Isnin, 13 Ogos 2012

TUKAR TIUB AJEN YAHUDI DAN ATHEIST











AGEN YAHUDI YANG ATHEIST

saya rasa ini adalah agenda yahudi kristian untuk menyesatkan kita semua. TT adalah agen Yahudi. Dia atheist. Kemudian dalam masa yang sama, dia juga agen komunis. Persamaan pada dua idealogi yang nyata bercanggah antara satu sama lain ialah permusuhan kepada Melayu Islam.

Tanda-tanda kubra anda tidak percaya pada agenda murtad yang terdapat pada tulisan ini, adalah apabila anda tidak percaya Kitab Injil ada di dalam bentuk kuasa solar. Setakat ini kita hanya ada Quran berkuasa bateri AA. Lebih elok pakai Duracell dari EverReady kerana warna Duracell hitam emas mencerminkan perjuangan ikhlas Islam dan warna hitam merah EverReady mencerminkan ketua paderi kristian (pope) yang dilantik untuk menghancurkan akidah umat islam sahaja dalam cita-citanya.


Apa yang TT tulis adalah juga agen kepada Cina dan India untuk menguasai ekonomi bumi melayu. Orang Melayu berniaga di Pasar Ramadhan pun dia cuba tanamkan anasir-anasir subversif Cina dan India. Cuba kita lihat satu contoh, Cina sudah kaya raya dengan usaha mereka kerana kita melayu perlu juga kaya raya seperti mereka tetapi kita perlu cepat! Sebab itu kita perlu rasuah, seleweng dan juga tipu melayu lain asalkan kita dapat bersaing dengan kaum lain. Biar 1 juta melayu hidup melarat asalkan ada 1 orang melayu yang dapat bersaing dengan kaum Cina.
By Pro_Pembaharuan on UCAPAN SELAMAT BEBUKA PUASA DAN JANGAN LUPA BELI M... on 8/13/12


Artikel sampah.. Cuba nk ubah sejarah.. Korg nk sgt tadbir negara kan amiklah tp xyah nk spin2 sejarah.. Aku pengundi atas pagar tp aku xtrpengaruh lgsg dgn apa yg ko tulis buat aku meluat ada la.. Tlg jgn politikkn sejarah klau korg nk mng pru-13 fikirkn kehadapan mcm mana nk majukn lg negara dan menyatu padukn rakyat bkn fikir ke blkg n brcerita benda yg dh ditelan zaman..
By Anonymous on 31 OGOS IALAH HARI MALAPETAKA - 16 SEPTEMBER MALAP... on 8/12/12


20 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

comel karikatur TT. macam sherlock holmes

sri hartamas

Tanpa Nama berkata...

Apsal weh bro pro pembaharuan bangang perli2 agama gua wey.

lu kut agenda yahudi. atupun lu tak dak agama bro?

lu pasal per perli2 quran pakai bateri AA bro?

lu memang melampau la!

Tanpa Nama berkata...

Puas la hati kau sham, sampai ada dah anak melayu sanggup mempermainkan quran sebegini rupa.

nak perli-perli pun agak-agaklah!

Quran bukan untuk dimain-mainkan!

Tanpa Nama berkata...

"Sebab itu kita perlu rasuah, seleweng dan juga tipu melayu lain asalkan kita dapat bersaing dengan kaum lain. Biar 1 juta melayu hidup melarat asalkan ada 1 orang melayu yang dapat bersaing dengan kaum Cina."

Mula2 bunyinya mcam kuat Islam mamat ni. Tapi boleh suruh rasuah pulak?? Ni mana punya bangang ni!!!

Watikah Sinar berkata...

Pro Pembaharuan...

Are you serious??

Ha,ha,ha,ha,ha,ha,ha,ha....

Tanpa Nama berkata...

Orang melayu tak perlu injil bertenaga solar untuk jadi murtad.. :)

Kalau terang kata hudud tu tak sesuai dilaksanakan pon jadi murtad..

sama menafikan walau satu huruf quran tu pon dah kira murtad..

Jadi dalami balik khalimah dua shahadah tuh.. fahami betul2..

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah ada yang tak faham sarcasm/sindiran

Tanpa Nama berkata...

selain yg dinyatakan, TT juga telah dibeli olih kapitalis syarikat Apple Inc. Ini kerana dia akan menulis di kolum yg hanya bolih dicapai olih pengguna Ipad dan Ipon. TT kini adalah seorang triple agent. agen yahudi, agen kominis dan agen kapitalis

Khun Pana aka johanssm berkata...

TT ada lah agen kepada Magnum4d dan damacai 3D+1D. TT selalu lanyak toto..mintak kita jangan beli nombor dari VinSetan punya toto.

TT juga agen kepada saudagar jual ikan dan itek.
Lihatlah betapa banyak gambar dan tulisan itek dan ikan di blog ni.
Sejat lembu dapat kondominium, TT tak suka pada lembu dah.

TT juga agen dan peminat setia Madey, ibrahim katak dan Bik Mama
Sebab gambar Madey dengan kaki dalam mulot , gambar katak dan gambar badak adalah lebeh dari gambar anwar dalam blog TT.

TT juga agen kepada towkay bekal kerusi dan tshirt.
Banyak gambar kerusi kerusi kosong dan watak watak pakai tshirt kuning.

Kabish?




Kah-Kah berkata...

Kah....kah...kah...TT juga bukan Melayu tapi keling macam Madey...kah..kah...kah.. TT cakap macam cina tak potong lancau.... kah...kah...

Tanpa Nama berkata...

Yg mamat ataih pagaq pun satu, buta sejarah ka pa? Sapa yg spin..bodo jgn tnjuk org nmpak:p

Tanpa Nama berkata...

Yg mamat ataih pagaq pun satu, buta sejarah ka pa? Sapa yg spin..bodo jgn tnjuk org nmpak:p

Tanpa Nama berkata...

aiyoh! jgn cepat melenting mcm lembu UMNgOk! terang2 dia selitkan unsur lawak - bahasa sinis dan ayat perli pun tak reti baca ke?????

mesti salah pendidikan ciptaan UMNgOk yg membonsaikan pemikiran melayu dgn sistem spoonfeeding dulu kini dan selamanya!

abu!

-average joe-
klakka-la.blogspot

Tanpa Nama berkata...

bro... mcm mane boleh dpt jadi banyak agen ni bro? ader register online ke? khakhakha...

Tanpa Nama berkata...

bodo punya komen..cepat melatah..otak cetek..fikir dulu maksud ayat satu persatu..ayat ni realitinya la bodo..marah bila Quran disebut tp ko ada praktik x agama dlm khdupan..ciri2 yahudi+kapir ada dlm diri korang la tanpa x sedar, dinukil dlm bntuk ayat lepas tu golongan mcm korang ni la y melatah agama dipermainkan bla bla bla

Tanpa Nama berkata...

kalau artikel sampah...tak yah la baca..baca la benda lain...

Hamidi Fizie Bin Ahmad berkata...

bro ko tak tau ke sekarang alquran pakai bateri la.ko cari la alquran digital,pen alquran digital,mini alquran digital,dah nama pun digital mestilah pakai bateri xkan pakai petrol plak dowh

underBear berkata...

Mohon isham jadi ajen insuran juga...

Unknown berkata...

"Artikel sampah.. Cuba nk ubah sejarah.. Korg nk sgt tadbir negara kan amiklah tp xyah nk spin2 sejarah.. Aku pengundi atas pagar tp aku xtrpengaruh lgsg dgn apa yg ko tulis buat aku meluat ada la.. Tlg jgn politikkn sejarah klau korg nk mng pru-13 fikirkn kehadapan mcm mana nk majukn lg negara dan menyatu padukn rakyat bkn fikir ke blkg n brcerita benda yg dh ditelan zaman"
(NI BUKAN AYAT PENGUNDI ATAS PAGAQ,TAPI AYAT PENGUNDI TEGAR BN AKU RASA)KAHKAHKAH

Tanpa Nama berkata...

bro underbear
aku bangkang tt jadi ejen insuran,
sebab tt dah jadi ejen kominis lebih dulu!
kita semua maklum (rujuk sejarah peristiwa bkt kepong) yg kominis bunuh melayu walaupun si-kominis tu jugak bangsa melayu :-(
jika tt ejen insuran dan ejen kominis dua2 sekaligus, sudah tentu sebelum dia bunuh seseorang melayu yg menjadi target dia tu, tt akan jual insuran dgn nilai perlindungan yg amatsangat tinggi (juta2) dulu kat org tu dan waris dia, tapi dia bagi premium dgn diskaun amatsangat besar tahap mega sale 1malaysia - dgn bersyarat: bila org tu gol, dia score jugak (ambik percent la!) malah utk bagi lebih menarik tertarik mmg da-bomb, tt akan sponsor financing atau bagi interest-free loan kat waris org tu utk bayar premium insuran perlindungan hayat si-bakal-mati-kena-bunuh-dek-kominis (dah tentu tt amatsangat mampu bekalkan duit pinjaman yg banyak tu sebab jgn lupa, tt jugak ejen yahudi, pusat sumber segala duit dlm dunia!)
dan bila insurance coverage dah in order, semua dokumen dah ditandajari guna dakwat kekal taraf halal oleh jakim dan hasan-tenaga-solar, tt pun tanggal t-shirt ejen insuran dia, pakai uniform celoreng kominis pulak, lalu meng-c4 org tu...
tt jugak yg jadi melayu elit yg kayaraya tahap juta2wan setelah dapat percent dari bayaran insuran. lagi ramai dia bunuh lagi kaya tt. lebih ramai sign up ambik insuran dgn dia, lebih kaya tt.
kita nak ke tengok tt kaya???
jgn mudah lupa, kita ni melayu, dan melayu mesti ada phd!

lebih apdal dlm bulan puasa ni kita recommend tt jadi stokis tupperware je, senang dia nak simpan segala ikan, itik, manggis, kuih2 dll makanan yg dia borong bebanyak dari bazar romadhan tu!

-average joe-
klakka-la.blogspot