Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 22 Ogos 2012

UCAPAN SELAMAT HARI RAYA DARI TUKAR TIUB





NOTA:

wahai bani melayu
ingat ingatilah diri kamu
jangan lah kamu hendal lupa
beermian main mercun lah kamu
saperti orang yang terdahulu dari kamu
bahawa ingatilah bagaimana orang orang itu

telah terinyanya oleh pemerentah yang zalim




24 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kah kah kah...live komen,gumbira d hariraya tt

Tanpa Nama berkata...

bravoooooooooo.........!!!
terbaikkkkk..........!!!!!

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah

muhammad aiman Aiman berkata...

wakakaka~ osah poning

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah part salam tu misti mat2 serban panas dengar kah kah kah

selamat hari raya puasa. wahai bani melayu, tak perlu nak jadi arab kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

nmpak songkok tinggi ni mcm org UMNo geng malikul sembab ja kah khak kah

Tanpa Nama berkata...

DEAR TT,

SO COOL!!!!!!!!!!!!

Tanpa Nama berkata...

Bagus tt..bestttttttttttttt.

Tanpa Nama berkata...

tt pkai songkok tinggi? ada apa2 ke? hehehe

Tanpa Nama berkata...

hahahahaha perutusan hari raya yang paling cool yang penah aku tengok

Tanpa Nama berkata...

bonne l'année TT!! =)

Tanpa Nama berkata...

Bonne l'année TT !! =)

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah
kah kah kah
kah kah kah

mek berkata...

kah kah kah

ucapan hari raya terbaik tahun ni.
nampak hensem pulak berbaju melayu & bersongkok :)

Tanpa Nama berkata...

hehehe kang silap2 keluar fatwa kafir sebab main mercun cino hehehe

underBear berkata...

macam hare...terus potong selera aku nak makan.
hang bagi steady sikit bro... jangan dok buat kelaku lagu ni dah.

Tanpa Nama berkata...

terbaek.

bengkak berkata...

kah kah kah...macam gampang! bang isham, kau mintak maap pada bik mama? kah kah kah...selamba badak je... terbaek la bro!!

Memanda Perdana berkata...

macam harammmmmmmmmm TT

Tanpa Nama berkata...

13 BEAUTIFUL! Pandai betul TT berlakon seperti pemimpin tinggi UMNO berlakon konon mengucap hari lebaran yang datang dari hati untuk menipu/menjarah/menzalimi lagi rakyat Malaysia yang masih bangan.

Tanpa Nama berkata...

Barangsiapa yang bangun pagi dan mandi di kala sebelum subuh di pagi raya, maka dia termasuklah dalam golongan yang mengerjakan isterinya malam tadi..keh keh

Tanpa Nama berkata...

siutla koni tt.. kalo yepun bukan islam, jgnla main2 ucapan salam tu. urang kapir pon tau bg salam batul2

Satan In Heaven berkata...

Budak darjah dua pun pandai eja betul betul. Bukan batul batul. Kah kah kah

tukartelor berkata...

kah-kah-kah... best bro ucapan... kui kui kui