Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 11 Mac 2013

TUJUAN SANDIWARA DI PENTASKAN SEMAKIN JELAS





KOMENTAR TUKAR TIUB
tujuan sandiwarra al-lahad datu 
dipentaskan semakin jelas
semua semakin sedar akan tujuan sandiwara ini

- pertama untuk mengalih pandangan rakyat
- kedua untuk batalkan siasatan kad pengenalan segera
- ketiga tanguh pru di sabah
- keempat raih simpati
- kelima tuduh anwar terlibat
- buat buat darurat untuk terus berkuasa

Isu Lahad Datu boleh sebabkan pilihan raya ditangguh

KUALA LUMPUR 11 MAC: Naib Presiden KEADILAN, Fuziah Salleh berkata, isu keganasan di Lahad Datu boleh dijadikan sebab bagi Suruhanjaya Pilihan Raya untuk menangguhkan pilihan raya di Sabah.

Ini bermakna, katanya, kerajaan mempunyai strategi untuk terus kekal berkuasa jika keputusan pilihan raya di peringkat parlimen tertangguh


Pemuda PAS tetap mahu PRU13 dijalankan tidak kira apa jua keadaan di Lahad Datu.


Dalam saat-saat genting menghadapi PRU13, Dewan Pemuda PAS Malaysia mahu memastikan kerajaan tidak mengambil langkah yang tidak popular seperti mengisytiharkan darurat ekoran peristiwa pencerobohan di Lahad Datu. 

Ketuanya, Nasruddin Hassan tidak menolak pengisytiharan darurat dibuat supaya pilihan raya tidak berlaku.


--------

8 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Pekerja awam am naik gaji aje. Tapi polis dan sojar naik gaji dan naik pangkat.

Sayang betoi najib kat polis ngan sojar.

Generasi '98 berkata...

najib dah umum gaji baru polis dan tentera! semua naik gaji.

lepas ni undi pos dari polis dan tentera akan lebih 'meriah' dan luarbiasa menyokong BN!

najib akan cakap, 'mereka kenang jasa kerajaan BN'!!

kah kah kah.. PR akan terus melopong! sebab ikut rentak BN.

WOI!! MB negeri2 PR, bila nak bubar DUN?

nak tunggu SPR bersihkan senarai nama pengundi.. sampai kiamat laa.

tak percaya dgn jentera parti ke? tak percaya dgn rakyat ke?

kalau BN tipu, kami akan ke jalanraya.

EEEEEEEEEeeeeeee berkata...

TeeTee,

more EEE detected!!

http://www.malaysiakini.com/news/223577

kee kee kee

DIDI KOTA BELUD berkata...

Negeri ku umpama tajau yang berlobang....tanduo itu lubang kecil yang cuba untuk ditutup dengan gabus yang yang saiznya lebih besar dari mulut tajau itu sendiri......mulut tajau ternganga luas untuk menerima apa saja isipadu dan molikul dan i5u yang sepatutnya ditutup segera...tapi ini tidak...lubang yang sebesar batang mancis itu ditutup dengan penutup yang bukan saiznya.........kalau kami perhatikan apa yang cuba di buat si tukang tutup yang cetek pengalaman tentang dunia tajau...kami boleh pangvil orang tu....MULAU KOPIO TI TULUN TI.....MIAGAL DO BASUG MOMENSEI DO KALAJA.....AISO NUNU NUNU TI TULUN TI.....MOKIRAYYAU NOPO..MAGAIK DO TISIN OM MASO ......BASUG....PUI......ATAS DASAR TANGGUNGJAWAP....AKU TRANSLATELAH......HEHEEHEHE.....gila ni orang ni.....macam orang bodoh buat kerja.....tiada pengalaman orang ni.....bikin habis duit dan masa saja..........bodoh...pui......bayangkan makcik dan pakcik kota belud pun boleh nampak apa yang mereka buat...pui......

John berkata...

Jangan lupa bai... Ada 7 batalion undi pos boleh digunakan ...tu belum masuk PGA dan Polis....

Tanpa Nama berkata...

bagi ic berjuta juta.perang yang dgn filipin mati tak sampai 80 orang kemudian buat rundingan tamat perang 2akakaka najib kote cendawan cina

Tanpa Nama berkata...

HUMBAN TETAP HUMBAN

insafdoh67 berkata...

Tipu turun jalanraya.. PTR. Tentera Rakyat