Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 29 Januari 2013

NAJIB BUKAN SAJE TAKUT PADA ROSMAH - NAJIB JUGA BANGANG




Pengguguran Nasharuddin 


Bermotif Politik - PMTerkini


KUALA LUMPUR: 
Tindakan PAS menggugurkan 
bekas timbalan   presiden parti itu, 
Nasharuddin Mat Isa daripada
Majlis Syura dilihat bermotif politik, 
kata  Najib  Razak.
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
woit... BANGANG MAT MONGOL INI... kah kah kah..
kah kah kah..MEMANG BERMOTIFKAN POLITIK... kah kah kah..
woit..INGAT BERMOTIFKAN TETEK ROSMAH KE?... kah kah kah
kah kah kah..INGAT BERMOTIFKAN LEMBU SAHARIZAT?... kah kah kah..
woit... BODOH... NASHA KENA BUANG KERANA DIA NAK BUAT KERAJAAN PERPADUANG...kah kah kah

-----

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Betul la Bro TT amat bangang, Dah nama pun parti politik memang la pasal politik

Nak royak apalagi..



Tanpa Nama berkata...

Oi!!! tok sah cakap banyaklah. Umum ajelah tarikh pilihanraya

Tanpa Nama berkata...

bila buku biografi rosmah yang dapat menyangakal segala fitnah dan tomahan nak dijual di pasaran?

kalau takder, penat aja perogol di raja datang lanchar buku itu

Qaseh Bonda berkata...

tioengTu la pasal. Lain kali nak mengaji kena mengaji betoi2. Pilih dulu bidang apa yang minat. Kaji dan mengajilah sampai kenal diri sendiri.

Ini tidak celup sana celup sini, alih2 nampak sangatlah ko punya bahlul.

Kesian kat Najib, pulun sana pulun, dia sendiri tak tau siapa perdana menteri.

Apalah sangat pada nasha yang tak bergigi tu.

insafdoh67 berkata...

Kah.kah.kah.. Bangang.. Bangang. Bangang.. Kih. Kih. Kih....

Tanpa Nama berkata...

najib ni dapat mandat jadi pm bukan sebab dipilih rakyat dalam pru.
malah dia naik jadi menteri selama ni pun bukan sebab kebolehan dia yg luarbiasa, sebaliknya hanya kerana dia anak sulung tun razak.
tak heran la tahap kebijaksanaan dia sebenarnya tak berapa nak hebat.
tahap kebijaksanaan najib sebenarnya sama aras dengan seorang tidak pekak tidak bisu dan tidak buta yg muncul depan kita lalu bertanya "tengah makan ke?" sedangkan terang2 kita masing2 tengah mengadap sepinggan nasi dengan lauk setimbun!
apa kita jawap kat orang yg bertanya macam tu?