Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 19 November 2012

AMARAN TELAH SAMPAI DARI ANAK ANAK MUDA KEPADA ZIONIS ISRAEL





NOTA:
kumpulan penggodam
kumpulan hacker
kumpulan anak muda punk rock
akan melancarkan 
serangan ke atas rejim zionis israel

inilah contoh
anak anak muda kapir
yang makan babi
yang minum arak
yang mengentot tak kahwin
yang mengentot pakai kondom
mereka  berani melakukan sesuatu yang baik
mereka melakukan kebaikan

anak anak muda melayu islam
nak boikot  kentuki fried fak
nak boikot  mek dogal
tak reti 
tak faham
bengong tak tahu apa nak buat

asik asik shiah
asik asik murtad
asik asik ajaran sesat



9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Mri kita boikot israil dgn BN. Biar hancur

Tanpa Nama berkata...

org kita tak makan babi tapi jual sawit dengan zionis. Orang kita berzikir dan berzakar tapi upah UPCO. Apa punya turrrrr.

jz berkata...

sampai sekarang video murtad tak keluar lagi.satu malaysia dah lama menunggu...

Tanpa Nama berkata...

kahkahkah ..hidup punk rock !!! hardcore jgn dilupa ye TT ..bahahahaha

Tanpa Nama berkata...

Org Pakatan pun mkn mcd..

didi kota belud berkata...

APA LOBANG BOIKOT MC DONALD,KINTUKY,CUCA CULA,STARBOCK...ITU JARI JARI DIA JER.....BOIKOT UMNO...SEBUT BEBETUL....BOIKOT UMNO...AHHH INI ISRAEL KAT MALAYSIA....BOIKOT UMNO....KALAS.

Tanpa Nama berkata...

Apa lah lu bro...itu hackers anonymous ...sapa-sapa boleh joint...kapir ada...bukan kapir pun ada...ahli dia orang bukan semua makan babi...lu ingat kalau hackers semua rock punk semua kapir ? Lu punya ilmu pengetahuan tentang hackers and hacking kureng bro...sorry...

Tanpa Nama berkata...

anonymous!? ..dah mcm wayang ciptaan zionis..kahkah wayang wayang bila mau habis..? ada anonymous pun bedilan peluru still otw..rakyat still ada yg gugur..tarak sapa berani lawan zionis..nie kenyataan!! pak arab lagi la kecut kotey! nie kan pula pak2 lebai malaysia..kahakahkah oii!!! ..malaysia nie masih tak betul! banyak penyakit berjangkit! kasi hapus la dulu.. penyakit berjangkit virus UMNO nie kasi vaksin abis!!

Tanpa Nama berkata...

baca link ni...mitos yg last ni mcm taktik yg dicopy dr umngok je...anti umno = anti bumiputera....kah kah kah

http://myhalaqah.blogspot.com/2012/11/mitos-israel.html?m=1