Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 26 Ogos 2012

BERITA TERKINI


BERITA DARI KLIA


satu tim gerak khas dari jakim , jais, jabu dan japin
telah bersedia dalam untuk terbang
ke amerika untuk mermpas kembali mayat
neil tangankuat yang dikatakan
akan ditanamkan dalam jirat kristian

tim gerak khas ini telah beberapa kali
berjaya merampas mayat dan abu mayat di malasyia

neil tangankuat dikatakan telah meninggal dunia
satelah menjalani pembedahan jantung

neil tangankuat ialah sosok pertama yang dikatakan
telah menjejaki kaki ke bulan pada 20 julai 1969

NOTA:
kali terakhir tim gerak khas
ini telah gagal merampas mayat
lebai micheal jackson


NEIL TANGANKUAT (5 ogos 1930 – 25 ogos 2012)




Neil Armstrong, first man on the moon, dies at 82
US astronaut who led the Apollo 11 mission underwent heart-bypass surgery earlier this month

9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah dikatakan Zul Nordin akan turut serta dalam ekspedisi ini... tetapi beliau perlu meminjam wang untuk tambang tiket dahulu kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Nasha Mat Isa dan Nasrudin Tantawi juga turut serta kah kah kah

Mikael AnaklelakiJack berkata...

jangan korang lupe hassan ali PhD

Tanpa Nama berkata...

Jangan lupa Hassan Aqidah...!

Tanpa Nama berkata...

hahahaha berita troll macam ni la yang gua tunggu-tunggu kat tukartiub. dah lama dah takde, harap-harap berita sebigini akan bertambah lagi di laman tukartiub ini

Tanpa Nama berkata...

btolke dia sampai bulan? pemula moon?

Kuda Kepang berkata...

hahaha terbaek dari TT!
Neal Tangankuat dah sangkal berapa puluh kali dalam ceramah2 yg dia hadiri yg dia tak pernah masuk islam tapi ada gak mangkuk2 yg suka buat cerita bodo camtu.

HANTAR HASSAN ALI KE MATAHARI berkata...

Bukan sahaja mayat Neil Armstrong @ Nik Abdullah yang JAKIM nak rampas tetapi Hassan Ali akan klaim yang bendera yang dikibarkan diatas bulan ialah Jalur Gemilang bendera Malaysia dan bukannya bendera Amerika Syarikat. Jadi orang yang pertama menjejak kaki ke bulan ialah rakyat Malaysia yang bernama Nik Abdullah.


KAH KAH KAH GUA SALUTE YOU TUKAR TIUB SEBAB BERITA LU AMAT KELAKAR.

Tanpa Nama berkata...

Kah kah Abg Rais nie.

http://wikiislam.net/external/neil_armstrong.htm?title=Neil_Armstrong_(Conversion_to_Islam)