Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 29 Disember 2012

SIAPA COOL DAN SIAPA POYO 2012?



PERTANYAAN UNTUK PEMBACA
boleh kan klipm ini
disenaraikan saperti cadangan
dari facebook acino htes?


bro Tukar Tiub taknak jadikan pencalonan video paling lawak 2012 ke? kahkahkah!

BOLEH KAH KLIP INI DICALONKAN?




------

7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

hahahaha... terbaeekk.. dari semalam lagi adegan ni terngiang2 dalam kepala gua.. tup-tup hari ni keluar balik kat TT.. gua sokong!

DIDI KOTA BELUD yang sebenar berkata...

ini haramjadah award boleh dapat ni...perasaan tak lepas dia sebut 4 puluh tu,cara dia tarik tangan dengan jari lentik tu...heheheheh...kome perasaan ke dak...ini jenis lembut jiwa ni....nizar nyaris terperangkap...apalah...jenis taik panas baru keluar ni..bila berbau..masing masing termasuk yang berak tu pun lari...samhuri...haramjadah heh...pi matilah....!!!...puok puok ni..bila lendir dah habis..dia akan hisap lendir orang lain untuk hidup...ini satu dalam semua klan umno..jangan tertipulah kome..pelakon simpanan rosyam noor ni...heheheehehhehe ..india dua orang belakang tu ..senyap je...dalam hati...pundeklah lu kata kau....hehehehehehe

tentera british berkata...

lu ingat lu sapa samhuri...DEEPAK KE...?...fail scandal lu tadak lagi lu mau bising..wei...jari lentik...bisness tak jalan..lu pakai cara ni ke..lepas tu..hukhukhukhuk..minta maaf...poorah...spesisi begini memang banyak kat puak umno ni..macam pemandu teksi le ni...bagi permit..terus sonyaaaappp...apalah..nak jadi calon le tu...wei rakyat..kalau ada calon macam ni...ludah je muka dia..tak pun baling telur tembelang...macam sial...!!!!!...POYO NAK MAMPOS.....?????

kuhkuhkuh berkata...

counter kpd video
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=SehuWH5lPfM

Tanpa Nama berkata...

Bangun lewat lebih jam 9.30pg adalah POYO.

DIDI KOTA BELUD berkata...

selamat tahun baru semua..tahun 2013 kalau dicampur semua angka tu jadi lima..angka lima membawa maksud...kepercayaan kepada tuhan,kesetiaan kepada raja dan negara,keluhuran perlembagaan,kedaulatan undang undang,kesopanan dan kesusilaan.....ini bermakna sudah 55 tahun umno patuh pada nombor 1 dan 2...no 3 sampai 5...mhh..hampeh...indon bilang ditabrakin aja langsung ini 3....heheheheehhe..umno umno...awal awal lagi nenek moyang kami dah silap pilih kome.....tibe mase teman-teman semua nak perbetulkan....tahun baru 2013...TAHUN TANPA UMNO..........gehehehehe....i like.

Tanpa Nama berkata...

Video bloopers terbaek 2012!