Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 15 Ogos 2012

SAEKOR MALAON AKAN KENA TENDANG




SAEKOR MALAON DARI YOU JI




PEMUDA PAS KELANTAN MINTA NASHARUDDIN LEPAS MP BACHOK
- harakah daily

KOTA BHARU: Dewan Pemuda PAS Negeri Kelantan (DPPNK) meminta bekas Timbalan Presiden PAS, Ustaz Nasharuddin Mat Isa menyatakan pendiriannya dengan jelas samada masih ingin bersama PAS atau membawa haluan yang bertentangan dengan kehendak parti.

"Jika beliau sudah tidak berminat bersama-sama dengan PAS, amatlah wajar untuk beliau meletakkan jawatan sebagai Ahli Parlimen Bachok daripada terus menerus mengkhianati amanah yang diberikan oleh rakyat Bachok di dalam PRU12 yang lalu," kata Setiausahanya, Mohd Nuri Mat Yaacob dalam kenyataannya yang dihantar kepada Harakahdaily.

Beliau mengulas kenyataan Nasharudin yang dikeluarkan oleh beliau seperti yang tersiar di dalam Buletin Utama TV3 hari ini di mana beliau mencadangkan agar PAS keluar dari Pakatan Rakyat jika DAP menentang hudud.

Beliau juga dilihat bersama-sama dengan Presiden Umno, Datuk Seri Najib Razak di Mekah sedangkan pada awal Ramadhan lalu beliau telah pergi ke sana.

"DPPNK melihat cadangan beliau tersebut hanyalah mengulangi hujah-hujah yang diratib oleh pemimpin-pemimpin Umno selama ini.

"Sedangkan semua pihak sedia maklum bahawa kerajaan pusat yang ditunjangi oleh Umno dan BN lah yang sebenarnya menghalang pelaksanaan hudud di Kelantan selama ini," kata Nuri dalam kenyataannya.

Ditambah dengan sikap beliau yang dilihat pro Umno sejak kebelakangan ini, DPPNK melihat amat wajar untuk beliau membuat pengisytiharan rasmi adakah beliau masih setia bersama PAS atau sebaliknya.

"Jika beliau sudah tidak berminat bersama-sama dengan PAS, amatlah wajar untuk beliau meletakkan jawatan sebagai Ahli Parlimen Bachok daripada terus menerus mengkhianati amanah yang diberikan oleh rakyat Bachok di dalam PRU12 yang lalu," katanya.

Bagi DPPNK, katanya, PAS sedikitpun tidak rugi jika individu seperti beliau mengangkat kaki meninggalkan parti.



KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

woit... INI SAKI BAKI YOU JI DALAM PAS.... kah kah kah...

kah kah kah.... BAGI BERSIH BETUL BETUL.... kah kah kah...

kah kah kah.... REBUS DENGAN AIR PANAS.... kah kah kah...

kah kah kah...SENTAL DENGAN SABUN.... kah kah kah...

kah kah kah...KEMUDIAN RENDAM DENGAN CLOROX.... kah kah kah....

kah kah kah.... BARU BOLEH TENDANG KELUAR..... kah kah kah...





NOTA:
mesti ada lagi
geng you gi ini
cuba tanya azizan
apa komen dia?
kah kah kah





13 ulasan:

hussin berkata...

dppk,

yang dok suruh kawan letak jawatan ap bachok tu nape? hassang ali yang dah kena pecat pung tak letak jawatan sebagai adun? mung pung double standard jugak! pecat aje. salak pas pusat jangan salak nasha. jangan berbelit2 kerana berbelit merupakan tindakan nak selamatkan pemimpin2 yang sealiran dengan nasha. apa pemimpin pas tak buat salah? takat kata kerajaan perpaduang dah tutup buka tak cukup. depa tak pernah minta maaf pung dengan ahli2 parti. boleh terima ke jenis ni. nasha tu sebagai jambatan penghubung pas dengan umno. kalau tak caya, masa akan mendedahkannya.

Tanpa Nama berkata...

Bro,
mak aku pesan, biar muka hodoh jangan perangai hodoh.
Tak tau la apa ada dlm kepala mamat nie. Adakah dia waras masa di interview oleh tv tu?
Aku rasa kalu mangkuk nie taknak lepaskan jawatan dia kita pakat2x demo dpn rumah dia ok kot?

Tanpa Nama berkata...

awat hampa kalut dgn dia biar dia reput

Tanpa Nama berkata...

Sepatutnya PAS dah lama tendang Nasharuddin sebaik dia cuba mengumpan PAS agar bersatu dengan UMNO dulu. Kenapa kena tunggu dia buat penjelasan. Kenapa dia masih tak malu dan tersengeh-senggeh berkepit dengan Najis di Mekkah lalu mempermainkan isu hudud, alias mahu PR tolak DAP?
Kepimpinan PAS mesti tegas yang Nasharuddin seperti Zul bisul, Mat Lembu Ezam, Hassan Aqidah sudah TIADA kredibiliti lagi, cuma nak cari makan selesa aje, bukan ada substance perjuangan pun. Pecat segera!

Tanpa Nama berkata...

Mamat ni tak habis habis nak berpadu-padu lagi. Nafsu nak jadi menteri tak habis-habis lagi. Pecat aje mamat sekor ni. Aku daripada dulu lagi tak berkenan dengan mamat ni.

Jongos King berkata...

Tiunaseng

Tanpa Nama berkata...

bang,bang...lagi baik dia mereput sendiri bang,kita boleh lihat gelagatnya lama sikit bang.......;)

Tanpa Nama berkata...

dari dulu aku sudah menyedari akan perangai dan tingkah laku si nasa ni.

sikit hari lagi dia akan zasssss!!

Tanpa Nama berkata...

dok ah,kebetulan je ada jawatan kosong tukang translate tu yang duduk sila kat penjuru...nasib baek

NASHARUDDIN BODOH & JAHAT & GILA KUASA berkata...

Gambar ini menunjukkan Nasharuddin adalah sikembar Hassan Ali.

Bila Encik Isham tuduh Nasharuddin adalah agen UMNO dulu saya ingat ianya hanyalah fitnah.

Sekarang saya sedar saya salah. Maaf bro.

Pro_Pembaharuan berkata...

hussin... ko paham tak, kami memang tak mau ada kena mengena ngan umno... nampak sangat ko selenger... MEMANG TAK MAHU! JANGANLAH GILA TALAK SANGAT!

Balik2 perpaduan, jambatan penghubung, PEGI LANCAU!

Nampak sangat hussin ko ni selenger!

Kes Nasha sama la ngan Hassan Ali. Suruh letak jawatan, dia tak mau, baru la pecat! Mana da main pecat2 terus! Suruh letak jawatan adalah jalan kepada pemecatan dan bukannya jambatan penghubung pe lancau semua tu...

Selenger siot!

Ko yang tak ikut jalan cerita melainkan Utusan Melayu yang jadi Quran kau!

ASALKAN BUKAN UMNO!

Lansung tak mau ada kena mengena ngan UMNO. Janganlah terhegeh2!

kampong lad berkata...

letak jawatan adun atau mp nanti takdak pencen.

waris jhr berkata...

aku sokong buang org talam dua muke,sbb agama islam pn bnci org cm 2