Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 12 Februari 2013

LAGI PENCERAHAN JUAL AIR MINERAL DARI PEMBACA



POOOH KIRI
POOH KANAN
OOOOOOOOMMMMMMM
$$$$$$$$$$
KAH KAH KAH
 JUAL AIR  JAMPI

Saya pun pernah dibawa berubat dgn Harun Din. Hakikat berubat ni ikhtiar, bab sembuh bukan kerja manusia. Ternyata bila disana saya lihat ketaksuban anak-anak murid pada tok guru dah terlampau over.

 Anak murid memuja tok guru berlebih2.Terdetik dalam hati siapakah yang nak berubat. Tak kisah hampa ilmu ugama tinggi melangit tapi nabi pun tak ajar umatnya menyanjung manusia begitu rupa tambahan pula didepan mereka ramai yang tidak berdaya. 
Menagih jampi ajaib tok guru setiap Selasa tapi sayang anak-anak tajaan tok guru macam tak nampak dah muka pesakit. Depa nampak muka tok guru depa saja depan mata. Kalut tak tentu pasai.. 

Taksub melampau. Sekali-kali ingat tok guru depa ni jin ka manusia. Kita nampak biasa saja, depa nampak apa...Patutnya mendidik manusia kejalan lebih baik, lebih cerdik, lebih berani..tup2 tup pakat nampak penakut siutt. 
Takkan tak paham konsep kut..antara hormat dan taksub ni dua perkara yang patut diajar terlebih dulu oleh tok guru sebelum anak-anak murid on PAKAI ILMU HINGGA TAK ADA ORANG NAMPAK


MALAM ESOK
SIARAN LANGSUNG
DARI
RADIO BANGSAR UTAMA

-------

13 ulasan:

DIDI KOTA BELUD YANG SEBENAR berkata...

DIZAMAN YANG MAKIN AKHIR INI......INI SEMUA KEJE POOOOOYOOOOOOOOOOO.........BUKAN ISLAM YANG MENJALAR....AMALAN KAPIR YANG DIKEJAR..........BILANG SAMA SAYA........APAKAH NI AJARAN NABI.....KALAU BUKAN.....INI APA.....INI APA....?.....INI SEMUA KERJA POYOOOOOOOOO.....MENGALAKAN KEKAPIRAN DARI KEILMUAN MENGEJAR KEISLAMAN........BUKAN APA BRO.....ZAMAN AKU KAPIR DULU...INI LAH KERJE KAMIORANG...DAH MASUK ISLAM EH EH EH....ORANG ISLAM PLAK MACAM NI.....BAIK JADI KAPIR BALIK.......NAUZUBILAAH.....SELISIH MALAIKAT...YA ALLAH...KEKAKALKAN AKU DALAM ISLAM BIARPUN BODOH...AMIN

Tanpa Nama berkata...

fuck la tt lu igt lu spa hah...lu jgn igt luad bdk2 ukot lu nk kecoh...lu jgn lupe xde ap y kekal...sat g lu tumbang duk sorang2 xd spa mau layan sbb lu bajet lu bagus terduduklu sorang2...bolo pya olang...x habes2 dgn fatwa die mcm majlis ugama...puuiiihhh punk la konun...hipi la kunun..counter culter la..anak muda la kunun..sembang dah mcm mahathir gile kuasa...cilakak lu mmg gila kuasa la..puuuiiihhh...xd respek pya olang...che guavera n bung karno y gegar dunia pun reti respak satu sama laen...byk bolo...

Tanpa Nama berkata...

Saya pun tak sabar-sabar nak ambil air jampi Leonid Bresnez dan Mao Tse Tong. Banyak manusia mati atau dibunuh dek kerana taksubnya orang kepada 2 ulama besar tu.

Tanpa Nama berkata...

bila ad manusia yang sanggup mati utk satu manusia yang laen tanpa melihat kiri dan kanan bahawa manusia tersebut sedang bersenag2 diatas mahligainya maka org 2 bodo nak mampus mcm tt y poyo...puuiihhh..lu bajet lu sapa...nnt lu mati bru lu bleh cita lu sapa...org gegar dunia pun x sombong mcm umno n tt...puuiiihhh...terjun jambatan la lu...palatayam...

ExPet berkata...

Harun Din dan ustaz-ustaz "syifa" boleh mengubat apa sahaja kerana mereka nampak segalanya yang zahir, batin dan terlindung. CUMA kalau datang tiga empat orang sebagai teman, Harun Din mesti bertanya dulu, "Siapa di antara anda yang sakit dan nak berubat?". Selepas anda memberitahu siapa di antara anda yang datang itu berhajat nak berubat, barulah Harun Din akan memberitahu bahawa beliau nampak pada muka pesakit tu ada jin sedang berpaut pada bulu kening, bibir mulut dan sebagainya. Ingat tu, jangan lupa bagitau Ustaz siapa yang sakit dan datang nak berubat kalau datang beramai-ramai mengadap ustaz. Selepas diberitahu siapa yang nak berubat dan sedang sakit, barulah Harun Din akan nampak jin pada wajah pesakit tersebut. Lidah panjang bergulung, berlendir dan sebagainya. Itu sahaja peringatan saya kali ini, ingat tu, jangan lupa beritahu siapa yang sakit dan nak berubat kalau datang dengan abang, kakak, ibu atau ayah.

Tanpa Nama berkata...

air jampi nak tundukkan jin xbagus la ustaz..aku nak air jampi untk ngorat rozita che wan..ada x? tundukkan hantu ni saya xnampak la ustaz..nak yg real pnya.. kah kah kah..cekok cekok aih cekok cekok ihh..vekok cekuk aih cekok cekok ih...ni jampi gua dpt dlm cite pramlee..ragam pramlee..jampi ni lagi power..

Tanpa Nama berkata...

1.ko marah kat harun din kerana dia tahu siapa sebenarnya anuar ibrahim kan!!
2.dah la bhaii!!umur ko dah senja!!sepatutnya umur macam ko patutnya dok dimasjid!!kira balik apa yang ko buat masa zaman muda!!
3.siannn kat ko!!50,000 ko nampak 500,000!!!itu kira ok lagi!!ini ko dok kutuk golongan ulama pulak!!
4.apa pun dari segi keislaman dan segala hal!!harun din tu lebih baik dari ko bhaii!!yang ko ni entah-entah apa agama agaknya!!jadi tandatanya pada semua orang!!

kalbunUMNO berkata...

tt,
sumpah! sesungguhnya "air jampi halau jin yang serba menjadi", merupakan kekarutan yang dicipta reka oleh mereka yang menggunakan agama sebagai modal untuk mencari fulus dan pengaruh. Kekarutan ini tiada kaitan lansung dengan agama Islam yang aku perhambakan diri untuknya.
Aku anggap kekarutan ini merupakan racun kepada Islam apabila disebar kepada umum sebagai "perubatan Islam". Sedangkan Islam tiada kaitan langsung dengan kekarutan yang meluas ini.
Jika dibiarkan penipuan yang dibuat atas dasar agama ini berterusan, maka Islam terpaksa menghadapi pemberontakan daripada penganutnya sendiri. Situasi ini telah berlaku dizaman pencerahan barat, apabila para padri secara berluasa menipu masyarakat atas nama agama. Tujuan penipuan ahli agama adalah "satu hanya satu", fulus dan pengaruh.

Tanpa Nama berkata...

ha..ha..ha....pembohong betul..mana mana ada anak murid puja tok guru harun din???

pelik gak...kalau dah tak caya harun din apasal boleh kena bawa pergi berubat dengan haron din??? Bodoh yang amat ke?

Tanpa Nama berkata...

AIR ECPI SYIAH TU APE CERITE???

ULAMA SYIAH ADE JAPI X????

KAH KAH KAH!!! HAK TUIH!

Tanpa Nama berkata...

tak dinafikan ramai orang melayu yang terkagum dengan kehebatan harun jin ghostbuster ni. sampai ada cerita kononnya dia tangkap hantu kat uitm sumbat satu bas penuh. rendahnya mentaliti orang melayu ni. kah kah!

Tanpa Nama berkata...

jampi serapah warisan zaman arab jahiliah dan zaman orang melayu anut agama hindu..kalau nak berdoa, doalah sendiri..ini guna perantara ni macam berhala lah pulak..

Tanpa Nama berkata...

ah kecoh ape jepun n amerika pun ad cite hantu...mende nie bkn sbb tkut @ percaye...mende nie mcm prank org @ jackass..org ske buat n tgok n jadi ketagih walaupun mcm bodo..layan siot tgok cite shuttle thailand tp bkn shuttle omputih...kahkahkah...bia kelantak bdk2 tt nie mmg ske kutuk org tue..tt klau lu org tgok tt pun oldskool style cm bodo...kakakaka..