Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 11 Mac 2013

LEGAM SON OF HITAM MENGAKU MELAYU



MAHATHIR 
anak lelaki
ISKANDAR KUTTY
  
BAHAYA INDIA MENGAKU MELAYU
Tt....tidak cantik....dia tidak tagap....dia banyak bulu....dari atas sampai kebawah...labat betul bulu dia....tidak hansem...50 50....tapi satu....kalau dia senyum.....maha sinis dan kalau dia bergurau maha ikhlas.....kalau dia mengulas maha tepat dan kalau datang gimbaran dia nak menghasut....bersedia...

anda semua akan terpancut termiring miring.....macam kana itu bahar kelapa merah.....miring tapi lurus saja itu jalan sa nampak....kalau terbiasa lagi.....lapas kena satu botol....boleh jogging kau....jadi biasa biasakan diri........kalau itu india mahu jadi melayu...


BIARLAH BAH DIA........nanti emak sama bapa dia tarik talinga dia....baru dia tahu...terpaksa pakai badak banyak banyak......hehheheehe on WASPADA! JANTAN INDIA TIPU ORANG MELAYU

 LAGI INDIA MENGAKU MELAYU
Inilah akibatnya bila melayu alpa... India ni mengaku melayu......cina ( ridhuan tee) mengaku melayu..... Benggali (dj dave) mengaku melayu....semuanya kerana nak hidup makan free DEB......ini semua manusia hina jual bangsa sendiri pasai nak dapat diskaun 7%

 ....ptuiiii... Tapi pokoknya...melayu asal dah lali dgan air kencing mamakutty sehinggi pikiranya dah bonsai...kahh..kahh..kahh...jangan mare bila berdepan dgan realiti yaa... on WASPADA! JANTAN INDIA TIPU ORANG MELAYU
Anonymous
on 3/11/13

EEE BUKAN MELAYU
Asal melayu wannabe - Kerala. Eee ni pakcik kawan saya. Kat rumah, cakap malayalam. on WASPADA! JANTAN INDIA TIPU ORANG MELAYU
Anonymous
on 3/11/13

LEGAM  SON OF HITAM
india ni nak simpati dr org melayu.warna kulit membuktikannya.... on WASPADA! JANTAN INDIA TIPU ORANG MELAYU
Anonymous
on 3/11/13

SIANG KUCING MALAM ANJING
Ini di panggil split identiti...malam jadi kuching...siang jadi anjing......kalau di sabah....split identit ini dipanggil.....tuong jumadi do bakas.....suabon jumadi doh palanuk.....

jadi poingkuro no ti.....alamak...apa susah.....timbakkon nopo tongo duduo..pataiyon....pandai pandailah kamurang hahahahhahahahaaa......malas aku trnslate....hehehhhehee on WASPADA! JANTAN INDIA TIPU ORANG MELAYU
DIDI KOTA BELUD
on 3/11/13

 JANGAN SESEKALI PERCAYA
TERIMA KASIH BRO...!!!! AKU DARI DULU LAGI....MEMANG TAK PERCAYA LANGSUNG PUAK-PUAK JENIS NIE.... ORANG TUA-TUA DAH PESAN.... KALAU JUMPA ULAQ @ BIAWAK... DAN TERJUMPAK JUGAK PUAK SIKITOL NIE... PELANGKUNG DULU KEPALA MUSIBAT NIE....!!!!! T.Q BRO..!! on WASPADA! JANTAN INDIA TIPU ORANG MELAYU
Anonymous
on 3/11/13

 
KES BENGALI JADI MELAYU
Macam mana DJ Dave yang selalu meriahkan msjlis umno pun di anggap melayu Dia Punjabi kan? on WASPADA! JANTAN INDIA TIPU ORANG MELAYU
Anonymous
on 3/11/13
 




------------

8 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

bro tt

nak tau kenapa bapak saiful buat statement? ingat saiful ada cakapa dia nak kahwin lagi 2 minggu. saya nak tau dia keje apa sampai boleh ada duit nak kahwin? kalo penganggur confirm tak berani kahwin? mana dia dapat duit untuk kahwin kalau dia tak bekerja? caranya suh bapak dia mengaku anak dia dipergunakan pastu confirm orang najib akan telefon saiful, saiful pun akan setuju dengan syarat dapat duit. hasilnya sape yang untung? siapa yang kena main?

Tanpa Nama berkata...

tuan tt
melihat klip video ngos melayu buat demo depan pejabat pkr amat jijik,siap pakai kalin ikat kepala tulis kalimah lailahaillah, apalah suwey orang melayu dia ingat dengan pakai ikat kepala walau pi melalak dan tak senonoh tuhan ganti dengan jihad.kalu ada ustaz umno tolonglah ajaq sikit kat depa,awat bengap sangat ngos ini.atau lain kali nak buat demo jangan guna perkataan melayu,boleh tak?,kalu perangai macam tu baik jadi macam puak mamak di penang yang buat demo di komtar dah sah puak bodoh kelepiaq.nampak ketua jmm bercakap suruh bakar bendera keadilan,lagi nampak bodoh,mamat ni mari tang mana tetiba jadi pejuang negara pulak.gila ke apo

zzm

Umar Khair berkata...

Saya mula benci United Malays National Organisation bertahun-tahun sebelum ia menjadi satu trend. Saya benci dan meluat Mahathir bukan kerana keturunannya, tetapi kerana akhlaknya.
Tolonglah jangan rasis sangat. Mak Cik saya pun kahwin dengan mamak. Saudara saudara sepupu saya yang fan Tukar Tiub sedih melihat blog entry kali ini.

EEEEEEEEEeeeeeee berkata...

Wahai TeeTee,

kaseehan lah pada meereeka.

meereeka daree kasta pareeah.

masuk eeslam dapat jadee meelayu.

naeek dareejat.

yang paleeng bodoh adalah meelayu seebab peercaya 'eee' adalah meelayu

DIDI KOTA BELUD berkata...

Ini nama dia mamak gunsikang ( papa kedana dalam dalam bahasa kadazan )...gunsikang dari segi indentiti....gunsikang dari segi darjat...gunsikang dari segi tamadun...gunsikqng dari segi leluhur dan yang pali g utama gunsikang dari segi jati diri bangsa.....aparaaaaa....boleh buat kawan ke ni....kau kat afrika dorang ni...bila ada krisis mereka akan mengaku puak dan bangsa zulu....tutsi...maori........niger...impala....idiamin..konta kinte....djiboty....drogba...hehehehe...kirim salam melayu....hehehehe...hahhhh...kalau dekat aussie...minta maaf...mereka akan kembali kat puak india chenai..malayalam..tiger ilam...hahahahhah.......kantoi...kalau boleh tukar kulit...hehehehe...goday matelah kau....hahahhahaa...mengalahkan orang MYANMAR......menyamar je kerje.........

Tanpa Nama berkata...

Anom 907!

Kalu nak tau pendemo depan pejabat PKR tu satu agama dengan Tentera Sulu.Sebabnya kalimah Allah mereka letak celah kangkang.Kononnya nak jadi kebal. Tak percaya tunggulah, pendemo barua United Melayu No Otak akan terima nasib yang sama dengan tentera Sulu. Akan mati katak lepas PRU13, dan Mursyidul parti ketua lembu ni EEEEE............bernama Mahadiak akan diusung ke tali gantung kerana bagi IC pada orang Sulu yang mempermainkan kalimah Allah!

Tanpa Nama berkata...

umar khair, lantak la makcik ko tu.. kalo dah eee, buat la perangai baek2.. buktikan eee ni baek.. yang kami kutuk ialah eee yang si kitol mendeliar tu..

kalo buat perangai si kitol.. jangan harap kami nak berhenti mencaci eee.. lu pernah tinggal penang tak? lu pernah berbisnes dengan eee tak? kalo lu pernah bermuamalah dengan eee, lu akan paham kenapa jijik betul eee ni... gua jumpa spesis eee ni, belum pernah lagi jenis keling eee ni gua jumpa berakhlak mulia.. mungkin sejarahnya ada.. gua mau bukti depan mata.. masjid india kat chow kit? lu pegi sana, cuba semayang sana la.. lihat eee ni dan kaji..

Tanpa Nama berkata...

Mat Lantoy:-

Melayu banggang saja yang menyokong UMNO-NGOK ( UMNO BARU - United Mamak National Organisation ).
UMNO asal mana ade lagi....?
UMNO BARU ni Parti sumpah-supahan macam mengkarung selalu berubah warna...Eeeeee!!!!! Puiih..
Orang Melayu ni bila nak sedar asyik kena tipu saja dari Zaman Pertugis dan Belanda menjajah dahulu...
Kuasa Sultan pun kena Kencing dengan Anak Peranak kan Madey masih tak sedar lagi ke....??
Kuasa Raja Gopal kalau dah kena Kentut dengan Keturunan EEeeeee ( Anak Keling Padukang ).
Ini Padukang Madey mana ada Ugama....
Perosak Ugama lagi ada....
Ugama dah rosak adat dan Kehormatan Melayu kena Terajang Ikut suka dia saja....Melayu tak usah lah Melalak kuat sangat....Kebanyak kan Bangsa Melayu yang jenis mengampu ni lebih baik di hapuskan dari muka Bumi....

Inilah jenis Bangsa Melayu ( UMNO-NGOK ) Species Perosak Keturunan Bangsa Melayu Jati yang tahu ber Ugama...

Jenis UMNO-NGOK ni adalah jenis keturunan LALANG @ Sesesumpah makan TAHI KERING......Balkoq Betui depa ni...
Asal ade saja Bangsa Melayu berkacuk kan dengan darah Keling jangan sesekali percaya, Penipu, Kuat Putar Alam....lebih baik Percayakan Mamak Pure yang tak bercampur darah Melayu....
Melainkan jenis ini ada BerUgama Islam TULIN ( 0.25 % saja yang ade dalam Persekutuan tanah Melayu ni )