Khamis, 28 Februari 2013

PENANGKAP HANTU DAN JIN


DENGAR SEKALI LAGI
LAWAK JIN DAN HANTU INI
kah kah kah
kah kah
kah


HARUN DIN INI YOU JI

Salam TT, wa sokong sama lu, Harun Din aku biasa tengok dia dalam majlis usrah. Dia bukan setanding Nik Aziz. Dia ni memang kepala You Gi. Tak sehebat mana.

 Itu sebab Madey kata dia boleh tangkap hantu, tapi bila dia sendiri yang sakit, dia tak boleh tangkap hantu tu, terpaksa jumpa doktor kapir kat Ostolia. Aku rasa hantu tu adalah Madey Al-Keling Al-Kerala mari!Kah..kah..Kah.. on PAKAI ILMU HINGGA TAK ADA ORANG NAMPAK


SILA JANGAN KETAWA
kah kah kah
kah kah
kah


HARUN DIN TIDAK GUNAKAN BAS
"Saya Tidak Pernah Pindahkan Jin Dengan Bas - Ustaz Haron Din" https://www.youtube.com/watch?v=sZ4Qo95S_ms Persoalan yg harus ditanya oleh org2 yg taksub ialah, pada minit 6:38 - Allah bertanya kpd malaikat, "...adakah mereka melihat Daku?..";

 dan pada minit 6:53 - "..bagaimana kalau mereka nampak kebesaran Aku?.." Alahai,.. takkanlah Allah tak tahu kot?

 Sedangkan Dia Maha Hadir, Maha Mengetahui, Maha Melihat, Maha Mendengar & Maha segala2nya. Adapun Allah itu, "..lebih dekat drp urat leher manusia.." [50:16] ~ Arwah Latib Amah, Zat atas Sifat/ Sifat atas Zat on MUSTAHIL AKAN LETAK JAWATAN
-----

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Nampaknya memang ada kaitan antara Harun Din dengan Mahathir Kutty.Isu nak angkat Ku Li jadi PM tu memang agenda UMNO dan UMNO gunakan Puak UG untuk halang DSAI jadi PM kerana takut sekiranya DSAI jadi PM akan datang mudzarat besar kepada Mahathir Kutty,Najib,Rosmah dan yang lain-lain sewaktu, sekandang dengan mereka.Puak UG ni sudah diperkudakan oleh UMNO dan UMNO sanggup bayar berapa sahaja untuk halang DSAI jadi PM.

Tanpa Nama berkata...

ore PAS tok ke nok dier ajo samo TT al kominis wal sosialis. Kalu jupo TT al kominis al sosialis teruih katok palo dia. Biar dia mapoh. Lepah tu tane bangka dio kat Rusia.

Tanpa Nama berkata...

Maafkan saya, tanpa nama 28 Februari 2013 7:03 PTG,

Org2 yg tidak berakal, dan otak zaman batu, bila kalah berhujah akan bertindak ganas demi menutup kebodohannya & kemaluannya sendiri.

Org2 macam kamulah yg membuat org meluat dgn ugama Islam dan melihatnya sebagai satu ugama yg ganas dan tak bertamadun.

Org2 macam kamulah juga (iaitu 72/72 umat Islam) yg akan mengamuk dan hilang akal apabila imej, tempat, bangunan, buku dll objek yang kamu SEKUTUkan dgn Allah dicerobohi atau dihina sedangkan Allah tidak mengampunkan sekiranya apajua sekalipun diSEKUTUkan dgnNya [4:48] & [4:116].

Maka disinilah letaknya rahsia Maha Kuasa Allah - Dimana tiada apa yg boleh SEKUTUkan dgnNya akan tetapi SEMUAnya bertasbih bagiNya, kerana tiada apa yg terlepas drp zat, sifat, ilmu, kudrat & iradat Allah.

"Langit yang tujuh dan bumi serta sekalian makhluk yang ada padanya, sentiasa mengucap tasbih bagi Allah; dan tiada sesuatupun melainkan bertasbih dengan memujiNya; akan tetapi kamu tidak faham akan tasbih mereka. Sesungguhnya Ia adalah Maha Penyabar, lagi Maha Pengampun." (17:44)

"Tidakkah engkau mengetahui bahawasanya Allah (Yang Maha Esa dan Maha Kuasa) sentiasa bertasbih kepadaNya sekalian makhluk yang ada di langit dan di bumi serta burung-burung yang terbang berbaris di angkasa? Masing-masing sedia mengetahui (menurut keadaan semulajadinya) akan cara mengerjakan ibadatnya kepada Allah dan memujiNya; dan Allah Maha Mengetahui akan apa yang mereka lakukan." (24:41)

"Segala yang ada di langit dan yang ada di bumi sentiasa mengucap tasbih kepada Allah Yang Menguasai (sekalian alam), Yang Maha Suci, Yang Maha Kuasa, lagi Maha Bijaksana." (62:1)

~ "Berwaspadalah dengan yang selalu mengaku hanya mereka sahaja yang betul, khasnya orang2 MELAYU mengaku Islam terutamanya yg berpangkat & bergelar kerana Rasullullah telah berpesan, 98.7% (72/73) drp umatnya akan masuk api neraka".

Tanpa Nama berkata...

Tahniah tanpa nama 28 Februari 2013 5:23 PTG,

BEGINI AJELAH, SENANG CERITA..

PAS IBARAT AIR MINERAL & UMNO IBARAT NAJIS KAT JUBOQ. SEKIRA PAS BERSATU DGN UMNO IA BERTUKAR JADI AIR CEBOK.. BOLEH MINUM KE?

MASA ITU ALLAH TUNJUK KPD SEMUA YANG TAKSUB, DENGAN TERANG LAGI BERSULUH, SIAPAKAH SEBENARNYA DALANG2 DALAM PAS YG MUNAFIK DAN BERSEKONGKOL DGN PENGKHIANAT BANGSA SENDIRI.

FIKIR2LAH SENDIRI..

~ Zat atas Sifat/ Sifat atas Zat, Arwah Latib Amah.