Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 23 November 2012

PILIHAN RAYA TIPU - SATU JUTA AKAN TURUN KE JALAN RAYA MEMBANTAH








NOTA:
najib akan cepatkan hari mengundi
tak mahu melihat 1 juta rakyat di jalan raya
tapi kalau buat pilihan raya sekarang
selangor tak ikut
kah kah kah
buat sekarang mampooos
buat hari laian pun mampoos
tak ada jalan lain terus menipu

 
ANWAR MEMPERLEKEH NEGARA, RAKYAT - meloya

KUALA LUMPUR 22 Nov. - Tindakan Ketua Pembangkang, Anwar Ibrahim meminta Australia membantu dalam memastikan pilihan raya umum akan datang di Malaysia bebas daripada penipuan dan rasuah dianggap sebagai memperlekeh serta memalukan negara dan rakyat.

Timbalan Pengerusi Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR),  Wan Ahmad Wan Omar (gambar) berkata, tindakan kurang bijak itu seolah-olah menjual maruah negara apabila meminta negara asing menguruskan demokrasi di Malaysia.

"Dengan kata lain, beliau memperlekeh kemampuan SPR dan menidakkan suara rakyat yang mengundi memilih kepimpinan negara.

"Rakyat Malaysia yakin dengan proses pilihan raya Malaysia yang bakal memasuki edisi ke-13. Keyakinan tersebut diterjemah dengan peratusan pengundi keluar mengundi hampir 80 peratus bagi Parlimen dan lebih tinggi untuk Dewan Undangan Negeri," katanya ketika dihubungi di sini hari ini.
 
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

woit... LANCHAUU LAAA 80% RAKYAT  PERCAYA .... kah kah kah...

kah kah kah...80% KELUAR MENGUNDI.... UNDI TIPU.... kah kah kah..

kah kah kah... KALAU TIDAK MACAM MANA 250,000 TURUN BERDEMO.... kah kah kah..

kah kah kah... TUNGGU DAN NANTI 12 JANUARI.... kah kah kah..

kah kah kah... SATU JUTA TURUN KE JALAN RAYA.... kah kah 

kah kah kah.... KE JALAN RAYA KERANA  TAK CAYA PILIHAN RAYA..kah kah kah..





7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

jual negara?
kah... kah... kah...
malaysia dah kena jual pun.

tungkaran hati berkata...

Kenapa sejak akhir-akhir ini tuan kelihatan seperti orang gila dan sasau sahaja.....jumpalah tabib untuk melihat kecelaruan apa telah menimpa tuan....!

Anwar Ibrahim berkata...

Kah kah kah
KO KO KO KO
amalkan doa KO ini, nescaya dengan izin Tok Guru Nik Aziz dan Nik Razi, maka dijamin masuk syurga..

Tanpa Nama berkata...

1.bila team bola kalah,macam-macam bendak disalahkan,pengadil,padang hatta bola yang digunakan pun disalahkan.
2.itulah perangai team budak-budak dulu,kelemahan team sendiri tak dianalisa,asyik salahkan orang lain je.
3.samalah dengan team ko TT,dok harap sokongan puak kapiaq jee.

Tanpa Nama berkata...

BN 24 jam boleh guna media kutuk PR, PR nak guna tv seminit nak jawab blk tohmahan pun tak boleh, itu adil namanya? bongok betullah...

Tanpa Nama berkata...

Ramai betul pencacai umnongok kat sini.Berapa Haji Jibul bayar kau orang semua?Janganlah buat kerja barua kat mat jibul tu.nanti semua kena kencing.Kah..kah..kah..

didi kota belud berkata...

begini mr wan.....lu tunduk,tangan pegang hujung jari kaki...kedudukan duduk tau......bila sampai kepala ke kemaluan...lu hisap kemaluan lu sampai terpanjut.....pelir pun malu ler ada tuan macam lu...kalau pelir tu boleh lari...sekarang jugalah dia lari...takder malu..asik membongak jer kerje...elaun bongak dapat tak tahun ni...stupid ....???!!!