Khamis, 7 Mac 2013

EZAM JADI KEPALA BADAN UNTUK TENTANG MUSUH HARMONI



MEMIMPIN  BUTUH

Gerakan lawan

 anasir subversif akan dilancar

KUALA LUMPUR 6 Mac - Satu gerakan mempertahankan kedaulatan negara akan dilancarkan bagi melawan anasir subversif yang semakin menular dalam kalangan masyarakat di negara ini.

Ahli Dewan Negara, Senator Ezam Mohd. Noor berkata, fokus dan agenda gerakan itu adalah untuk menyatukan rakyat menentang pengkhianat dan anasir-anasir subversif, baik dari dalam mahupun luar negara.

Katanya, ancaman terang-terangan terhadap kedaulatan Malaysia seperti yang terjadi di Lahad Datu menunjukkan kedaulatan Malaysia harus dipertahankan dengan apa juga caranya.

"Ancaman tersebut bergerak dengan banyak cara, menggunakan individu, pertubuhan dan idea-idea yang berselindung atas pelbagai nama.

"Selepas mempertimbangkan dengan teliti, saya bersetuju untuk mengetuai sebuah gerakan bagi menentang pengkhianat-pengkhianat ini," katanya dalam kenyataan di sini hari ini.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit... CAKAP MAT EZAM INI BETUL... kah kah kah..

kah kah kah...KITA SEMUA MESTI SOKONG... kah kah kah

kah kah kah...KITA WAJIB TENTANG MUSUH NEGARA.... kah kah kah..

kah kah kah...KITA WAJIB LAWAN ANASIR SUBVERSIF.... kah kah kah...

kah kah kah... KEHAMNORNIAN NEGARA AKAN HANCUR JIKA PUAK PUAK INI BERKUASA.... kah kah kah

woit..KITA TUBUHKAN BADAN  UNTUK TENTANG MUSUH HARMONI.. kah kah kah

kah kah kah.... BADAN UNTUK TENTANG MUSUH HARMONI  ...kah ah kah..

kah kah kah...KEPALANYA MAT EZAM...kah kah kah..

kah kah kah... MAT EZAM MENJADI KEPALA BUTUH.... kah kah kah

PENYOKONG TEGAR 
MAT EZAM KEPALA
BUTUH

MAT EZAM MENJADI
 KEPALA BUTUH
butuh: badan untuk tentang musuh harmnoni 
kah kah kah
kah kah
kah 



-------

5 ulasan:

Awanama berkata...

Tengok tu, muka dia pun sebijik macam kepala butuh!kah...kah...kah..

Awanama berkata...

Ya..mari kita sokong mat ezam sebagai kepala butuh.yang jadi kepala butuh butuh lain sokong jangan tak sokong kalau tak anda akan merasa butuhnya.hidup butuh ezam.

DIDI KOTA BELUD berkata...

TT....tu tu tu ezam sebut aper tu...biar aku mimik.......1.sharizat pakai tudung oiiiiii...mana lembu moooooooooooooo....hhheehehe...tak best...cubo lain. cuba lain......2. Mahathir butuhhhhhhhhhhh.....mmmm...tak besat ...tak best....3. Resmeh menser...mana bini
koooooooooooouuuuu....mmm...lari...lari tempo....hehhehhe...ahhhh...ini best...ini best....4. Menysesal tingal pkr....aku buduuuuuuuuuuuuuuuuu......kakmakamammmamaamamam mama kah mah......tulung....bangkak ezam puunya butuuuuuuuuuuuuuu......kakkakaakaa...ya..ya..ya best giler.....kapala butuh punya best.....heheheeeheje

husin lampoyang berkata...

kepala butuh la ezam.kau pegi ketuk kepala madey keling paria tu.tu keling paria anasir subversif yang menular dalam kepala otak kau..bodoh
tapi kalau kau takut anasir subversif serang kau, kau pegi menyorok dalam kotak..lepas tu suruh brahim katak duduk atas kotak tu,jadi musuh pun tak nampak la kau...baghrall

DIDI KOTA BELUD berkata...

Tak puas hati nak tambah lagi.....1.ezam...mana fail 8 kotak.......oooooooo...mana aku tauuuuuuuuuUuuuuu......2. Ezam....ko nak jadi menteri besar selangor ke............isssshhhhhhhh..mana kau tauuuuuuuuuuuuuuuuuu.......3. Ezam...boleh jadi calon pru ke.........mestilah itu sudah tentuuuuuuuuuuuuuuuuu......4. Ezam...kepala butuh ko senget yer......ishhhhhhh..malulerrrr...jangan bagitahuuuuuuuuuuuu........5. Ko pukimak yer..........mana ada.....aku kepala butuuuuuuuuuuuuuuuu......hahahahaahahha.....dahlah bodoh....gambar pun bodoh....hahaaahaa....jahat tt...benci mak....tak kuasa dengar yang lucah lucah ni........bengkak tetek mak.......hhhahahajja...pui.