Ahad, 6 Januari 2013

MUNKEE ADA PANDANGAN SALAH TENTANG DEMONSTRASI



 Pembangkang Anjur Demonstrasi Untuk Tarik Perhatian - Ahmad Maslan

KUALA LUMPUR: Tindakan pembangkang menganjurkan demonstrasi adalah untuk menarik perhatian masyarakat demi kerjaya politik mereka, kata  Ahmad Maslan.
Katanya puak terbabit juga tidak mengutamakan keselamatan negara, sebaliknya lebih mementingkan faedah politik mereka apabila mensensasikan sesuatu isu menerusi ceramah dan demonstrasi.
"Demonstrasi haram, mogok, perhimpunan, bantahan, protes dan sebagainya, secara langsung menggalakkan rakyat bersikap kurang ajar dan tidak menghormati undang-undang dan persoalannya mengapa pembangkang gemar menganjurkannya? Ia untuk menarik perhatian orang ramai," katanya.
Ahmad  diminta mengulaspenganjuran mogok lapar yang disertai penyokong pembangkang di Dataran Merdeka di sini, ketika sambutan ambang tahun baru 2013.
Mogok lapar itu dianjur sekumpulan individu yang dipercayai penyokong pembangkang, bagi membantah kilang memproses nadir bumi milik Lynas di Gebeng, Kuantan, Pahang.
Sementara itu, bekas Ketua Pemuda Parti Keadilan Rakyat (PKR) Terengganu Fakhrul Azman Abu Bakar berkata demonstrasi haram dan memburuk-burukkan pemerintah adalah antara strategi pembangkang berdasarkan pengalamannya bersama PKR dulu.
"Amalan yang dibawa pembangkang ini adalah merbahaya kerana mereka memperalatkan orang ramai selain cuba menutup kelemahan dalam parti dan buktinya sekarang ramai anggota pembangkang yang keluar parti kerana kepincangan dalam pakatan pembangkang sendiri," kata Ketua Penerangan Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (Perkasa) Terengganu itu.
Fakhrul yang juga Pengerusi Biro Antarabangsa Institut Kerjasama Islam Antarabangsa Malaysia, berkata pembangkang seharusnya mencontohi negara maju apabila pihak kerajaan dan pembangkang bersama-sama berganding bahu membangunkan negara dan bukan sentiasa memburukkan-burukan pemerintah.
Beliau juga berpandangan pakatan pembangkang tidak mampu mentadbir sebuah negara kerana sentiasa bertelagah sesama sendiri yang menunjukkan kelemahan mereka dalam berkongsi kuasa kerana ideologi politik berbeza. - TIEWNAMA

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

KAH KAH KAH

woit... ADA SESIAPA BOLEH BANTU.... kah kah kah..

kah kah kah...TERANGKAN PADA MUNKEEE INI TUJUAN  DEMO SATU JUTA...kah kah kah...

woit...DEMO INI BUKAN NAK AMBIL PERHATIAN.... kah kah kah..

kah kah kah...DEMO INI UNTUK BERI AMARAN ...kah kah kah..

kah kah kah...AMARAN JANGAN TIPUUUU  UNDI.... kah kah kah...

woit...PERHATIAN KEPALA BANA APA?.... kah kah kah...

kah kah kah...NAK PERHATI APA.... RAKYAT NAK TUMBANG KAN KERAJAAN.... kah kah kah

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit... MEMANG KAMU KURANG HAJAR... kah kah kah...

kah kah kah... BUAT APA  PENUH HAJAR DENGAN PEROGOL  PEMBUNUH DAN PENYAMUN.... kah kah kah...

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit... MEMANG KAMI PERALATKAN ORANG RAMAI.... kah kah kah..

kah kah kah..KERANA KAMI SENDIRI ORANG RAMAI... kah kah kah...

kah kah kah...KAMI PERALATKAN DIRI KAMI SENDIRI.... kah kah kah




----------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

jgn layan org bodoh merepek.
dah bersih ke 4 masih dia xpaham.
malaysia penuh menteri n timb menteri yg bodoh.
tu belum kira yg sepanjang hidup ditanggung rakyat.
bila la nk humban org bodoh jauh2

pdatok

Tanpa Nama berkata...

MEMANG KAMI KURANG HAJAR, TAPI MUNKEE LAGI KURANG HAJAR PASAL REMBAT DUIT RAKYAT.KAH..KAH..KAH..

DIDI KOTA BELUD yang sebenar berkata...

heyyy fuck rule...aku rela diperalatkan oleh pemimpin yang bersih dari skandal,,,hey fuck rule..pergi mampos dengan kau punya biro antarabenua....biro apa kau urus..bir or beer.....kau ingat kau sudah cukup bagus...hey fuck rule...manusia poyo je masuk perkasa..rasis...hey fuck rule berapa kau kena bayar untuk bercakap ni...aku cakap sini sukarela..free of charge..kau berapa duit sampai kau sanggup jadi sundal...hey fuck rule...kau tolong lancap pelir maslan sambil nyanyi lagu bersatu...fuck u fuck face ...melayu takkan bodoh lagi dengan para penipu macam lu fuck rule....fuck you own shit and shut the fuck up....!

Tanpa Nama berkata...

bodoh sungguh mat maslan....
bermacam2 bodoh.....
ini dipanggil bodoh membodek....
kah...kah....kah....