Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 7 Disember 2012

MEMCABUT KAMERA AES MEMBUKTIKAN KERAJAAN SELANGOR BERKHIDMAT UNTUK RAKYAT



ORANG RAMAI TELAH BOSAN
ORANG RAMAI SUDAH MUAK
MASANYA TELAH SAMPAI
UNTUK BERTINDAK
CABUT DAN BUANG
ADALAH TUGAS SUCI


KOMENTAR TUKAR TIUB
satu tindakan paling tepat dari kerajaan selangor
kerajaan pakatan membuktikan
kerajaan selangor sebuah kerajaan pro rakyat 
kerajaan selangor sebuah kerjaan anti kroni

tak perlu heboh heboh
dengan slogan rakyat didahulu
slogan tak penting
yang penting cabutkan kamera ini

mencabut kamera aes
lebih berkesan dari sepuluh ribu slogan

PKR Selangor tutup kamera AES petang ini

SHAH ALAM 6 Dis. - Kerajaan Parti Keadilan Rakyat (PKR) Selangor akan menutup dua kamera Sistem Penguatkuasaan Automatik (AES) yang didakwa dipasang secara haram di negeri ini pada pukul 2.30 petang esok.

Sistem kamera itu dipasang di Kilometer 6.6, Lebuh Raya Lembah Klang Selatan (SKVE) dan Kilometer 301.6, Lebuh Raya Utara-Selatan, kedua-duanya di Sepang.

Tindakan itu diambil berikutan kerajaan negeri mendakwa Kementerian Pengangkutan tidak mendapat kebenaran merancang daripada pihak berkuasa tempatan (PBT) untuk memasang kamera tersebut.

Pengerusi Jawatankuasa Tetap Kerajaan Tempatan, Kajian dan Penyelidikan Selangor, Ronnie Liu berkata, selain tidak mendapat kebenaran merancang kamera AES di Selangor, kamera tersebut juga tidak dipasang di kawasan yang kerap berlaku kemalangan.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit... GENG ANAK MUDA YANG NAK IKUT ... kah kah kah..

kah kah kah... SILA HUBUNGAN RONNIE... kah kah kah..

kah kah kah... BERSATU LINGKUPKAN PROJEK KRONI...kah kah kah






-------

12 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

teruk betul..macam org xde otak...org but utk kebaikan rakyat..tapi depa ni buat utk nak huru harakan rakyat..Nauzubillah kalau PKR jadi kerajaan..Jgn Mimpi laa....

Tanpa Nama berkata...

pploventak kena kat muka hang,kalau dah kena kat kereta hang baru hang marah bawa 111 km/j pun kena saman............

Tanpa Nama berkata...

7%

van kordi berkata...

Apa yang nak dibanggakan disini bang?

insafdoh67 berkata...

Mu Bengong ke. AES nyusoh rakyat. Kalau psl Acident maut mu caya ke AES blh elak org dr mati ke. Mu ada Agama x. Psl kemalangan ni kta xleh nk elak klau dh Takdir... 25thn doh bawak kreta laju 170 -200 kmj. Lpt.utara.selatan. Klau saman Ekor Beratus doh kena. Tp Allahamdulilah TUHAN bg Selamat. Aes ni nk Kaya Kroni. Semua Rakyat dh Tau.. Jgn jd Bodo.. Baham Nipu kita. Nk ajar org pakai ilmu Bro. Jgn ckp bodo je.. Sistem jalanraya kite ni kolot. Kereta kancil 600cc bawak sama laju dgn 300cc. Bengong. Bangang.Bodoh. Baik bawa kereta lembu. Xpyh byr roadtax mahal.. Fikir r..Kih.kih.kih

Tanpa Nama berkata...

bodoh punya komen mamat diatas ni.syg tul bebal x sudah.hari2 tgk media perdana.ko tau x diorg pasang bukan kat kawasan kemalangan tu? ju bo kau la utk kebaikan rakyat aes tu!

pemerhati bebas berkata...

lu tnya sma ameno, apa dia suda buat sma mlayu n islam
pas tu bru la lu bole pok-pek pasal rakyat keseluruhannya le ye
hahaha hihihi huhuhu

Tanpa Nama berkata...

Bagus tur! tak ada ler rakyat terbeban nak bayar saman untuk kayakan poket kroni. Kalau nak meniaga pun, carilah perniagaan jenis lain... jual ubat kuat ker, jual pisang goreng ker. jual khinzir ker...

Tanpa Nama berkata...

Oleh kerana nak jaga sangat speed, mata asyik toleh2 ke speedometer je, boleh jadi accident gak...
Projek besar2 mcm ni, dah buat Study yg sempurna ke?
Tak lain dan tak bukan, semua pasal $$$$$.
Bangsat betul bos JPJ ni!!! khhrrkkk, ptuih!!! ambik kau!

triple_h berkata...

keta aku dah kena saman bawak kat hiway plus km301 iaitu di Kajang..adaka patut letak limit situ 90kmj.. aku masuk lorong memotong baru 115kmj...lorong motong tu..takkan la hiway bawak 90kmj ja.. babi nya kroni..rupanya setiap satu saman yg kita bayar depa ada komisen.. kalau dulu kena saman jpj ka polis ka..mau 3-4 bulan baru dpt surat ..tp aes ni..proses kuar saman pon kompeni yg kuarkan..semuanya cepat..tarikh ke mahkamah pon semuanya cepat..sial tui..ada komisen baru nak cepat..

Tanpa Nama berkata...

khinzir sedap bang..tt pnah raso?

insafdoh67 berkata...

Betul... Puok Umno buat cari makan dgn saman.. Bukan nk didik.. Ni jenis nk Baham pitih je tau.. Reka Projek istilah Kroni KEPARAT.. Kih.kih.kih