kah kah! effing hilarious! terbaik TT.

Tanpa Nama berkata...

Masa komen pasal tangguh haji utk pilihanraya, mufti perak kat berdosa..

bila tang olympic boleh pulak tangguh puasa.. hairan bin musykil betul..

Tanpa Nama berkata...

kalau tak gi olimpik tak leh ke??lom tentu dapat pingat.lebih baik pose,dah tentu dapat pahala.