Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 17 Oktober 2012

RAKYAT BERHIMPUN TUNTUT PILIHANRAYA ADIL DAN BERSIH





PERHIMPUAN SEJUTA RAKYAT
ini perhimpunan  sejuta rakyat
sejuta rakyat menuntut 8 tuntutan
yang masih tidak dipedulikan oleh spr

tidak ada jalan lain
melainkan sejuta rakyat turun ke jalan raya 
sebelum ke pilihan raya

telah dibuktikan diseluruh dunia
bahawa hanya dengan jalan raya

barulah rejim yang zalim dapat ditundukan

di mesir mubarak dijatuhkan dengan jalan raya
sesudah itu barulah satu SPR baru
yang telus dana ditubuhkan
spr baru ini adil dan telus

spr kita ini adalah barua united malays national organisation
spr kita ini menjalankan sistem pilihan raya khusus untuk menipu
spr kitam ini memastika gerombolan menang

pru13 ini pakatan akan kena tipu
semua telah di atur
semua telah disusun
semua telah dirancang
untuk menipu

yang dilawan pada pruq13 ini
bukan parti politik
bukan barisan nasional
tetapi sistem penipuan!

 

HIMPUANN KEBANGKAITAN RAKYAT DI SEREMBAN 3 NOVEMBER – keadilan daily

KUALA LUMPUR 17 Oktober: Pakatan Rakyat (Pakatan) akan melancarkan Himpunan Kebangkitan Rakyat di Senawang, Seremban 3 November ini, disusuli program jelajah ke seluruh negara.

Timbalan Presiden PAS, Mohammad Sabu atau dikenali Mat Sabu berkata, majlis yang bermula 4 petang hingga 12 malam itu bersempena program jelajah yang akan bergerak ke setiap negeri termasuk Kedah, Terengganu, Pahang, Johor serta Perak dan diikuti negeri-negeri lain.

“Kelima-lima negeri tersebut akan diketuai pemimpin tertinggi Pakatan membabitkan Ketua Umum KEADILAN, Datuk Seri Anwar Ibrahim; Presiden PAS, Datuk Seri Abdul Hadi Awang, dan Penasihat DAP, Lim Kit Siang.
 
“Manakala, di negeri-negeri lain pula akan dihadiri lain-lain pimpinan Pakatan tanpa  melibatkan pimpinan di atas,” jelasnya ketika dihubungi.

Sebelum ini, Pakatan memutuskan untuk mengadakan  Himpunan Kebangkitan Rakyat di Stadium Bukit Jalil pada 3 November.

Bagaimanapun, ia diubah untuk memberi laluan kepada program jelajah ke seluruh negara.      

HANYA SATU JUTA RAKYAT
 BARU LAUNGAN KITA DI DENGAR

10 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=qCMjMxOhIFA

video najib mendengar penerangan mengenai najis dr budak sekolah. ahaha.. najib=najis?? pandai pilih topik budak ni. siap najib xtau jawab pas2 budak bagi jawapan babi.. ahahahahaha
najib=najis=babi

fuck pakatan berkata...

Isham rais barua dan teman main bontot Nuar Berahi

Tanpa Nama berkata...

hehehe..

17 Oktober 2012 6:12 PTG - setinggi ini sajalah tahap pemikiran penganut2 ugama UMNO.. kesian :-(

- Imam Bonggok

Tanpa Nama berkata...

kita kasi fuck rosmah ramai2...ada beran

Amuraria berkata...

bila nangoi umno-apco menyalak ;)

Tanpa Nama berkata...

bosan dah asek nak gi berhimpun je...gua dah penat.sori la gua bkn tegar nak asek berhimpun je.gua tgu najib buat pru je la.xsabar nak humban gerombolan ke laut...

Tanpa Nama berkata...

Hahaha..goyang r tu nak buat kat stadium.konsert ari tu x ramai terus tukar buat kat jalan.selamber r buat kat stadium.kot ye pun nak jelajah launch r dulu kat stadium.tgk betul power ke tak.

Tanpa Nama berkata...

bosan lah nak berhimpun skrg...konsertpun org x dtg
gua tak sabar nak ke jalan raya lepas pilihanraya nanti

Tanpa Nama berkata...

woit fuck pakatan,

hang mai la....
aku janji tajk main bontot...
hang hisap peliaq dah la....
kah...kah....kah....
kalau tak boleh hisap...
hang tolong buat kasi pancut..
kah...kah...kah...
ada lagi perangai haramjadah ni...
lu fuckpakatan jenis cibai...
jenis lancau...

Tanpa Nama berkata...

waduhhh ! ..nie komentar lagi jahanam ..terang2 nmpk bebal ..melayu = meLAYU la semalamnya ..kahkahkah kalau rasa dh ortodok sgt tu takyah komentar tahap budak sekolah menengah rendah ..betul2 kelaut la nie macam ..haisss ..mana pergi komentar2 yg bijak ?!