Sabtu, 15 Disember 2012

SATU SOALAN UNTUK HAKIM YANG AKAN MENDENGAR RAYUAN SIRUL DAN AZILAH - SAPA UPAH MEREKA?



KOMENTAR TUKAR TIUB
rosmah dan najib tidak ada pilihan
rosmah dan najib tidak dapat lari
kes pembunuhan altantuya ini akan terus hidup

media milik united malays national organisation 
boleh senyap membatu
boleh tak ambil pot
boleh buat deeek

tetapi media dunia sedang heboh
media yang anti gerombolan sedang heboh
media dan lawan web sedang heboh
fb dan tweeter sedang heboh

soalan untuk kurun ini:

1- siapa upah sirul dan azilah bunuh altantuya?

Siasatan kes Altantuya perlu dibuat semula - Karpal

Harakahdaily,15 Dis 2012


PULAU PINANG: 
Pendedahan ahli perniagaan Deepak Jaikishan tentang akuan bersumpah (SD) yang dibuat oleh P Balasubramaniam memerlukan kes pembunuhan Altantuya Shaariibu disiasat semula.

Pengerusi DAP, Karpal Singh, seorang peguam senior membuat cadangan itu ketika memberikan ucapan pembukaan di Kongres DAP pagi ini.

Karpal juga meminta Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak menjawab segala pendedahan yang dibuat oleh Deepak itu.

Deepak dalam wawancara dengan media termasuk Harakahdaily mendedahkan beliau diarahkan oleh Najib untuk berbincang dengan P Balasubramaniam agar menarik balik pengakuan bersumpahnya yang mendakwa Najib terlibat dalam pembunuhan gadis Monggolia, Altantuya Shaariibu.

Deepak juga mendakwa, adik Najib, Nazim Razak telah bertemu dengan Bala dan bersetuju membayar wang jutaan ringgit bagi membolehkan Bala membuat perubahan kepada SDnya itu.

Turut serta dalam pertemuan itu adalah isterinya yang sedang sarat mengandung.

Hasilnya, Bala telah membuat SD 2 dan mengubah segala penyataan yang beliau buat dalam SDnya yang pertama.




---

7 ulasan:

DIDI KOTA BELUD berkata...

neno neno neno neno trrrr trrrrttt trrrttt....tepi tepi...buka laluan buka laluan...berhenti...( sedikit sebanyak bunyi siren polis trafik masa eskort najib ke mahkhamah dan lansung ke sungai buluh...)...ayoyoyo...yena thambi...itu najib sutah yatuh lah aney...ayoyoyoyo..yaka..apasal jatuh..tendang batu kah...??...tala lah aney...itu bunuh bom bom punya kes lah..ayoyoyo..banyak kasihan dia...apa mau kisihan...salah ..tanggungler..kata kata terakhir rakyat yang dibualkan...heheheheheheeh...suka hati aku ler..aku punya cerita aper....???

insafdoh67 berkata...

mengeleng ngeleng kepala tok iman tok katib tok bomoh.. jkkkkkk dan cai semua.. mcm x caya cerita ni... heh.heh.heh.. ya ke... Sungai Buloh ke.. napok baik je budak.. jurus je.. huh.huh.huh... kih.kih.kih.

Tanpa Nama berkata...

akan tiba masanya pembunuhan ini bakal menjadi nota dalam buku sejarah SPM dan kajian akademik di universiti setanding dengan peristiwa pembunuhan JWW Birch.

Tanpa Nama berkata...

Nanti Najis dan Bik Mama akan menjawap seperti ini : Saya tak ada kena-mengena dengan Altantuya, ini semua fitnah seorang yang ingin menjadi PM. Saya tahu saya bangan sungguh untuk menyaman Deepak, Raja Petra Kamaruddin atau Suaram kerana saya dah banyak memberi negara manyak transformasi, ETP,BRIM1/2 dan Subsidi. Jadi mengikut PENDIRIAN DAN SIKAP BANGAN SAYA INI ELOK SAYA JADI BANGAN BISU kerana tak lama lagi pun saya akan ke Paris untuk membuka semua cerita fitnah Altantuya ini. Hidup Melayu, Hidup Krono kapitalisme dan Hidup Madey! Hidup Satu Malaysia, HIDUP UMNO dan Malaysia Boleh! Semua rakyat akan menjadi bangan buat seketika!

Tanpa Nama berkata...

P.I Bala akan ditudunh menerima rasuah kah kah kah kah kah....

Tanpa Nama berkata...

jumpa india dengan ular.. jangan lari..pantang melayu lari.. biar dipatuk ular pun, ini lagi afdhol..

Tanpa Nama berkata...

ammaaa appaa ..boleh mamposlah ko..terima balasan ko..apa amma apa appaa..padan muka ko.